Časť 76

320 40 2
                                    

(👆🏼🎵)

Keď Jacob dospieval všetky jeho pesničky tak sme išli nato. Išli sme spievať pesničku Closer. Mali sme trooošku strach ako to dopadne, ale inak sme sa nato dosť tešili. Zatiahli závesy a všetci sme sa tam rýchlo postavili a bola tma a hrobové ticho. A zrazu sa tam iba pustila melódia z refrénu Closer, odostrela sa opona a my sme išli nato. "Hey! I was doing just fine before I met you..." Začal Jacob a my sme sa potom k nemu pridali. Každý tam mal aj nejaké to svoje sólo. Užívali sme si to naplno ako sa len dalo a na pódium sme dokonca zobrali aj niekoľko divákov z hľadiska aby s nami tancovali. Bolo to naozaj super. Ja som síce až tak tancovať nemohla kvôli tej nohe, ale užila som si to dostatočne. Ľudia kričali, spievali, tlieskali, tancovali a proste bolo vidieť tú super atmosféru. Viedeň nás naozaj potešila.

Po pesničke sme sa nakoniec rozlúčili s ľudmi a my sme už chceli ísť na hotel, ale zastavili sme sa ešte na pizzu. Na pizzi sme sa rozprávali o všelijakých veciach. Pri nejakom vtipe čo sme sa smiali, tak ma Jacob chytil okolo boku a pritiahol si ma k sebe bližšie a robil sa akoby nič a to isté spravil aj Hunter Lucy. Ocino sa hneď na nich pozrel tým zabíjackim pohľadom. "Mládenci myslím že obidve ruky budete potrebovať na jedenie pizzi. A moment môžem? Ja sa len takto posuniem." Povedal ocino a sadol si medzi mňa a Jacoba. Ja s Lucy sme sa začali hrozne smiať až nám z úst lietali kúsky pizze a potom sme sa smiali ešte viac. Neviem síce čo bolo na tom až také vtipne, ale dobre. Na pizze sme dohodli že všetci v takejto formácii v akej sme, budeme spolu chodiť po celej Jacobovej Tour. Keď už budeme v Amerike ideme bohužiaľ bez mojich rodičov a bez Barči. V Amerike sa k nám pridá možno aj BabyAriel a Blake Gray. Barča a moji rodičia budú s nami len do Dublinu. Všimla som si že Barča a Carson sa k sebe nejako majú a Barča asi neho furt opiera, žeby medzi nimi niečo bolo?

Na hotel sme sa vrátili celkom dosť neskoro tak sme sa iba rýchlo dali dokopy a išli sme spať.

-------------------------------------------------------
Prepáčte že je dnes taká krátka časť, ale vrátila som sa zo súťaže a som celkom dosť unavená... Zajtra by mala byt nová a dlhšia časť 😉😌❣️

I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora