"Syang yakin ke nk skola hri ni? Xnk smbg cuti lg?" Soal Azam. Sjujurnya dye tdk mahu mlihat Intan trtkan dgn keadaan di skola smntelha drinya sdg hamil ank prtma mreka. "Intan ok, abg. Lgpon Intan rndu skola. Rndu kwn²." Ujar Intan lmbut. Mreka ke skola briringan sblm Intan dsmbut mesra oleh Syera dn Anwar. "Babe, lmanya kw xskola. Ktorg rndu sgt." Ujar Syera smbl mmaut lengan Sha. Mmg kbiasaannya bgitu hbngn mreka. Anwar hnya ktawa mlihat rknnya itu.
"Korg rndu aq je? Hbis tu ank aq? Xrndu?" Soal Intan mnunjukkan wjh nakal. "Sha, srius r?" Soal Anwar pula. Sha mnganggukkn kpalanya smbl trsnyum gmbira. "Ya Allah, bkal ank buah aq lha ni. Xsbar nk tgk muka dye" kta Syera pula. "Haish, sbarlha. Bru sbln. Kw kna tggu lg 8 bln, ok?" Kta Sha pula.
Sdg mreka brjln, Sha dilnggr oleh pljr prmpuan tingkatan 6. "Woi! Buta ke main lnggr² org?!" Jerkah prmpuan itu dn apabila dye brpaling.."Misya?" Kta Anwar. "Eh betina ni. Dye yg lnggr org, sbuk kta org lnggr dye." Kta Syera pula. Snggh dye xtrima jika ada yg mnyakiti kwn baiknya itu. Sha hnya mndiamkn dri.
"Eh, bkal madu adalha kt sini rupanya. Sorry, xnmpk plk td. Almaklumlah ada bodyguard kn" prli Misya." Kw pahal nk bkal madu bgai?! Sjk ble ckgu Azam declare nk kahwin dgn kw?!" Jerkah Anwar. "Lah, korg xtau ke ni? Aq dha pregnant sminggu ni hsil cnta ckgu Azam n aq" sinis Misya brsuara. "So, madu, cpt² lha sain borang izin poligami yea. Cpt ckit aq nk kahwin nnti" sambung Misya dn brllu prgi.
Sha mrasakn drinya xmmpu utk brdiri lg. Air mtanya trun tnpa hnti shngga Syera dn Anwar mrasa rsaw aknnya. "Babe, mybe Misya tipu je. Kw jgnlha prcya sgt" pjuk Syera. "Haah, btol kta Syera tu, Sha. Xmngkn ckgu Azam yg buat dye pregnant" ujar Anwar pula. Sha mmegang prutnya. "A..aq xtau." Kta Sha smbl mnangis. "Aq dha cuba nk lupakn smua ni. Tp nthlha. Sakit wei. Aq xtau bnda ni btl atau x. Lgpon xmngkn kucing akn tolak ikan dpn mta dye kn. Spe je yg xske kt Misya tu. Dye cntik. Lainlha aq ni. Hodoh" smbg Sha lg. 'Kuatlah syang. Jd kkuatan utk mama. Mama sakit, syang. Mama xmmpu nk brthan' desis hati Sha.