Speciaal voor mijn lieve vriendinnetje Ilsefangirl een extra deeltje, omdat ze op kamp gaat♥. Veel plezier alvast Daarbij kan ik eigenlijk stiekem ook niet wachten tot ik weer kon publiceren. Veel leesplezier!♥♥
Ilse:
Ontspannen zit ik op de bank. Bart heb ik weggestuurd, omdat ik een middag met Amy alleen wilde. Ik grinnik aan de gedachte hoe hij reageerde. Hij moest er zelf ook wel om lachen. Ik heb echt zin om iets leuks te doen met Amy. Even weg van alle zorgen over hoe het gaat lopen met Amy en gewoon lekker lol hebben. Ik besef me wel dat het beter gaat met Amy de laatste tijd. Ze huilt minder en is aan veel dingen al gewend geraakt. Gelukkig maar. Amy duurt er trouwens wel lang over denk ik bij mezelf als ik zie hoe laat het is. Ze was een half uur geleden klaar met school en dus zou ze hier al een kwatier geleden moeten zijn. Misschien is ze nog even wat regelen voor hun opdracht. Als ze er na 10 minuten nog steeds niet is, begin ik me zorgen te maken. Er zou toch niks gebeurd zijn? Ik pak mijn mobiel en tik het nummer van Amy in. Die ken ik uit mijn hoofd. Voicemail. Weer bel ik, maar weer krijg ik haar Voicemail. Er zou toch echt niks zijn hè. Wat moet ik doen? Als ik haar nu ga zoeken, dan kan ik haar mislopen. Op dat moment hoor ik mijn mobiel overgaan. Het is een onbekend nummer, maar toch neem ik op. Stel dat het Amy is die belt via een ander nummer, omdat haar mobiel kapot is gevallen of zoiets. Wie weet."Met Ilse De Lange" zeg ik als ik heb opgenomen."Hallo mevrouw met het ziekenhuis Hilversum. Klopt het dat u de moeder van Amy Vergoossen bent?" "Ja" zeg ik met een bonzend hart."Ze is opgenomen in het ziekenhuis en ligt nu in coma. Wilt u zo snel mogelijk hier naartoe komen." "Ja... eh... ja" zeg ik verward."Ik kom eraan!" Ik hang op en dan pas dringt het tot me door wat de mevrouw aan de andere kant van de lijn gezegd heeft. Amy ligt in het ziekenhuis! In paniek bel ik Bart op. Voicemail. Ik haat die voicemail! Weer bel ik en na de derde keer neemt hij op."Hey Ilse." "Bart, je moet nu naar het ziekenhuis komen. Amy ligt in coma!" "Wat! Wat is er gebeurd?" "Geen idee!" Kom er nu naartoe!" "Oké, ik ben er over een kwatier!" "Oké" zeg ik en ik wil ophangen, maar Bart houdt me tegen."Ben jij al in het ziekenhuis?" "Nee, ik ga er nu heen als ik een keertje op mag hangen!" zeg ik geïrriteerd."Rijd je voorzichtig?" "Is dat nu het enige waar je over nadenkt Bart?! Kom op zeg!" Met die woorden hang ik op. Ik merk nu pas dat de tranen over mijn wangen lopen. Ik ren naar de gang waar ik mijn schoenen en jas aandoe en nog net mijn sleutels niet vergeet en dan stap ik in de auto. Niks voorzichtig rijden. Ik moet zo snel mogelijk naar Amy!
JE LEEST
Broken Girl
ФанфикAmy is 14 jaar, verlegen en ze heeft een moeilijk verleden. Samen met haar beste vriendin Selina woont ze in een weeshuis. Alles doen ze samen. Vaak komen er mensen kijken om een kind te adopteren, maar bij Amy of Selina komen ze nooit kijken. Eigen...