Όταν άκουσα αυτά που μου διηγήθηκε η Μαρία είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό! Με αποκάλεσαν σπασικλάκι, αποκρουστική και πολλά άλλα "κοσμητικά επίθετα". Πως μπόρεσαν να με κοροιδέψουν και οι δύο τους με τέτοιο τρόπο; Πως μπόρεσαν να μου παίξουν τους θιγμένους ενώ δεν ήθελαν καν με ξέρουν. Όλα έγιναν για την πλάκα τους, δεν μπορώ να πιστέψω κάτι τέτοιο είναι έξω από τα όρια της φαντασίας μου.
Μου έρχεται να βάλω τα κλάμματα. Δύο από τα σημαντικότερα άτομα που αγαπώ υπερβολικά και ξέρω ότι δεν θα έπρεπε, με χρησιμοποίησαν για να "επιτεθεί" ο ένας στον άλλο μετά από ένα καυγά που τους έκανε να μην μιλάνε. Ποτέ δεν πίστευα πως αυτοί οι δύο θα μπορούσαν να είναι φίλοι, είναι τόσο διαφορετικοί αλλά και τόσο ίδιοι ταυτόχρονα. Αλλά το γεγονός ότι με εξαπάτησαν δεν θα το ξεχάσω, για τον Κωνσταντίνο ήμουν και είμαι ένα ακόμα κορίτσι και για τον Μάριε μία αφορμή για εκδίκηση.
Δεν πιστεύω ότι όλοι γνώριζαν γι αυτό το θέμα ακόμα και η Τζένη το ήξερε, αλλά να μου πεις δεν είναι καλύτερη από τον Μάριο ή τον Κωνσταντίνο όλοι ίδιοι είναι! Δεν μπορώ να το πιστέψω ο Μάριος μετά από όλα αυτά που μου είπε χθες αν δεν ήταν μόνο αυτό που δεν μου είπε χθες ο Μάριος όταν σταμάτησε τον εαυτό του αλλά έχει κάνει και κάτι άλλο; Αν ο Κωνσταντίνος και ο Μάριος έχουν ακόμα ένα μυστικό που δεν ήθελαν να μου πουν χθες.
Απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως ο Κωνσταντίνος έκανε τα δάκρυα και τον πόνο που έδειχναν τα μάτια του να φαίνονται τόσο αληθινά, τόσο πραγματικά που μέχρι και εγώ τον πίστεψα χθες και ήθελα να τον συγχωρήσω! Ήθελα να τον συγχωρήσω μετά από μία τόσο μεγάλη γκάφα και αυτός πως μου το ανταπωδίδει; Με το να με πληγώνει δέκα φορες χειρότερα. Έπρεπε να γνωρίζω πως κάποιος δεν αλλάζει...
"Αυγή είσαι καλά;" με ρώτησε η Μαρία που στεκόταν μπροστά μου. Τώρα συνειδητοποίησα πως τόση ώρα κάθομαι στο δωμάτιο και σκέφτομαι λες και δεν είναι κανένας άλλος μαζί μου
"Μαρία δεν είμαι καλά" είπα και άρχισα να κλαίω, δεν μπορούσα να το κρατήσω και ήθελα να μιλήσω στην κολλητή μου που αν δεν υπήρχε εγώ δεν θα είχα μάθει τίποτα τέτοιο
"Αυγή το ξέρω προσπάθησα να σε υποστηρίξω χθες και αποφάσισα πως ήταν τελείως παράλογο να μην στο πω ειδικά φέτος που ήρθε και ο Μάριος. Ειλικρινά μόλις τον ειδα την πρώτη μέρα να μπαίνει στην τάξη μου ήμουν τόσο σοκαρισμένη και τόσο σίγουρη πως θα σε πλήγωνε" είπε και με αγκάλιασε πιο σφυχτά
"Η...Ελ...Ελένη..τ..το..ηξερε;" ρώτησα ξέροντας ήδη την απάντηση
"Όχι όλα μόνο πως δεν σε συμπαθούσε κανένας από αυτούς" είπε και συνέχισε. "Αλλά μου είπε ότι σου έστειλε μήνυμα χθες το βράδυ και στο είπε" είπε και έμεινα παγωμένη. Φυσικά είχα ξεχάσει τελείως το κινητό μου
"Περίμενε λίγο" είπα και ανεβηκα πάνω στο δωμάτιο μου
Πήρα το κινητό μου από το γραφείο μου και κοίταξα τα μηνύματα και τις αναπάντητες. Ουάου, η αναισθησία των αγοριών δεν έχει όρια... Δεν φτάνει που με κοροιδεύουν αλλά έχουν στείλει και οι δύο καλημέρα και έχουν κάνει πέντε αναπάντητες από χθες ο καθένας. Όντως η Ελένη μου έχει στείλει μήνυμα που μου μιλάει γι αυτό το θέμα και μου ζητάει συγγνώμη για τα πάντα.
Αποφάσισα να της πω να έρθει. Κατευθείαν μόλις έστειλα το μήνυμα εκείνη απάντησε και μου είπε ότι θα είναι εδώ σε δέκα λεπτά. Πήρα το κινητό και κατέβηκα στο σαλόνι όπου καθόταν η Μαρία στον καναπέ, ξέχασα τελείως να της πω ότι θα μιλήσω εγώ στον Παύλο, δεν φταίει εκείνη που ο Μάριος και ο Κωνσταντίνος είναι ηλίθια..
"Μαρία τώρα έρχεται και η Ελένη, μην φοβάσαι για τον Παύλο θα του μιλήσω εγώ τόσο καιρό γνωριζόμαστε" είπα και έιδα ένα μικρό χαμόγελο να σχηματίζεται στο πρόσωπο της
YOU ARE READING
The Boy
Teen Fiction"Όχι, Αυγή, αλήθεια σου λέω δεν θέλω να βρίσκεσαι κοντά μου εντάξει; ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ! Αποδέξου το να τελειώνουμε" είπε και πήγε να φύγει. Δεν τελείωσε ακόμη αυτό. "Μάριε θα έρθεις, θες δεν θες!" είπα τραβώντας τον από το χέρι στο δωμάτιο του Παύλου ...