Časť 30.

513 37 5
                                    

Zobudila som sa keď sme akurát mali pristávať. Pozrela som sa na Lindu a Barču a obe spali. Pozrela som sa z okna a už som videla nočné Nemecko, presnejšie Berlín. Zobudila som Lindu a Barču že už sme tu. "To už tu sme?!" Spýtala sa prekvapene Barča a pretrela si oči a kukla sa z okienka. "Áno sme a koľko je vlastne hodín? Keďže časový posun." Spýtala sa Linda. Ja som sa pozrela na čas. "Je pol deviatej večer." Povedala som. Prišla mi správa na messengeri a bola od Huntera.
*Konverzácia*
Hunter: Ahoj✌🏻️ už ste v Nemecku? 🙂
Ja: Ahoj.. Áno už sme v Berlíne a zachvíľku budeme pristávať.😉
Hunter: Dobre my vás s Brandonom čakáme na letisku ok? Napíš keď vystúpite z lietadla.👍🏻🙂😉✌🏻️✌🏻️
Ja: Ok😂✌🏻️

Odložila som mobil a ďalej sa pozerala na nočný Berlín ktorý svietil v plnej kráse. Veľmi som sa tešila, ale všetky tri sme už boli dosť unavené takže nevieme či niekam dnes ešte pôjdeme. Asi pôjdeme rovno na hotel, vybalíme sa a pôjdeme spať. "Linda a ako to bude s izbami?" Spýtala som sa. "No ty a Barborka ste spolu a ja budem sama." Povedala a zívla si. "Aha dobre." Povedala som a oprela som sa.

*Pristátie*
Keď sme pristáli tak sme išli hľadať Brandona a Huntera. Barča sa na nich strašne tešila a aj ja. Nakoniec sme ich našli a privítali sme sa. "Ahojtee!" Povedala som a objala som ich. "No ahooj!" Povedali obaja zborovo. "Hunter, Brandon, toto je Barča moja najlepšia kamarátka a však vy už o nej viete a toto je moja manažérka ktorú tiež zrejme asi trochu poznáte." Povedala som a zasmiala som sa. Vonku nás čakalo auto ktoré šoférovala organizátorka. Nastúpili sme si a ona nás odviezla na hotel. Keď sme došli na celkom dosť luxusný hotel a na naše apartmány, tak prvé čo sme s Barčou spravili tak to bolo to že sme sa hodili každá na svoju posteľ. "Tak dobrú noc a zajtra o desiatej budík a o jedenástej ideme na skúšku na vystúpenie. Potom sa pôjdeme niekam najesť. Tak ahojte." Povedal Hunter a odišiel s Brandonom na svoj apartmán. Ja s Barčou sme sa vybalili a každá išla do sprchy. Dali sme sa do pyžama a ľahli si. Cinkla mi správa a bola od Jacoba.
*Konverzácia*
Jacob: Chýbaš mi.😞
Ja: Veď niesme spolu len niekoľko hodín..😂 ale hej.. Aj ty mne chýbaš😞
Jacob: Ako dopadol let? A ako vyzerá hotel? Si v poriadku? Ako sa máš????? Čo robíte teraz???????????????
Ja: Kľuuuud..😂✌🏻️ Zajtra všetko poviem len teraz som dosť unavená, idem spať😴.. Tak ahoj😂✌🏻️❤️
Jacob: Dobre😂.. Ahoj😘 Dobrú noc❤️🙂

Pousmiala som sa a vypla som mobil s išla spať.

I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon