‼️(Hudbu ešte nepúšťať)‼️
Pousmiala som sa a Mark mi z ničoho nič dal pusu.....
Zrazu ma iba miklo a prižmúrila som oči. A keď som ich otvorila tak som ležala v posteli a bolo ráno. "Počkať čo to?! To bol sen?" Rýchlo som sa postavila z postele a keď som zišla dole tak som zistila že nikto nieje doma. Nebol tu dokonca ani Mark. "Takže tu v skutočnosti našťastie ani nebol. Ale tak teraz, aký je vôbec deň?!" Išla som sa pozrieť hore do mobilu a bolo 5. Júna, čiže Lucy bola u nás pred dvoma dňami a v tom sne ma mama zobudila akože dnes s tým "prekvapením". Chvíľku mi trvalo než som si dala všetko v hlave dokopy. "Wau ale bolo to dosť reálne. No ale som rada že Mark neprišiel naozaj..." Keď som nad tým všetkým ešte rozmýšľala tak som si spomenula na tú vlastnú tour čo sa v sne spomínala. Vážne to nieje zlý nápad a kľudne môžem niečo také spraviť. Ale, bez Marka. S ním naozaj nič mať nechcem. Išla som sa dať dokopy a spravila som si raňajky. Keď som sa naraňajkovala a dala dokopy tak som natočila nejaké musically a zavolala som Linde aby prišla lebo sa s ňou musím porozprávať ohľadom teda o tej Tour že či by bola možná.
*Večer*
Už bolo pomaly osem hodin večer a ja už som to mala s Lindou dohodnuté. Tour sa uskutoční a dokonca už som dohodnutá aj s Lucy a Rowlandovcami. Ale asi by som mohla ešte niekoho pozvať, len neviem koho. Možno keby som pozvala ešte napríklad Lunu a Loren. "Áno! Lunu a Loren! A aj Carsona!" Povedala som si v hlave a hneď som im išla písať. Napadla ma aj Jordyn Jones keďže som s ňou už spolupracovala, ale pokial viem tak ona na takéto veci moc nieje čo sa týka Tour. No dobre zatiaľ napíšem Loren a Lune a uvidí sa. Carson mi to potvrdil hneď že súhlasí a rád sa zúčastní.*o týždeň neskôr*
Celý týždeň sme s Lindou vybavovali moju Tour ktorá bude mať názov Feel Good podľa mojej momentálne posledne vydanej pesničky. Tour sa uskutoční až v Auguste. Dovtedy mi musí výsť ešte jeden song alebo EP k pesničke Feel Good. Dohodla som sa s Lindou na EP. Hneď zajtra musím ísť do štúdia a musíme zohnať nejakých skladateľov pretože tých EP musia byť aspoň 4 pesničky a mám nato 1 a pol mesiaca takže musíme makať.Večer som dostala odpovede od Luny a Loren a súhlasili že sa zúčastnia Tour. Bola som z toho veľmi nadšená a dúfam že tá Tour nebude mať chyby. Viem že pôjdeme do Orlanda, Oklahomi, Californie, Philadelphie, LA a NewYorku. Fakt dosť sa nato teším.
Už bolo dosť neskoro tak som si povedala že už sa uložím a pôjdem spať.
❣️👆🏼(Teraz si pustite pesničku!)👆🏼❣️
Sen...
"Dominica?" Ozvalo sa zamnou keď som bola na pódiu v prázdnom divadle. Otočila som sa no tomu človeku som moc dobre nevidela do tváre pretože reflektor svietil iba na mňa a okolo mňa bolo šero a to svetlo dosť bilo do očí, prižmúrila som oči a videla som ten obrys jasnejšie a jasnejšie a približoval sa. Obaja sme mali v ruke mikrofón. Zrazu sa ten človek dostal ku mne do svetla reflektoru a bol to on. Bol to Jacob. Stál predomnou, pozeral sa mi do očí a v rukách mikrofón ktorý si dával bližšie a bližšie k perám. Začal spievať z našej spoločnej piesne, ktorá nebola vydaná prvý refrén. "Cause It's too cold, for you here." Začal a ja som začala pokračovať refrén za referenom. Neviem odkiaľ sa tam vzala hudba ale začal nám do toho hrať klavír. Iba sme stali oproti sebe a spievali našu pieseň. Keď sme ju dospievali tak reflektor zhasol a rozsvietilo sa celé divadlo a v hľadisku sa objavilo z ničoho nič tisíce fanúšikov ktorých potlesk bol dosť silný. Keď som sa obzrela okolo seba tak Jacob sa úplne vyparil a zrazu keď som sa otočila ma chytil okolo pásu a....
"Dominica! Vstávaj však už je 9:00 hodín a ty musíš ísť do toho štúdia o pol jedenástej." Zobudila ma mama a odostrela čímž pustila svetlo do mojej izby a mne to dosť dráždilo oči. Neviem prečo ale keď mama odišla z mojej izby a ja som si spomenula na sen čo sa mi predchvilkou sníval tak som sa trošku rozplakala. Uvedomila som si že Jacob ni naozaj chyba.. Lenže.. Problém je to že on už má zrejme inú a nebavili sme sa asi dva mesiace a úplne som ho predtým odkopla. Bože ja som hrozný človek. Ja niekedy nazoaj neviem čo vlastne chcem.
Pomaly sa už blížil August a mne sa už niekoľkokrát sníval stále ten istý sen s Jacobom. Bolo mi to už dosť divné ale nemohla som sa s tým až tak moc zaoberať pretože sme práve už skladali posledné EP do Feel Good.--------------------------------------------------
Okej takže tuto už je predposledná časť.... No a to prekvapenie.. no hmmm.
Takže... BUDE I KILL YOU BECAUSE I LOVE KNIHA 2!😝❤ Samozrejme to bude možno trošku trvať než ju vydám pretože si chcem nejaké časti predpísať. Tak dúfam že vás to teda aspoň trochu potešilo a bližšie info v poslednej časti ktorá výde buď zajtra v stredu alebo vo štvrtok.😄Btw: túto časť venujem --CRAAzY--
A ešte taká maličkosť.. Choďte prosím čeknúť príbeh LuciaDvorakova 😉❤ jej príbeh sa volá Meet and Forever a je to o Hunetrovy a o Jacobovy. Určite choďte čeknúť❣️
YOU ARE READING
I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]
FanfictionO dievčati ktoré nikdy neverilo že jej sny sa môžu stať realitou... Je to o dievčati ktoré nenávidelo ľudí okolo seba, okrem jej rodiny a jej najlepšiej kamarátky Baški..Každý deň odchádzala z domu do školy s pocitom že je to jej najväčšia prekážka...