"Beb, aq tgk kw sjak naik skola niyh, muka brseri je, knape? Jumpa jdoh ke time cuti?" Soal Syera apabila mlihat Sha trsnyum seorg diri. "Jodoh apenya lahai?" Tergelak Sha mndengar soalan Syera. "Abis tu kw sengih² ni knape? Rndu Anwar ke?" Soal Syera lgi. Anwar lantas mnghampiri Sha dan Syera.
"Amboi. Dari jauh aq dgr org dok mnyeru nma aq. Mngumpat ke ape nih?" Soal Anwar smbl mnjongketkn kningnya. Dia sudah dpt mnrima hakikat bhawa Sha bkn untuknya. Lgpon kini dye juga sdh brjnji dlm dirinya yg dye hnya akn tmpukan soal pljaran dn bkn prcntaan.
Sha mrasakan sdah smpi msanya utk dye brtrus trang kpada rkannya mngenai statusnya. Lgpon dye tdak mahu mreka mmndang serong trhadap dirinya dn cg Azam. "Erm...korg. Err,, aq..,aq" Sha ssh utk mneruskn kta ktanya. "Beb, sjak ble msk klas gagap ni? Pahal?" Soal Syera dn Anwar serentak. Sjurus itu, mreka lntas brpandngn ssama sndri dn trglak brsma.
"Err...aq sbnrnya dha kahwin" ujar Sha smbl mnundukkan wjahnya. Dia thu dia brslh krana mnymbunyikn hal trsbut dr rknnya. "Seriously?" Soal Syera. Dia agk trkjut. Anwar hnya briak biasa. Dia sudah pon tahu mngenai hal itu krana ckgu Azam mmbritahunya trlbh dahulu ktika prjmpaan pngawas. "Yup. I'm sorry sbb rhsiakn hal ni dr korg. Aq...aq xbrsdia lg sbnrnya time tu." Ujar Sha. "Hmm..sokaylha. At least kw xsmpn hal ni tros. Sbb klw aq tau dr org lain. Mmg kna r kw." Ujar Syera smbl mnpuk bahu Sha. "Anwar, kw xtrkjut ke psl bnda ni?" Soal Syera pd Anwar.
"X" Jwb Anwar pula. "Haa? Asl kw blh xtrkjut plk?" Soal Sha. "Erm..actually.." jwb Anwar cba mngingatkn bgaimna dye dbritahu oleh ckgu Azam.