Bölüm Şarkısı : Beyonce : Pretty Hurts
" Ona birşey olsaydı seni öldürürdüm. " Boğuk gelen sesleri duyarak gözlerimi açmaya çalıştım.Elimi sıkı sıkı tutan biri vardı, onu hissedebiliyordum. Ama konuştuğuna göre yanında biri daha olmalıydı.
" Ama olmadı değil mi ? Olsa zaten senin yapmana gerek kalmaz, ben kendimi öldürürdüm. " Sesler netleşmeye başladı ve ben Erhan'ın sesini tanıdım. Muhtemelen elimi tutanda oydu.Gözlerimi tekrar açmaya çalıştım ama sonuç yine başarısızlıktı.
" Bu romantik tavırları bırak, o benim. Kerem sende ağlama artık." Tunahan'ın sinirli sesini duyunca gözlerim kendiliğinden açıldı. Kerem Erhan'ınkucağındaydı ve elimi tutanda Tunahan'dı.
" Bağırma Kerem'e. " Çatlak çıkan sesime lanet ederken bütün gözler bana döndü. Kerem Erhan'ın kucağından inmek için hareketlendi ve hemen benim yanıma koştu.
" Çok korktum Deren abla. " Deren abla diyecek kadar korktuysa gerçekten durum çok kötüydü. Elimi Tunahan'ın elinden kurtarıp Kerem'in saçlarını karıştırdım. Onu üzdüğüm için kendime biraz daha kızdım.
" Korkma şampiyon. Ben buradayım. " Yatakta yana kayarak onu yanıma davet ettim. O da buna itiraz etmeyerek yanıma uzandı.
" Önce elimi onun için bırak, sonrada onu yanına, benim yerime al. Cidden baş belası bu çocuk. " Gözlerimi devirdim ve Erhan'a döndüm. Suçlu suçlu orada oturuyordu. İçim burkuldu.
" Erhan ? " Başını kaldırdığında dolan gözlerini görüp şoka uğradım. Ona ne oluyordu ? Yoksa benim için mi ağlamıştı ?
" Sen iyi misin ? Olanlar için kendini suçlamıyorsun değil mi ? " Kerem bana daha çok sarılırken, Erhan Tunahan'a baktı. Tabi ya Tunahan ona kendini suçlu hissettiriyordu. Kaşlarımı çattım, Tunahan'a döndüm.
" Sen bizimle değildin. Nasıl buradasın ? " Nefesini sesli bir şekilde dışarı bıraktı. Yanağının içini ısırınca sol yanağındaki gamzesi belli oldu. Gözlerimi ondan başka yöne çevirdim.
" Şey, belki sizi takip etmiş olabilirim. "Başımı salladım, tam ona göre bir hareketti. Erhan hala konuşmuyordu.
" Senin hatan değildi Erhan. Kimsenin hatası değildi. " Gözlerinden hala kendini suçladığı belli oluyordu. Konuşam konusunu değiştirmeye karar verdim.
" Peki bana ne oldu ? " Pekala tamam, konuyu değiştirmemiş olabilirim. Ama merak ediyordum. Tunahan ile Erhan'ın arasında bir bakışma geçti.
" Araba seni görünce frene bastı, yani hafif bir şekilde çarptı. Ama sen çok korktuğun için bayıldın. Bir an orada şu dallama da bayılacak sandım. Ama dayanıklıymış. " Gözlerimi kapadım. Korkudan bayılmıştım ya, daha rezil bir durum olabilir miydi ? Tunahan Kerem'e bakıp başını iki yana salladı.
" Bu çocuk senin yanına girer girmez uyuyor ya ! Helal valla. " Kaşlarımı kaldırdım ve ona döndüm. Bunu yapması için beni birkaç kez Keremle uyurken görmesi gerekirdi.
" Bunu neye dayanarak söylüyorsun ? Yani bunun için ne gibi bir dayanağın var ? " Pot kırdığını anlayınca bir küfür savurdu. Hemen ardından da dudağını ısırıp birşeyler düşündü.
" Yani Yağmur öyle demişti. " İnanmadığımı belli eder biçimde ağzımı şaklattım. Erhan ikimiz arasındaki atışmayı ağzı açık izliyordu.
" Erhan hatırlat, eve gidince Yağmur'a soracağım. " Uyandığımdan beri ilk defa gülümsedi.
" Tamam. Bunu hayatta unutmam. " Tunahan diğer tarafta homurdandı. Erhan'a onaylamaz bir bakış attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ AŞK
RomanceYeni bir şehir. Yeni bir iş. Yeni bir aşk. Bunlar eski bir eşle kıyaslanabilir mi ?