34. peatükk - Täiskasvanud

161 22 2
                                    

[toimetamata]
34. peatükk - Täiskasvanud


Ma olen kinni. Pole mingitki võimalust, et ma lepingust välja end osta saan. Mul pole seda raha, kuigi see on väike leping, aga ma kahtlen, et see leping, mis Mare'ile pakuti, väike on. me peaksime oma maa Rhonda'le maha müüma ja ma ei saa seda isalt paluda. Ma pean enda osaga lepingus nõustuma kuigi miski pole enam sama. Isegi siis kui mu sõprus Mare'iga on purunenud. Ma pean temaga minema, temaga töötama, koos olema ja end tema taga peitma, isegi kui ma ei saa enam teda usaldada. Isegi siis kui miski pole enam nagu varem.

Kuidas ma seda eha saan? Ma ei taha seda teha. Aga Mare'il on õigus... jälle. Ma pean käituma nagu täiskasvanu ja aktsepteerima oma tegevuse tagajärgi, sest et pole mingitki võimalust, et ma teen Harry'le haiget lihtsalt, et Mare'ile tõestada, et ma ei teinud kõik seda tema pärast. Kuigi... kuigi ma arvan, et tal on selles osas samuti õigus. see on selle pärast, et Harry otsis mind, et mind tänada, et ma tahtsin nii väga end muutma; tahtsin olla võimeline temaga rääkima. See on selle pärast, et ma tahtsin olla tema maailmast osa; selle pärast ma Mare'i lepinguga nõustusingi. Ma justkui otsisin taga võimalust enda olukorrast välja tulla.

Kas ma tõesti tegin seda kõike Harry pärast? Ühe poisi pärast, kes läks Mare'i juurde esimesel ettejuhtuval võimalusel?

Olen kuulnud kõlakaid ja alati arvasin, et need on valed. Ma ei suutnud uskuda, et keegi Harry-sugune võis naistemees olla. Ja siis juhtus see. Ta ütleb mulle, et ta ei hooli enam Järvetüdrukust; et see on tema jaoks lõpetatud asi, aga siis läheb teda otsima, et teda tänada. Kui see, mis Mare mulle ütles, tõsi on. Ta ütles, et talle ei meeldi Mare – isegi ta põhjendused olid õigustamatud – ja ta läks ikka temale järgi ja võttis kõigi seast Mare'i. Miks küll? Selle pärast, et ta on ilusam? Selle pärast, et ta on enesekindlam? Miks? Ma ei saa sellest aru. Ta ütles, et ta on tema peale vihane!

Hingan sügavalt sisse, vaatan rahulikku järvevett sel uuel suvepäeval. Olen sadamakail, üritan mõelda sellele, mida teha; vaatan järvele, lootes, et saan sellelt mingitki arusaamu. Aga siiani ei miskit. Ma ei suutnud eile õhtul magada ja tunnen nagu hetkel on mu mõtted uppumas.

Tunnen end reedetuna. Mare'i ja Harry poolt. Mare ei oleks pidanud minema Harry'ga kaasa teadmisega, et mina otsisin teda, ja mida ma tema vastu tundsin. Harry ei oleks pidanud minema teda otsima kui see, mida ta mulle ütles, tõsi on. Kas nad mõlemad valetasid mulle kogu see aeg?

Ja isegi kui Harry mulle valetas; isegi kui ta lihtsalt tahtis mingit lühikest afääri oma puhkuse ajal... ma ei suuda isegi mõelda selle peale, et ma peaksin talle haiget tegema, et Mare'ile tõestust anda, et ta eksib. See on võimatu; ma isegi ei tea, mida teha, sest et ma pean lõpetama selle eitamise... ma tegin seda kõike ju Harry pärast. ja see teeb nii palju haiget; see, mis ta mulle tegi. See teeb nii väga haiget, et ma tegelikult ei meeldi talle nagu ma mingil hetkel seda lootsin. Ta ei vasta mulle oma tunnetega ja see põleb mu sees, jättes minusse kohutava ja õudse haava.

Ma olen sellele mõelnud, et kuidas sa üldse tead, kui sa kedagi armastad. Kas selle ohjal saab mingit testi teha? Kas sellel on mingid sümptomid? Aga nüüd hakkan aru saama, et ainuke võimalus teada saada, kas sa kedagi armastad, on see kui palju see haiget teeb kui sa nendega koos olla ei saa... kui sa ta kaotad. Kui sa tunned nagu keegi oleks su seest südame välja kiskunud ja su ees seda pigistanud, õel naeratus näol. Kui sa end nii tunned, siis ma arvan, et sa võid öelda, et armastad seda inimest, sest et pole mingitki muud võimalust, miks see nii palju haiget teeb kui sa seda inimest ei armastaks.

Ja ma arvan, et ma armastan Harry Styles'i.

„Ariel," kuulen oma nime ja raputan pead, et tagasi päris maailma tulla. Pööran end oma piha ümber mässitud kätega ümber vaid selleks, et mu juba murdunud süda veel kildudeks puruneda saaks.

Väike Arg Ariel (ft. Harry Styles) / Little Shy Ariel (Eesti keeles)Where stories live. Discover now