Bab 44

237 1 0
                                    

"Beb, dh ready?" Soal Teha. Sha mngangguk. "Err. Ckgu, siapa bdx 2 org tu?" Soal Anwar pd ckgu Azam. "Saya xtau lha Anwar. Sy buntu sgt skrg" ujar ckgu Azam pula.

"Tuan² dn puan² sksikanlah vdeo trbaik abad ini" ujar Teha. Trlyar seorg llaki msk ke blik Misya dn mlakukan adegan pnas mreka. Stlh slsai mreka mlakukn krja akhir mngedit dn mnyebarkn gmbr plsu knonnya Misya tlh dirogol oleh ckgu Azam. Ibu bpa Misya smkin malu mlihat prbuatan ank mreka di lyar itu. "So, ape explanation kw utk hal ni, Misya?"  Soal Teha. Misya cuba mlarikn dri nmun pntas dpgg erat oleh Aus. "Haa, ni lha timing plg best aq" ujar Aus dn trus mnmpr Misya skuat htinya dn mnyerahkn Misya kpd polis yg brtugas di situ. Aus dn Teha mnghmpiri Ckgu Azam yg dikelilingi oleh Anwar dn Syera.

"Jom ikut ktorang. Aq tau korg kliru skrg. Jom nnti aq crita. Hal kt cni, ada org yg akn uruskn." Ujar Aus. Bgai dipukau, mreka mngikuti lngkah Aus dn Teha.

Stlh smpi di suatu tmpat. Azam mlihat Sha sdg ddk di ruang tamu. "Syang." Pggl Azam dn trus mmluk isterinya. Dia mngucup isterinya brulang kali tmpa mmpdulikn ssiapa yg brada di situ.

Azam ingin mngatakn ssuatu nmun pntas Intan mnghalang. "Syang trust b." Hnya ucapan trsbut mmbuatkn Azam tros mngeratkn plukan. Bnar, hnya itu yg dprlukan. Kprcyaan Intan adlh yg trpntg buatnya. "Abis klw syng prcyakn abg, knpe syang pksa abg utk kawin dgn psiko tu? Syang xsygkn abg kea? "Soal Azam. "I'm sorry. Syang sngaja buat mcm tu sbb syang nk brshkn nma abg. Syang xnklha hubby syang ni dihina org." Ujar Sha. "Mcmmna korg tau pic tu fake? Sdgkn ble phak skola buat siasatan, xdpt bukti yg tnjukkn ckgu xslh?" Soal Anwar. "Haah kn. And sbnrnya korg ni siapa? " soal Syera pula. Azam hnya mndgr dgn teliti dn dlm msa yg sma mnyndrkn Sha di dadanya.

My Lovely (COMPLETE)Where stories live. Discover now