Bab 39

222 1 0
                                    

"So, kita nk buat ape skrg?" Soal  Intan. Kpalanya sdah trasa pning utk mmbuat rncngn. "Mcm ni, kita akn satukan dorg mcm yg Misya nk. Tp kita just buat olok olok je sbb aq tau kw pon xnk kongsi laki kw kn." Usik Teha. "Gila kw! Spe nk brmadu?" Kta Intan pula. "Ok so, the plan is, kita satukn dorg n bongkarkn ape yg betina ni buat skaligus declare hbngn kw n Azam skali." Jwab Teha. "Tp beb, aq yakin Azam xkn stuju." Kta Intan pula.  "Sbb tu aq nk kw brlakon. Lgpon kw nk brshkn nma hubby kw kn. Cuba pksa dye ikut khendak kw."pjuk Teha pula.

Akhirnya stelah skian lma msalah itu mmbebani fkiran Intan, kini dye dpt brnfas dgn tenang. Ptg itu, mreka mnghabiskn msa brjln dn shopping. "Beb, jom pgi rmah Misya. Aq nk sruh dye brsdia utk hari 'prnikahan' dye dn hubby aq" ujar Intan. Teha mngangguk dn mula prgi ke rumah Misya brpndukan arah yg dtunjukkn oleh Intan.

"Misya, hari Isnin ni hari nikah kw. Aq izinkn kw kwin dgn ckgu Azam. Tp lpas tu, aq hrap kw xganggu hdup aq lg. Ooo, lupa nk bgtau, mjlis tu buat kt dewan sekolah n ttamunya adlha parents kw n smua  ahli SMKKJ." Ujar Intan dgn lmbut. "WHAT!  Kahwin kt dewan skola? Eeww!" Jijik Misya mndgrnya. Sbolehnya dye tdk mahu. "Klw kw xnk, sokay. Tp aq xkn izinkn ckgu Azam kawin dgn kw kt tmpt lain" ugut Intan pula. "Haish. Yelah" jwb Misya. Intan dn Teha sgera brllu prgi.

My Lovely (COMPLETE)Where stories live. Discover now