[toimetamata]
Proloog – Muinasjutt
Mu ema ütles, et ta pani mulle nime väikese merineitsi järgi selle pärast, et ta alati teadis, et ma saan olema sama eriline kui see printsess. Sellest ajast kui ma mäletan, olin ma alati arvamuses, et ma olen täpselt nagu see väike merineitsi; mul oli vaid saba vaja. Järv oli mu kuningriik ja mu isa oli Poseidon. Ma mäletan, et ma ujusin kogu pärastlõuna, teesklesin, et mul on saba. Ma laulsin samuti. Ma teadsin kõiki laulusõnu peast sellest filmist ja, jah, ma vaatasin seda filmi igal nädalal... koos oma emaga. Ma olen kõige noorem kuuest tütrest, niisiis kui mu õed kasvasid üles, mina ja mu ema tegime lapsikuid asju. Ta mängis minuga, ta luges mulle muinasjutte ja lubas mulle, et minust saab kõige parem printsess, kes eales elanud.
Ja ma uskusin teda.
Ma olin koduõppel; ma ei saanud kunagi kellegi teisega suhelda, kui vaid oma perega ja meie maa loomadega. Me elame küll ilusal maa-alal, mis on tiigi ääres; tiik on suur, peaaegu nagu järv. Seal saab ujuda ja sinna saab paadiga minna. Meil on isegi sadamasild. See on imeilus koht, mis on mu perekonna oma olnud põlvkondi tagasi ja, jah, see on minu kuningriik olnud kogu aeg. Aga see on väga kaugel linnast, niisiis koolis käik oli väga keeruline. Selle pärast ema õpetaski meid kõiges ja me läbisime tasuta eksameid. See töötas meie puhul väga hästi. Mu õed võeti ülikoolidesse vastu, kuigi kõik neist ei läinudki sinna.
Clara, meist kõige vanem, kahekümne seitsmene, õppis lasteaiaõpetajaks. Renee, kahekümne viiene, otsustas lahkuda ja alustas koheselt näitlejannatööga. Pauline, kakskümmend neli, töötab õpetajana. Michelle, kahekümne kahene, on meigikunstnik, ja ta töötab koos Pauline'iga. Susanne, kahekümne ühene, läks linna, et töötada ühes suures ettevõttes, mis oli ta annet juba enne tööleminekut märganud, tema eksamite punktide järgi – alati perfektsed täispunktid; ta isegi ühel korral parandas ühe küsimuse viga ja sai selle eest tunnustust – ja ta õpib, et saada biokeemikuks. Mary, kahekümnene, on maaler ja tal läheb üsna hästi; ta tahab Pariisi elama minna.
Ma ei oleks kunagi arvanud, et ma jään koduõppes olles millestki ilma. Ma olin õnnelik; see oli täiuslik. Aga mu ema... tal olid alati olnud südameprobleemid ja kui mina üles kasvasin, siis läksid need aina hullemaks. Ta ei saanud minuga enam jooksmas käia, ta nägi mind ainult ujumas. Ja tal läks asi nii hulluks kuni siis, kui ma üksteist sain... ta suri ja ma pidin kooliga ise hakkama saama. Alles siis sain ma aru, kui arg ma tegelikult olen.
Ma ei saanud sellest kunagi aru, sest et ma olin alati kodus ja mu õed olid alati nii valjud ja enesekindlad. Iga kord kui nad linnast naasid, olid nad nii õnnelikud; nad rääkisid mulle enda seiklustest ja siis kui mina pidin linna minema, ma ei suutnud seda teha.
Ma olin aasta aega koolis ja ei rääkinud mitte kellegagi. Ma hakkasin värisema ja higistama ja omaette pomisema ning lõppude lõpuks, ma purskasin nutma. Ma ei saanud sõnagi suust ja koolist helistati mitu korda mu isale, sest nad arvasid, et mul on kodused probleemid. Aga ma olin kodus õnnelik... kuigi ema seal enam ei olnud. Ma ikka igatsen teda siiani, aga isa ütleb alati „mäleta teda ta naeratusega, mille sa sinult sai. Mäleta teda oma südames ja nii jääb ta alati sinuga."
Koolis otsustati, et ma olin selle pärast nii arg, et ma ei suutnud oma ema surmaga toime tulla, aga ma teadsin, et see ei olnud vaid selle pärast... mul ei olnud seda valju isiksust, mis mu õdedel oli. Ma ei olnud nagu Ariel, see päris õige väike merineitsi.
Ärge arvake, et ma ei üritanud sõpru saada. Ma tahtsin endale sõpru! Aga ma ei suutnud nendega kunagi rääkida ja aasta pärast isa mõistis, et ma ainult piinlen koolis, sest et ma ei suutnud endale sõpru leida. Niisiis, läksin tagasi koduõppele. Mu õed aitasid isa, aga neil oli oma eludegagi kiire. Siis jäime siia enamjaolt vaid mina ja mu isa.
Ma üritasin tagasi kooli minna palju kordi, ja isaga koos linna, et saada asju, mida meil vaja oli... aga ma ei ole kunagi suutnud kellegagi rääkida. Ma isegi ei naeratanud.
Ma teadsin, et mul on selle jaoks enesekindlust vaja; et ma usuksin endasse, aga igal korral kui ma proovisin kellegagi suhelda, siis kukkus see läbi ja ma olin enam ja enam kindel, et ma ei olnud üldse enesekindel. Ma ei saanud olla nagu karakter, kelle järgi mulle nimi pandi.
Viieteistaastaselt värvisin ma juuksed punaseks, sest et ma arvasin, et see tuletaks mulle meelde, et ma saan olla tüdruk, kellel on hoogne isiksus, kes on enesekindel. Aga see ei töötanud samuti. Ma ikkagi värvin siiamaani oma juukseid. Ma arvan, et see on harjumusest, ja selle pärast, et ma mäletaksin oma ema ja ta lemmik Disney printsessi.
Nüüd seitsmeteistkümne aastasena – peaaegu kaheksateist – andsin ma alla enesekindluses. Ma olen see valulikult arg tüdruk ja ei ole mõtet, et ma üritaks end ikka veel muuta. Ma armastan laulda. Ema õpetas mind kui ma olin väike tüdruk ja mul oli see hullumeelne unistus, et minust saab kuulus laulja... nüüd ma tean, et see pole võimalik. Ma ei suudaks kunagi kellegi teise ees laulda. Ja ma ei arva, et ma suudaks kunagi teha midagi sellist, kus töötavad ka teised inimesed.
Ma jään oma isaga meie maale. Nüüd kui mu õed on ära läinud, ma olen kõik, mis tal alles on. Ja ta ei ole enam noor mees, tal on vaja abi, et sea kohta korras hoida. Lisaks, see ei ole selline nagu varasemalt. Ta ikka kasvatab köögivilju ja müüb neid, enamjaolt Rhonda Drennan'ile – meie maast järgmisele omanikule. Tal on väga eksklusiivne puhkekeskus ja ta on tahtnud meie maad osta sellest ajast kui ta abiellus koha eelmise omanikuga. Ta suri mõned aastad tagasi, aga ma mäletan teda veel. Ta oli helde mees ja ta alati tahtis mu isaga kokkuleppele jõuda. Nad ei jõudnud kunagi sinnamaani.
Täna rääkis mu isa mulle uudiseid: ta jõudis Rhonda Drennan'iga kokkuleppele. Ta ei müünud meie maad maha, aga ta nõustus sellega, et ta rendib osa meie maast Rhonda'le; et ta külalised saaksid järve kasutada ja nüüd me töötame ta heaks. Ta isegi andis mulle tööd.
Ma tean, et asjad muutuvad nüüd drastiliselt. Inimesed hakkavad mu kuningriigis käima, minu järves. Inimesed, kellega ma ei suuda rääkida.
Kui ma veel laps olin, kui ma uskusin, et ma olen nagu väike merineitsi; ma arvasin, et ma kohtun oma printsiga nendes samades vetes; et ma päästan ta ja siis laulan talle... nüüd ma enam ei usu neid muinasjutte ja ma tean, et kui ma kunagi peaks oma nägusa printsiga kohtuma, siis ma isegi ei suuda talle oma nime öelda. Ja see pole selle pärast, et ma vahetasin oma hääle jalapaari vastu... see on selle pärast, et ma olen lihtsalt väike arg Ariel.
-:-:-:-
Tere tulemast lugema Väikest Arga Ariel'i! Täna, 15.11, läheme edasi NaNoWriMo'ga ja läheme igapäevaste uute osadega edasi niikaua kuni jõuame 50 000 sõnani. Mis tähendab seda, et... tõenäoliselt selle nädala lõpuni. Nagu hetkel mu NaNoWriMo kasutaja ütleb, siis oleme juba 35 447 sõnaga kõvasti üle poole ja sellise tempoga lõpetan loo hilisemalt 22. novembril. Proovin täna veel kirjutada, aga eks me näe kuidas jõuan.
Pühendus: MrsWriterxX
YOU ARE READING
Väike Arg Ariel (ft. Harry Styles) / Little Shy Ariel (Eesti keeles)
Teen FictionMulle pandi nimi Väikese Merineitsi järgi, arvamuses, et ma olen tugev ja vapper. Nimi, mis oleks vääriline printsessile, mu ema ütles. Aga ma ei vahetanud oma häält nägusa printsi vastu, mul lihtsalt ei olnud seda kunagi. Ma olen alati olnud arg...