Ckgu Azam trdiam. "Ckuplha ckgu. Jgn asyik menyakitkn org." Ujar Sha lgi. "Awq sruh sy brhnti sakitkn org? Awq sndry sdar x yg awq pon sakitkn sy? " ujar ckgu Azam smbl mmndg tepat ke mata Sha. "Saya sakitkn ckgu? Mna ada sy pkul ckgu ke ape? " ujar Sha pula. "Awq sakitkn sy kt cni " kta ckgu Azam dn mmgang dadanya sndri. "Hati sy sakit ble kekasih sy brmsra dgn org lain tp brlgak dingin dgn sy. Hati sy brtmbh sakit ble kekasih sy 'bunuh' identiti dye sndri smata mata xnak sy kmbali dlm hdupnya"sambung ckgu Azam.
"Klw mcm tu ckgu crlha kkasih ckgu. Yg ckgu cr sy knape? Sy bkn kkasih ckgu. Sya xde pape hbngn pon dgn ckgu." Tegas Sha." Kekasih sy yg sy cr slma ni adlh awq, Sha. Intan Nuraisyah. You're mine. Awq xingat ke sy pnh jnji pd awq yg sy xkn lpaskn awq dr hdup sy. Awq milik sy, sayang." Tegas ckgu Azam.
Sha hnya trdiam. Dia tringtkn jnji ckgu Azam pdnya dlu. Air mtanya mula mngalir. Ckgu Azam xsnggp mlihat tngisan Sha lntas disekanya air mta itu. Dia mnarik Sha dlm plukannya. "Knape awq xlpaskn sya. Sya xnk hbngn ni. Sy xnk. Tlglha. Crilah org lain. Lupakn sya" tangis Sha. Ckgu Azam hnya mndiamkn drinya. Sdikit sbnyk kta kta Sha mncarik hatinya. Dia mnyalahkn drinya krana mlukakn Sha nmun dye brjnji pd drinya. Dia akn dptkn Sha wlw dgn cra ape skalipun.