Časť 8.

862 43 4
                                    

Pomaly som vstala z postele a pozrela sa cez okno a bolo krásne počasie. Pustila som si pesničku od The Chainsmokers- Closer (kľudne si ju k tomu pustite je v mediach)

Skackala som do kúplene a namierila si to do rovno do sprchy. Mala som hrozne dobrú náladu. Urobila som rannú hygienu a trocha sa nalíčila. Išla som do izby a obliekla som sa.
(Outfit👇🏻)

Mama urobila moje najobľúbenejšie raňajky a to sú lievance s lesným ovocím

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Mama urobila moje najobľúbenejšie raňajky a to sú lievance s lesným ovocím. Naraňajkovali sme sa a vyrazili do štúdia. Museli sme opäť zavolať Taxi. Ale zajtra už si ideme požičať auto. Mama zavolala Taxi. A my sme nasadli. Pevne som zvierala v rukách papier s textom pretože som bola trocha nervózna. Nakoniec sme dorazili do štúdia. Bolo to tam úžasné. Prišiel nás privítať ten producent. "Tak vitajte ja som Jack teší ma." Podal si s nami ruky. Celkom milí pán. "Ahoj ty musíš byť Dominica že?" Spýtal sa ma a ja som len prikývla a usmiala sa. "Tak poďte zaviediem vás do nahrávacieho štúdia kde si následne Dominicu vypočujem naživo." Mávol rukou aby sme ho následovali a ja som znervóznela ešte viac. Papier som držala pevnejšie a pevnejšie až som ho nakoniec troooošku pokrčila. Ale to nevadí. Nebolo to až také hrozné. Prišli sme do nahravacieho štúdia a jedniné čo zomňa vyšlo tak bolo "Woow". Akože bola som v štúdiu už viackrát ale toto bolo iné. Viac prepracovanejšie než u nás na Slovensku.
Jack otvoril dvere od ďalšiej miestnosti za oknom kde sa spieva. Povedal že si mám sadnúť. Sadla som si vysokú stoličku a dal mi veľké červene sluchadlá na uši. Spýtal sa ma že či mám teda niečo pripravené. "No mám vlastný výtvor." Povedala som mu s úsmevom a on bol prekvapený že mám vlastnú pesničku.
"Ookeeej takže ty už máš aj vlastnú pesničku no dobre." Povedal prekvapeným hlasom a ešte sa spýtal. "A máš aj nejakú melódiu?" Ja som mu povedala že som sa o to už pokúšala ale nikdy to nebolo ono. On povedal že keď to bude dobré že možno niečo vymyslíme. Ja som sa mu poďakovlala a tešila sa z toho že možno budem mať vlastnú pesničku.
Odišiel do miestosti kde ma bude počúvať a následne možno pridávať nejaké beaty a melódiu. Rodičia sa na mňa za oknom pozerali a mama prekrížila prsty a ukázala mi že mi drží s tatinom palce. Jake mi ukázal palec hore že môžem začať. Ja som sa zhlboka nadýchla a začala. Zvrela som oči a nechala sa unášať a spievala to najlepšie ako len viem. Keď som dospievala tal Jack vletel do miestnosti zamnou a bol úplne bez seba a že sa mu to strašne páčilo a že mám úžasný hlas. Ja som bola moc moc šťastná pretože som cítila že moja cesta sa len začína. "To si vážne skladala sama?!" Spýtal sa ma Jack a ja som prikývla. Rodičia tiež pozerali z úžasom a mama tá bola úplne celá bez seba pretože moje songy ešte nepočuli. Jack povedal že zo mňa niečo bude a že ma vytiahne hore a že pozná super manažérku ktorá je vo Virginii celkom dosť známa a momentálne niekoho ako som ja zháňa. Ja som sa usmievala od ucha k uchu a proste nemala som slov. Spýtal sa ma že či by som to mohla zaspievať ešte raz a že či mu nepožičiam text a že skúsime nejakú melódiu. Začala som teda spievať odznova a Jack balancoval hlavou a niečo tam robil na počítači. Nakoniec mi povedal že mám na začiatku spievať trocha vyššie. Keď som dospievala celú pieseň tak Jack povedal že na začiatok už má skvelú melódiu. Zavolal tej manažérke že či by sa nemohla do hodiny dostaviť. Ona súhlasila a tak sme ju tam čakali. Dovtedy sme stále opakovali ten začiatok a moc sa mi to páčilo. Do 40 minút prišla tá manažérka. Zoznámili sme sa s ňou a je strašne sympatická. Vola sa Linda a dosť si s ňou rozumiem. Nakoniec povedala že aj ona by si ma rada vypočula. Išla som do tej druhej miestnosti a začala. Keď som vyšla tak tiež bola prekvapená. "Paaani tak toto je talent!" Povedala a chytila ma okolo ramien a usmiala sa. Nakoniec sme sa dohodli na zmluve. Zajtra sa to podpíše a už to bude oficiálne že budem mať vlastnú kariéru a pesničku. Názov ostal Hide away.
V tom štúdiu sme boli do deviatej večer a riešili mnoho vecí. Musím povedať že tá angličtina mi teda šlapala... Hovorila som po anglicky akokeby to bol môj rodný jazyk. Ale tak ja už som sa anglicky učila od dvoch rokov. Ja som rozprávky v podstate pozerala skoro len po anglicky.

Po tej deviatej sme už išli na hotel. Prvé čo som spravila keď som došla bolo to že som sa osprchovala a odlíčila sa, umyla si zuby a dala sa do pyžama. Išla som sa ešte niečoho rýchlo najesť. Najedla som sa a potom keď som si lahla tak som si spomenula na Jacoba. Celý tento deň som naňho ani raz nemyslela..Vôbec som nemyslela nato že som momentálne v tom meste kde on býva. Začala som o tom rozmýšľať a pozerala jeho Vines. Začala som sa smiať. Keď som sa pozrela na hodiny tak bolo 23:03 a ja som sa rozhodla že už pôjdem spať pretože zajtra už o ôsmej mám byť v štúdiu. V hlave mi stále hrala moja pesnička. Proste som sa strašne tešila. Podarilo sa mi zaspať o pol dvanastej..

*Ráno*
O šiestej mi začal zvoniť budík a ja som ho sekundu nato hneď vypla. Pustila som si pesničky vstala a išla do sprchy a vykonať rannú hygienu. Išla som sa obliecť a obliekla som si biele tričko s krátkym rukávom a na lavej strane malo menšie vrecko. Dala som si čierne roztrhané kraťase a okolo pása červenú károvanú košeľu. Vlasy som dala do copu a išla sa trošku namaľovať. Dala som si korektor, špirálu, púder a eos na pery. Išla som do kuchyne a zistila že mama s tatinom ešte spia. Rýchlo som ich išla zobudiť lebo by sme nestíhali. Rýchlo som sa naraňajkovala a aj mama s tatinom. Tí boli hotový za 20 minút. Bolo pol ôsmej keď sme vyšli z hotela a nasadli to Taxíka. Pred študiom ma čakala manažérka. Objala som ju a išli sme do nahrávacieho štúdia. Tam nás už čakal aj Jack a na stole nám prichystal zmluvu. Rodičia ju podpísali a museli ísť pre to auto a niečo vybavovať s tou prácou. Ja som tam zostala s manažérkou a Jackom. Po piatich hodinách skladania melódie sme sa rozhodli pre pauzu a moja manažérka Linda sa rozhodla ma zobrať do starbucksu a na pizzu. Je hrozne milá a vedela som že bude úžasná manažérka. Dala mi pár rad a povedala že by som mohla natočiť video kde poviem niečo o sebe a aj niečo o novom songu. Tento nápad sa mi páčil a rozhodla som sa že to zajtra natočím. Linda povedala že mi s tým rada pomôže. Po hodinke a pol sme išli naspäť do štúdia a vrátili sa k svojej práci. Nakoniec sme už mali aj melódiu k refrénu. Všetko išlo ako po másle. Pesnička bola už v celkom slušnom stave no stále tam bolo čo pridávať.

*O 3 dni neskôr*
Bolo 6:00 hodím vo štvrtok ráno a dnes máme dokončiť Hide away.
V utorok som vydala video na YouTube niečo málo o mne. Predstavila som sa tam a povedala o sebe najhlavnejšie veci a hlavne som tam hovorila o mojom novom songu. Video malo cez milión zhliadnutí což je neuveriteľne ale je to hlavne kvôli tomu že som to oznamila na musical.ly. Malo to hlavne tie pozitívne ohlasy.
Vstala som odostrela a pustila slnečné lúče do izby.
Klasika sprcha, ranna hygiena, líčenie a obliekla som si biele rielko s čiernou sukňou nad kolená a vlasy dala do drdolu. Dala som si čierne conversy a rýchlo sa naraňajkovala. Tatino ma hodil do štúdia a tam ma ako vždy čakala manažérka a Jack. Pesničku sme si prešli asi trikrát a znelo to fakt geniálne. Do obeda to bolo hotové. "Hotovooo!!!" Skríkol Jack ktorý sa z toho tešil a ja s manažérkou taktiež. Počúvali sme to asi 10x za sebou. "Tak a v sobotu to môžme zverejniť!" Povedala manažérka a ja s Jackom sme súhlasili aj keď som sa trocha bála. Zavolali sme mojej mame a tatinovi nech si to dojdu vypočuť.
Keď prišli a počúvali to tak sme všetci začali tancovať a skákať a proste sme sa z toho tešili. "Toto pôjdeme osláviť do reštaurácie!" Povedal ocino a všetci súhlasili. S Jackom sme to išli nahrať a zajtra budeme pracovať na videu na youtube a nebude to hneď videoklip ale bude tam iba text. Zajtra sa do toho pustíme a v sobotu to zverejníme. O 18:00 sme išli do tej reštaurácie a poriadne sme to oslávili. Pozvala som aj Katy. Ja som už svoju pesničku mala v mobile takže som ju prehrala Katy a tej sa tak páčila že som jej ju musela hneď poslať. Dala som podmienku že do soboty nikam nezverejňovať a ani nedavať počúvať. Katy súhlasila a ja som jej tú pesničku poslala.
Večer ubehol rýchlo a my sme od desiatej v noci išli už na hotel. S Katy sme sa dohodli že dnes bude spať u nás na apartmáne. Predsa len sú v tej izbe dve postele. Dali sme sa do pyžama a ešte hodinku sa rozprávali a potom išli spať...........

-----------------------------------------------------------
Taaak dnes je to celkom dlhá časť😂dúfam že sa páči a vidíme sa v ďaľšiej časti😍😚😄

I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن