Bab 25

258 5 0
                                    

"Syang tau abg trllu sygkn syang. Syang xkn tgglkn abg okay. My lovely gangster ni always dlm hati Intan. Intan tau abg trpksa tahan prasaan rndu abg pd Intan kn sbb Intan mnjauh dr abg. I'm sorry." Ujar Intan. Azam selesa dlm plukan Intan. Cntanya xkn prnh luput buat Intan.

"Abg xdpt bygkn hdup abg andai syang xde dlm hdup abg. Hati abg mati ble Intan prgi dr hdup abg, tp skrg hati ni hdup smula lpas abg trserempak dgn Intan msa Hem hntr Intan ke klas. Cuma..." keruh muka Azam utk mneruskn aytnya. "Cuma?" Soal Intan plik. "Cuma msa tu Intan lngsung xpndg abg. Abg sakit sgt msa tu. Wlwpon saat tu abg rsa mcm nk pluk Intan tp Intan dingin je dgn abg. Ble Intan dgn Anwar, Intan rpat sgt. Abg cemburu." Ujar Azam perlahan." Abg, listen carefully. Wlwpon Intan rpat dgn Anwar, xsmstinya Intan cntakn dye. Even Intan tau, dia baik, romantik, caring." Ujar Intan. Sengaja dye ingin mngusik suaminya. Brtmbh cemberut muka Azam. "Klw cmtu knpe Intan xcouple je dgn dye?" Azam tros mmalingkan mukanya.

"Laa, boleh kea Intan dgn dye? Abg xckp awl². Haish, klw Intan tau, Intan couple je dgn dye." Semakin galak Intan mngusik. "No! Abg xkn bnrkn syang rpat dgn dye. Sayang hak abg n mlik abg slamnya" Azam bingkas bgn dan mnjauhi Intan. Dia tkut dye akn mnyakiti Intan lg krana sfat cmburunya. Azam brgrak ingin mmbuka pntu, dia ingin mnenangkn dirinya. Nmun lngkahnya trhnti apabila dye mrasa ada tgn melingkari pnggangnya dr blkg. "Syang xtrima cnta Anwar sbb dlm hati syang, hnya ada abg. Hnya abg. Cnta syang xprnh lput sjk syang brsma abg 2 tahun lpas. Trust me, you are my first and Insyaallah, my last." Ujar Intan dn mncium lmbut bibir Azam.

My Lovely (COMPLETE)Where stories live. Discover now