Časť 79- Kúpeľňa

388 35 10
                                    

"Dobré ráno." Zašepkal mi do ucha Jacob a dal mi pusu na líce. Ja som sa rýchlo prebrala lebo som nevedela koľko je hodín a o 8:00 má prísť mama. "Jacob koľko je hodín?!" Spýtala som sa a hľadala som po posteli mobil. "Je 9:30 a mobil máš na stolíku." Povedal a zasmial sa. "Čo?! Veď mama už je doma!" Povedala som a postavila som sa z postele no Jacob a chytil za ruku a stiahol ma naspäť do postele. "Čo robíš?!" Spýtala som sa ho a dala som jeho ruku preč. "Veď tvoja mama tu už bola a ja už som bol hore a povedala mi že nám ide chystať raňajky." Povedal a ja som ostala prekvapená. "Ehm aha." Ľahla som si späť k Jacobovy. "Dobré ránko." Otvorila mama dvere aj s táckou v ruke. Ja som sa hneď posadila. "No čo ako ste spali?" Spýtala sa milo a položila raňajky na posteľ a boli to lievance. "Hah ďakujeme." Povedala som. "Ďakujeme." Povedal s úsmevom Jacob. "Nemáte zač a čo chcete na obed?" Spýtala sa mama. "Necháme to na teba." Povedala som jej. Ona sa iba usmiala a odišla. My sme sa s Jacobom teda išli naraňajkovať. "Inak zachvíľku pôjdeme do Philadelphie na Tour a potom sa tuším ide do LA." Povedal Jacob s plnou pusou. "To je super." Odpovedala som mu tiež s plnou pusou a obaja sme sa zasmiali. "Jacob? Tebe bolo teplo?" Spýtala som sa ho lebo mal na sebe len boxerky. A všimla som si to keď sa odokryl. "No hej." Povedal a zasmial sa. Ja som mala iba vypleštene oči a pozrela som sa inam. Preboha prečo bol iba v boxerkách?! "Jacob prosímťa obleč sa... Lebo keď dôjde mama.." Povedala som mu. "Veď hej." Povedal a dal si aspoň svoje pyžamové nohavice.

Keď sme doraňajkovali tak sme sa išli obaja dať dokopy. Išla som sa osprchovať ako prvá. Keď som bola v sprche tak som začula ako sa otvárajú dvere do kúpeľne. Nevidela som kto to bol či mama alebo Jacob pretože som bola zastretá bielim závesom. "Hej! Kto tu je?!" Spýtala som sa a stiahla som sprchu. "Ja." Začula som Jacobov hlas. "Čo?!" Zlakla som sa a rýchlo som z vešiaku strhla uterák a dala ho okolo seba. Zo závesu som vykľula iba hlavou aby som videla Jacoba. "Môžeš ísť von?! Ak nevieš tak som nahá!" Zakričala som a hodila som po ňom mydlo. "No to mi je jasne že sa nesprchuješ s oblečením. A neháč tu po mne mydlo iba si idem umyť zuby." Povedal a zobral svoju kefku a pastu. "Ako fakt?!" Dala som zo seba dole uterák a rýchlo som sa dosprchovala. Ešte že tu mám ten záves. Obmotala som okolo seba uterák a vyšla som zo sprchy no Jacob tam ešte stále bol. "Jacob!" Skríkla som. "Čo?"
"Čo tu furt robíš?!" Spýtala som sa ho.  "No čakám na sprchu." Povedal a priblížil sa ku mne. "A všimol sisi že som tu iba v uteráku?! Nemohol by si počkať chvíľku vonku než sa oblečiem?!" Spýtala som sa ho a vytláčala som ho von no on sa stále vtieravo dobíjal dovnútra. "No mohol... ale..." A začal ma bozkávať.  Ja som sa od neho snažila odtrhnúť no potom som už neodolala. "Jacob.. Stále som len v uteraku." Povedala som mu pomedzi bozky. "Nevadí." Povedal a stále ma bozkával. Jeho ruky zkĺzli na môj zadok a ja som povzdychla. Zrazu sme začuli ako sa otvárajú dvere od izby. "Rýchlo choď von!" Vyhodila som ho rýchlo z kúpeľne a zatvorila som. Už som iba počula za dverami ako prišla s vysávačom. "Vážne mami?! Teraz?!" Prekrútila som očami a rýchlo som sa obliekla a vyfenovala si vlasy. Vyšla som z kúpeľne a naznačila Jacobovy že už môže ísť. Zobral si veci a šiel do sprchy. "Mami? Daj ja si to potom povysavam." Povedala som jej a zobrala som si vysávač. "Okej fajn." Povedala a odišla. "Pfuuuh." Vzdychla som si a hodila sa na posteľ. Predstavila som si to čo sa stalo pred chvíľkou v kúpeľni a pousmiala sa nad tým. O chvíľu už vyšiel Jacob z kúpeľne. Chvíľku bolo medzi nami ticho no potom som ho prerušila. "Čo tak si pustiť nejakú pesničku?" Spýtala som sa a zobrala som si do ruky reparáčik s mobilom. "Daj sem ja pustím." Usmial sa Jacob a zobral si reprak a môj mobil. Pustil "nečakane" BINGO. Momentálne to stále púšťa. Ale tak nečudujem sa keď je to jeho pesnička. Začali sme tancovať po celej izbe.

Poobede keď Jacob od nás odišiel a išiel domov tak ma zavolala mama do obývačky a ja som si k nej sadla. Nahodila vážny výraz a ja som sa začala obávať. "No Dominica musíme sa vážne porozprávať ohľadom teba a Jacoba........

------------------------------------------------
Ďalšia troooošku vrr časť😂🌈

I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]Where stories live. Discover now