Di hadapan rmah ckgu Azam,trllu rmai bodyguard di ctu. "Awq siapa? Dan nk cri siapa?" Ujar slh seorg ank buah ckgu Azam. "Intan Nuraisyah. Sy nk jumpa ckgu Azam." Anak buah ckgu Azam sgera mmbri lluan.
"Assalamualaikum." Apabila dilihatnya ckgu Azam sdg dduk di ruang tamu. Sha segera dduk di hdapan ckgu Azam. "Waalaikumslm, Intanku syang." Ujar ckgu Azam smbl trsnyum mesra. Dye dpt mlihat api kmarahan di mata kekasihnya. "Smpai hati ckgu buat Sha mcm ni. Ape slh Sha, ckgu? Tlglh jgn sakitkn kluarga Sha." Ujar Sha mnahan tangisnya. Ckgu Azam kesian melihat tngisan Sha. Tp dye juga tdak mmpu utk mnahan prasaannya. Dia mahu Sha mnjd miliknya.
"Salah Sha sbb smbunyikn diri dr abg. Brtahun abg cr sayang. Abg sygkn syg, tp syng lngsung xnk bkk pntu aty sayang utk abg smula. Syg buat² xknl abg. Syng dingin dgn abg. Hati abg hncur ble syang buat mcm tu." Ujar ckgu Azam dgn tegas. "Tp prlu ke ckgu sakitkn fmily Sha? Drpd ckgu sakitkn fmily Sha lbh baik ckgu sakitkn Sha. Lbh baik ckgu bnuh je Sha" kta Sha lg. Ckgu Azam sgera mnghmpiri Sha. "Abg xnk sakitkn Sha. Abg xkn bnuh org yg abg cntai. Abg cuma nk brsma dgn syang. Tu je" kta ckgu Azam smbl mngelap air mata Sha." Maafkn abg sbb abg sakitkn syang. Tp abg xkn prnh lpaskn syang. Tu jnji abg. Kita kahwin dn abg jnji abg xkn sakitkn kluarga sayang. Klw x, sayang fhm² je lha." Ugut ckgu Azam. Dye tekad akn pstikn Sha mnjd miliknya.