Bölüm Şarkısı : Lana Del Rey : Breaking My Heart Tonight
" Yalnız Yağmur benim anlamadığım bir şey var ? " Yemeğinden kafasını kaldırıp bana baktı.
" Seni dinliyorum. " Yemek yemekten dinliyormuş gibi görünmesede konuşmaya başladım.
" Hani sen şey dedin ya, abin Çağlayı başka adamla görmüş. İşte abin ondan sonra Çağladan soğumamış mı ? " Elinde tuttuğu kaşığı tabağın kenarına bıraktı.
" Sude. Bilmiyorum. O olaylar çok karışık. Eğer abim şokta olmasaydı o an onları bile anlatmazdı emin ol. Ama yani bence insan sevdiğinden bir anda vazgeçemez. " Aslında haklıydı. Ama bana mantıklı gibi gelmiyordu nedense ? Sanırım bu benim inanmak istemememden kaynaklanıyordu. Bende sevmiştim. Ama bilmiyordum işte.
" Neden sustun ? " Yağmura döndüm.
" Düşünüyordum. " Kaşığı tekrar eline aldı. Gözlerini benim gözlerimden çekip tekrar yemeğine bakmaya başladı.
" Bence düşünme Sude. Abimin yaptıklarına akıl sır ermez zaten. Bunca yıldır yanındayım. Tek anladığım bu. " Gözlerimi devirdim. Gülmeye başladı.
" Kızım kafan mı iyi senin ? " Daha çok gülmeye başladı.
" Sende gülsene. " Al işte ! Sinirlerim bozuldu ve bende gülmeye başladım. Bu sefer bana döndü ve gülmeyi bıraktı.
" Sen niye gülüyordun ? " Kafasını patlatmamak için kendimi zor tuttum.
" Cidden Yağmur. Ne içtin ya sen ? Sen gül dedin ya. Zaten sinirlerim bozulmuş. " Tekrar gülmeye başladı.
" O gün benim yerime abimi banyoda bulunca yüzünde oluşan ifadeyi çok merak ediyorum. " Anında kızardım.
" Yağmur o anki halini görmeliydin. Onu görünce sinirlenmiştim ama o yüz ifadesi yüzünden... " Cümlenin devamını getirmeden kahkaha atan Tunahana şaşkınlıkla baktım. Bizi mi dinliyordu ? Kahkaha atmaya devam ettiler. Abi kardeş ne güzel geçiniyorlardı işte. Gülümsedim ve o an Yağmurla göz göze geldik. Sanırım onları biraz yalnız bırakmam gerekiyordu.
" Şey, ben yukarı çıksam iyi olacak sanırım. " Tunahan gülmeyi kesti ve gözlerimin içine bu sefer o baktı.
" Yoksa yine mi tuvaletin geldi ? " Artık kızarmaktan bordoya dönerken hızla arkamı döndüm ve yukarı çıktım. Bunu alay konusu yapacağını biliyordum. Bana verdikleri odaya girdim ve yatağa oturdum. Oda hiç güzel değildi. Evde o kadar oda varken beni neden bu odaya sokmuştu ? Benden bu kadar fazla mı nefret ediyordu yani ? İlginç olansa onun benden nefret etmesini neden ben bu kadar umursuyordum ? Kapının çalmasıyla düşüncelerimden uzaklaştım.
" Gelebilirsin. " Yağmur içeri girdi ve boynuma atladı.
" Teşekkür ederim. Seni çok seviyorum. " Ne yapmıştım ki ?
" Ne için teşekkür ediyorsun ? " Gözlerini kırpıştırdı.
" Abimi geri getirdiğin için. Nasıl kahkaha attığını duydun mu ? " Gülümsedim. Evet ona ben kahkaha attırmıştım. Biri benim yüzümden mutlu olmuştu yani... Keşke aynı şeyi kendimde yapabilseydim.
" Annemin sana çok selamı var. Amerikadan gelince seninle özel olarak konuşacakmış. " Gözlerimi kırpıştırdım. Benimle ne konuşabilirdi ki ?
" Ne hakkında ? " diyerek düşüncelerimi ona yönelttim.
" Bende bilmiyorum. Ama gelmelerine daha 1 ay var oraya takılma sen. " Beni rahatlatmaya çalışıyordu. Bu kadar gerilmemde gereksizdi zaten. O yüzden konuyu değiştirme gereği duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ AŞK
RomanceYeni bir şehir. Yeni bir iş. Yeni bir aşk. Bunlar eski bir eşle kıyaslanabilir mi ?