Deel 23

197 10 0
                                    

Sorry voor dit korte deeltje, maar het was beter om het op deze manier te doen. De volgende keer weer gewoon een langer deeltje :-D

Amy:
Ik stop met zingen en kijk de leraren die tegenover mij zitten hoopvol aan. Ze beginnen te klappen en ik vang dat op als een positief teken. Zal het echt zijn gelukt? Zal ik echt naar de school van mijn dromen gaan? Een school vol met zang, dans en instrumenten."Ik denk dat we het allemaal eens zijn met elkaar" zegt Pablo."Je bent geslaagd voor je auditie!" Ik kijk ze vol ongeloof aan terwijl Ilse bijna naar me toe komt rennen en me omhelst. Het is echt waar! Ik ga naar Studio OnBeat! Ik kan het nauwelijks beseffen, maar blij dat ben ik wel."Goed gedaan meis" zeg Ilse."Dank je" antwoord ik."Morgen begint jouw eerste les. Je rooster moeten we natuurlijk nog maken en morgen ontmoet je ook je klas." Ik knik."Dat is goed!" Enthousiaster kan ik niet zijn."Je weet waar het podium is?" Ik knik. Toen we naar Pablo zijn kantoor gingen eergisteren, heb ik een podium gezien en daarvoor een vleugel om op te spelen. Ik heb alles zowat in mijn opgezogen dus ik weet waar het podium is. "Mooi" lacht Pablo."Als je daar morgen om kwart over 8 naar toe komt dan vang ik je op en vertel ik wat over de gang van zaken hierbinnen deze school en om half 9 zijn ook jouw klasgenoten er en begint de les." "Dat komt goed." "Oké dan zie ik je morgen" zegt Pablo met een glimlach op zijn gezicht en hij loopt naar ons toe om ons een hand te geven en daarna lopen we met zijn allen naar buiten. Wat ben ik blij!

Broken GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu