Ckgu Azam tdak ingin mlihat Sha mnjd milik org lain. Lantas dye mnemui kluarga Sha tnpa pngetahuan Sha.
"Tttaiko Azam?! " trkjut kluarga Sha mnerima khadiran ttamu yg x diundang itu. "Haa, knal pon. Bguslah. Xpyah aq ssh² nk knalkn diri." Ujar ckgu Azam. "A..aada apa ttaiko da..datang cni? Ka..kami xde bu..buat kacaw kt tmpt taiko.." ujar abg Sha. "Mmglha korg xde kcaw tmpat aq. Aq xckp pon korg kcaw tmpt aq. Yng aq nk ckap skrang ni, aq nk kahwin." Kta Ckgu Azam. "Tahniah taiko" ujar abg Sha. "Korg xnk tnya siapa gdis brtuah tu? " ujar ckgu smbl mmbuat muka sinis.
"Maaf...erm..si..siapa gadis brtuah tu? " kta ayah Sha pula. "Org brtuah tu adalah anak kw! Sha. Intan Nuraisyah is my future wife." Ujar Ckgu Azam dgn bngganya. "Haa,?!adik? " trkjut abg Sha mndengarkn kta kta ckgu Azam. Ayahnya pengsan mndgr brita trsbut. Abg Sha tdak rela melihat adqnya brkhwin dgn ckgu Azam. "X! Aq xkn bnrkn dan xkn pnh izinkn adq aq kahwin dgn kw!! X akan pnh!! " jerkah abg Sha dn mluru utk mnumbuk Azam. Ketakutannya diganti dgn kberanian apabila mndgr adqnya yg akn djadikn isteri lelaki kjam itu. Ckgu Azam mmblas tumbukn abg Sha dan mnarik ibu Sha. "Klw korg xbg Sha kawin dgn aq! Aq akn pstikn prmpuan tua ni MATI! N klw smpt korg report polis n aq ditahan. Budak² aq akn pstikan hdup korg sengsara! Ini amaran aq! " ugut Azam pd kluarga Sha.