Intan trsedar apabila mndgr bnyi azan subuh brkumandang. Dia mrasa tbuhnya amat brat dn ble dye mmbuka lmpu tidurnya,tgan suaminya mmeluk erat pinggangnya.
"Abg..bgn subuh" ujar Intan smbl mnggerakkn suaminya. Hampa hatinya ble suaminya lngsung tdak bgn. Dye mngucup lmbut bibir Azam. "B..bgnla, dah subuh ni" ujar Intan lmbut. Meskipun agk malu dgn prbuatannya, Intan hnya mengabaikn prasaan itu
"I'm wake up now,sayang" ujar Azam. Dia tlh pon bgn sjk Intan mngejutknnya mula² td nmun dye hnya brdiam utk mlihat tndakan Intan sterusnya. Sungguh dye xmnduga, Sha mngucup bibirnya hnya utk mmbgnknnya. Setelh mnyiapkn dri, mreka smbhyng sbuh brjmaah.
Intan ingin mmasak utk srapan pgi tp dilihatnya Azam trlbh dhulu mnyediakn srapan buat mreka. Intan mrasa dirinya amt trok. Dye segera mmluk Azam dr blkg. "I'm sorry. Syang bkn isteri yg baik utk B." Tangis Intan. Azam yg mnyedari tangisan Intan lntas mnutup api msknnya dn brpaling llu mmluk Intan. "Syy, ape ni ckp mcm ni. Sayang isteri trbaik B. Tell me, knpe nangis ni?" Pujuk Azam. "Syang xmsk utk B, x tunaikn hak B. Syang isteri yg trok" tangis Intan lg. "Xpe. Lgpon bkn slh syg. Abg kawin dgn syang sbb abg cntakn syang n nk jdkn syg milik abg. Bkn nk syang jd org gji abg. Dah²...xmau nangis. Abg syg wife abg ni." Ujar Azam. "Now syang prgi dduk kt meja mkn sbb abg nk serve prmaisuri abg ni kjp lg, ok." Sambung Azam lg.