Kapitel 27

1.8K 49 3
                                    

STELLAS POV:

Han kysser mig.

Liam kysser mig.

Jag är nära på att svimma.

Hjärtat hoppar ut ur bröstkorgen.

Jag var nog död.

Jag inser inte att jag omedelbart besvarat kyssen. Direkt när hans attraktiva läppar träffade mina var jag beredd på att...

Jag rodnar..Jag ryser..
Liam.

Mina händer är virade runt hans nacke och hans armar har ett grepp om mina höfter.Hans fingrar får knäna att vika sig.

Jag vill gråta.Skrika.Hoppa.Skratta.

Hans läppar fick varenda del av min kropp att skaka, varenda del att vibrera.

Mina förgående kyssar kändes plötsligt fel, ingen fick mig att känna något som för Liam.

Jag var stört kär i honom.Och jag skulle göra det jag fruktade..

Jag blir tvungen att avsluta kyssen. Blir tvungen att hämta andan.

Vi står där stirrandes i varandras ögon.

Tar in allt som har hänt.

Liam med sina lättröda kinder, svullna läppar och med sitt rufsiga mörka hår.

Hans ögon har fått ett ljus i sig.. En flamma.

"Stella.." han letar efter rätt ord. Jag lyssnar.

Han tänker.

"Det där med Felicia....Jag skulle aldrig för att jag hade känslor för dig..." Han rättar sig drar handen i genom sitt hår. Det som jag ganska nyligen hade rufsat till.

"Jag lekte aldrig med dig..Sanningen var att jag har varit varit fast i dig rätt länge..Sen den gången du Lucas bustade oss utanför toaletten"
Ett smått skratt lämnar mig av minnet och jag ser hur hoppfyllt Liam tittar på mig.

Jag smälter..Hur kan någon ens titta sådär?Som om jag var det dyrbaraste i hela vida världen.

Hans varma andetag mot mitt ansikte gör så att nackhåren reser sig. Jag vill aldrig att det här ögonblicket ska ta slut. Jag skulle aldrig tröttna på hans läppar kolliderandes med mina.

Jag tar ett steg närmre och kramar om honom.Jag kan känna hans dunkade hjärta mot mitt och jag är nästan säker på att han gör detsamma.

Han är pojken..Pojken med det stulna godset..
Pojken som i handen bar på det stulna godset.

Det som varit mitt bultande hjärta.

Det som var stulet.

Asså är jag inte för bässt🦄

Hahah driver

Hoppas att ni gillade kapitlet

Håll ut två dagar för sen blir det helg✨

SRY för stavfel och sånt

Hungry af😔😛

PUSS PUSS

SEE YOU LATER

🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟🍟

WITH HIM, I fell in love with himDonde viven las historias. Descúbrelo ahora