Amy:
Ik loop het gebouw in en ik weet de weg gelukkig. Het gebouw is dan ook niet zo groot, maar toch ben ik trots op mezelf dat ik het gelijk weet, want normaal is dat niet zo. Ik loop nog een stukje rechtdoor en dan kom ik bij het podium aan. Daar zie ik Pablo staan."Goedemorgen" zeg ik een beetje verlegen."Hoi Amy, heb je er zin in?" Ik knik."Ja" antwoord ik."Ik zal je nog wat uitleggen over hoe het hier gaat. Je krijgt de opdrachten van mij en mijn collega's en dan ga je repeteren en uiteindelijk laat je het zien aan één van de leraren en dan hoor je of de opdrachten voldoende heb gemaakt." Ik knik."Sommige opdrachten doe je alleen, maar de meeste doe je met een groepje." Ik knik weer. Dan hoor ik geklets achter me. Groepjes leerlingen vullen het klaslokaal als druppels een rivier vullen. "Goedemorgen" lacht Pablo naar de leerlingen terwijl hij opstaat en voor de klas gaat staan. Ook ik sta voorzichtig op. "Voordat we met de les beginnen, wil ik jullie aan jullie nieuwe klasgenoot voorstellen." Pablo strekt zijn arm uit als teken dat ik naast hem moet gaan staan en dat doe ik dan ook."Dit is Amy." "Hallo" zeg ik verlegen."Ik hoop dat jullie haar goed opvangen en haar wegwijs maken hier." "Dat is goed!" hoor ik een meisje zeggen. "Mooi! Ga maar ergens zitten dan beginnen we met de les." Ik knik en ik neem plaats net als alle andere leerlingen.
De les is afgelopen en ik sta op."Hoi", hoor ik iemand achter me. Ik draai me om en zie 2 meisjes en een jongen staan."Hallo" antwoord ik."Ik ben Sanne en dit zijn Roos en Lucas" zegt ze vrolijk."Leuk jullie te ontmoeten" zeg ik."Heb je zin om een rondje door de school te maken?" vraagt de jongen die blijkbaar Lucas heet."Ja hoor" zeg ik en ik loop achter ze aan.
Als school afgelopen is, loop ik naar de deuren van de studio om er vervolgens uit te lopen en naar huis te gaan."Wacht!" Hoor ik achter me en weer draai ik me om. Ik zie dat Lucas, Sanne en Roos op me af komen lopen. Zien we je morgen weer?" "Ja tuurlijk!" antwoord ik vrolijk."Mooi! Wij moeten die kant op dus tot morgen." "Tot morgen" antwoord ik en terwijl hun de ene kant oplopen, loop ik de andere kant op. Morgen weer een schooldag
JE LEEST
Broken Girl
ФанфикAmy is 14 jaar, verlegen en ze heeft een moeilijk verleden. Samen met haar beste vriendin Selina woont ze in een weeshuis. Alles doen ze samen. Vaak komen er mensen kijken om een kind te adopteren, maar bij Amy of Selina komen ze nooit kijken. Eigen...