Epiloog - Õnnelikud lõpud

203 27 4
                                    

[toimetamata]
Epiloog - Õnnelikud lõpud


On asju, mida inimesed sulle ei räägi kui hakkad iseenda tervikut moodustama, ja see on see, et kui sa hakkad inimestega sõbrustama ja nendega suhtlema, siis sa võid neid armastama hakata, aga ka neid sügavalt haavata. Vahel saab seda parandada, üks vabandus on piisav, aga vahel on kahju nii suur, et sa ei saa sinna midagi parata. See on miski, mida ma kogu sellest kogemusest õppinud olen. See pole vaid julgus inimestega suhelda, vaid ka nendega tegelemise õppimine. Teadmine, et vahel teed nad õnnelikuks, mõnel teisel juhul paned nad kannatama. See ei tähenda, et sa halb inimene oled; see tähendab vaid seda, et sa ei teadnud varem, kuidas olukorraga toime tulla.

Ma tegin oma sõbrale haiget ja haavasin teda nii sügavalt, et meie sõprust oli võimatu päästa. Ta jalutas ära ja mina läksin samuti teisele teele. Ma vabandasin, aga see polnud piisav. Sain mõne kuu tagasi kirja, vastuse Mare'ilt, mis ütles, et ta annab mulle andeks, aga see ei tähenda seda, et me võime uuesti sõbrad olla. Ja ma mõistsin teda. See polnud enam meie jaoks sama.

Võib-olla mõned inimesed arvavad, et see on lollus, mis meie vahel juhtus; et ta reageeris üle ja mina tegin vaid vea; et ta peaks selle minevikku jätma, sest et meie sõprus oli tugevam. Aga kuidas ta saab selle minevikku jätta kui see, mis ma tegin, oli asi, mis talle kõige enam üldse võis haiget teha? Ma tegin täpselt seda, mida ta kõige rohkem vihkas. Ja, jah, võib-olla see pole teiste inimeste jaoks suur asi, aga see on Mare'i jaoks, ja kui ma oleksin mõelnud; kui ma oleksin ettevaatlikum olnud, ei oleks ma talle niimoodi haiget teinud. Ma tegin seda, mida nii paljud teised sellele mõtlematagi tegid, ja see purustas meie sõpruse sinnamaani, kus seda enam parandada ei saa.

Ma kaotasin sõbra, jah, ja see teeb alatiseks haiget, aga samas sain ka tähtsa õppetunni. Ma tean, et ma ei tee seda viga enam. Sõprused on miski, mille eest sa pead hoolt kandma, nendega ette vaatama ja teisele inimesele mõtlema. Sa ei saa järeldustesse kiirustada ilma, et sa tervet lugu kuuleks. Sa ei saa teeselda, et sa tead, mis juhtus kui sa seal polnud. Sa peaksid alati kuulama teise ära.

Kellegi maailmast osa olemine on raske; raskeim asi üldse, sest et on nii palju asju, mis võivad valesti minna. Liiga palju viise, mis võivad inimestele, kellest sa hoolid, haiget teha, ja vabandamiseks ning heaks tegemiseks on vaja palju julgust. Usaldus on kõige õrnem asi ja seda ei saa alati tagasi kokku lappida kui see juba murtud on.

Nendest asjadest ei rääkinud mulle keegi; neid asju pidin ma ise õppima. Sellised asjad ongi need, mis sunnivad mind üles kasvama. Ma tean, et teen veel vigu; teen teistele inimestele haiget, aga ma loodan, et teen ka paljusid inimesi õnnelikuks. Loodan, et suudan parandada ükskõik, millise vea ma ka teen.

Nüüd olen ma keegi, kes on osa maailmast. Ma ei peida end järves ja oma häire taga. Võitlen sellega igapäevaselt. Vahel on see raskem, vahel kergem, aga see on alati olemas. Ma õppisin, et olen ainus, kes saab häirele anda võimuse mind peatada ja sellega ma iga päev võitlengi. Seda ravimitega, mis kontrollivad mu ärevust ja füüsilisi efekte. See on viimase paari kuu jooksul üsna hästi töötanud, sellest ajast kui ma Londonisse tulin.

Võin tõdeda, et siiani on mu jaoks siin kerge olnud. Harry on mind palju aidanud, õpetanud mulle, kuidas erinevate asjadega toime tulla, alati mind toetanud. Mind on tutvustatud õigetele inimestele ja neil on mu töö meeldinud. Olen saanud uusi sõpru ja ma annan endast parima, et nad mu sõpradeks ka jääksid.

Mare sai oma lepingu ja tal on üsnagi hästi läinud, sain ka mina lepingu. Samas firmas, mis produtseeris One Direction'i albumeid; nad pakkusid mulle lepingu, millest ma ei suutnud taganeda. Ja nii hakkasingi ma oma enda albumiga tegelema, iseenda muusika ja häälega, ja üleüldse oma nimega. Me olime Mare'iga tiim, nüüd oleme iseseisvad ja erinevad artistid, kes järgivad erinevaid stiile. Ta on pop artist, kes alustab nüüd omm filmi tegemist; arvestades seda, mida ma kuulnud olen, ja mind olen rohkem indie stiilis, mis on veidral põhjusel viimasel ajal populaarseks saanud.

Väike Arg Ariel (ft. Harry Styles) / Little Shy Ariel (Eesti keeles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu