Dlm prjlnn pulang kerumah, Intan plik mlihat suaminya hnya diam mmbisu. "Abg." Ujar Intan apabila mreka tlh smpi kerumh. Nmun Azam hnya mndiamkn dri dn brllu prgi. Intan trasa hati dgn sikap suaminya nmun dye mnyabarkn dirinya 'mybe abg stress kot' desis hatinya.
Tika Intan sdang bljr di blik bcaan, handphonenya yg brada di blik tidur diselongkar oleh suaminya. Mlihat nma Anwar di whatsapp Intan, dye trus mmbuka aplikasi chat. Trdpt 2 chat bru dr Anwar.
Anwar S2: Sha, awq dha tidur kea?sy nk ckp smthg pd awq. Sy hrap awq xmrh.
Anwar S2:Sy sukakn awq n I think I already fall in love with U. Will U be my special girl?
Mmbca chat trsbut mmbuatkn Azam mnjrit mrh. Intan yg mndgr Azam mnjrit sgera brlari ke blik mereka dn trkjut mlihat Azam mmgng hpnya. "Abg, knape?" Ujar Intan. Azam mncmpakkn hp itu kpda Intan dn Intan sgera mmbca isi kndngn chat trsbut. "Baik kw ckap pd aq! Kw suka mamat tu ke haa?!!! Baik kw ckap sblm aq blsh kw!! "Azam tros mramps hp itu dn mmbalingnya ke dinding. Hncur brdrai hp itu.
"Abg, Intan xde ppe pon dgn dye. Intan cme anggap dye kwan skelas Intan je" ujar Intan mnahan sebak. "Argh!! Penipu!!! Kw sllu brmsra dgn dye kn kt kelas! Bg roti bgai! Pnipu!!!!! " jerkah Azam dn tros mnarik rmbut Intan dn mnmparnya. Intan jtuh trddk.