"Intan maafkan abang, tapi..." kata kata Intan terhenti apabila Azam terus berkata "Thanks Intan, thanks sebab maafkan abang. Abang tau Intan sayangkan abang lagi kan". "Sekejap awak." Azam memotong kata kata Intan sekali lgi. " awq?" Tnpa mmpdulikan Azam, " mulai saat ini...kita xkn brhbung lgi." Intan brkta dlm nada sebak." Maksud Intan? Abg xfhm. Intan ckap apa ni?" Kta Azam trpinga pinga.
"Dlm erti kta lain, abg dgn Intan dha xde ppe hbngn. Mulai hari ini, kita CLASH!" kta Intan dn hndk brllu prgi. Tnpa disangka, Azam mrntap lengan Intan dgn kasar dn mnguncinya di dinding." Abg xnk clash dgn Intan.Abg xstuju. Abg cntakan Intan dan abg akn pstikn Intan jd hak abg! Itu jnji abg pd Intan! Ingat tu! " Azam brsuara lntang. Dia menarik Intan ke pelukannya. Intan terkaku. Dia sndri kliru dgn hatinya. Dye xinginkn prpisahan ini tp hatinya trllu kecewa. Tnpa Intan sdari, tgnnya mula mmeluk Azam dgn erat dn Intan mnangis di bahu Azam. Dia brasa amat lemah saat ini.
"Abg, Intan prgi dlu. Intan hrap ini adlh prtmuan trakhir kita. Abg crilah org lain. Jgn mnghrap pd Intan lg. Mulakan hdup abg yg bru" ujar Intan dn brllu dr ctu.
Sejak saat itu, Azam brtekad mncri Intan. Dia tdak ingin org lain mnjd prmaisurinya mlainkn Intan. Hanya Intan. Kini dia jumpa Intannya. Wlwpon gdis itu mngakui dirinya sbgai 'SHA' nmun hatinya yakin gadis itu adlh Intan.