End Flashback
"Haa...cmtu lha citernya." Jwab Anwar. "Knpe kw tgglkn dye, Sha? Kn ckgu Azam tu hnsem, caring plus romantik. Klw aq jd kw, aq xkn tgglkn dye." Kta Syera. "Hmm, kw xphm. Ni brkaitan dgn maruah ckgu Azam. Tp apepun skunk, mmg btl dye hubby yg baik, romantik n caring." Ujar Sha smbl trsnyum.
Kdengaran bunyi pngumuman dr pmbsar suara skolah. "Diminta pljr tingkatan 5 dan 6 segera brgrak ke dewan bg sesi taklimat bg pperiksaan." Sha, Syera dn Anwar sgera prgi ke dewan. Tiba di sana, Sha mlihat ada seorng pljr prmpuan yg kelihatan sdg mnarik prhatian ckgu Azam. "Beb, spe minah yg dkt ngn hubby aq tu?" Soal Sha kpd Syera. "Tu, xsilap aq Misha. Dax f6. Dye mmg mnat gila kt ckgu Azam smpi mngaku couple bgai. Tp kw jgn rsaw r, ckgu Azam sure setia dgn kw je" kta Syera. 'Yeke setia? Ntah² suka ble dpt awek cun mcm tu mnggatal dgn dye.' Desis hati Sha. Dye mlihat ckgu Azam seolah tdak kesah pon gadis itu mmegang lengannya. Sha cuba mnahan cemburunya. Anwar mmrhatikn Sha asyik mlihat ke arah ckgu Azam dn Misha. Anwar tahu Sha trluka.
"Sha, kw ok?" Soal Anwar apabila mlihat Sha brsndrian di pondok ilmu. "Err..ok" jwab Sha. Pdhal tika itu dye mnangis krana tringat prihal di dewan td. "Xyh tipu aq. Aq nmpk apa yg kw nmpk kt dewan td." Kta Anwar. Sha hnya mnundukkn wjahnya. "Cter lha kt aq. Mna tau nnti sdeh kw blh brkurang. Aq xnk r kw stress. Kw bdx pndai. Aq rsa bnda ni affect kw nnti msa SPM." Kta Anwar lmbut. "Hmm..dye kta dye sygkn aq. Dye kta dye hnya ada aq utk sllu dgn dye. Tp ble dye dgn Misya td. Dye xkesah pon pmpuan tu pgang dye ke ape." Jwb Sha mnahan tangisnya. "Hmm, kw sbr kayh beb. Aq tau kw kuat. Wlw ape yg jd, aq akn sllu support kw." Ujar Anwar.