PARTİ

2.1K 59 7
                                    

Bölüm şarkısı : Lady gaga : Alejandro

Kollarını bana dolarmış olan Buraktan kurtulmak için bir hamle daha yaptım. Ama kollarını o kadar sıkı dolamıştı ki hayvan! 

" Burak, bırak ya. Manyak mısın oğlum!" Kollarını önce biraz gevşetti,  ardından da tamamen çekti. 

" Özledim seni. Neden bakmıyorsun telefonlarıma?  " Kaşlarını catmış bana kızarken Tunahan'ın mutfağın kapısında bizi izlediğini gördüm. Elleri iki yanında yumruk olmuştu. Sanki her an birini öldürecekmiş gibi duruyordu. Burak'ı kolundan tutup kapıdan çıkardım. Ardından ona dönüp sinirli bakışlarımla buluşturdum.

" Ne yaptığını sanıyorsun sen? " Ona daha once hiç bağırmamiş olduğumdan dolayı gözleri şaşkınlıkla büyüdü. 

" Sana ne oldu böyle? " Ancak şaşkınlığından çabuk sıyrıldı ve benim cevap vermeme bile fırsat kalmadan devam etti.

" Sana söyledim. Seni özledim ve sende telefonlarıma bakmıyordun. Bende seni görmek için buraya geldim. " Gözlerimi birkaç saniyeliğine kapadım ve tekrar geri açtım.

" Ama bu sana gelipte bana sarılma hakkını vermez. Sevgilim misin sen benim?  " Bakışları arkamdaki bir noktaya sabitlendi. Şu an arkama bakamayacak kadar sinirliydim.

" Evet. Sevgilimsin. " Gözlerim dediğinin etkisiyle kısılırken elim benden habersiz havalandı ve yanağına indi.

" Doğru konuş ve benden uzak dur. " Ilginç bir şekilde gülmeye başlayınca deli görmüş gibi ona baktım.

" Sence bir tokat beni senden vazgeçirebilir mi ? " Aslında bana yapılmış olsa beni vazgeçirirdi. Ama bu çocuğun ben geldiğimden beri peşimde olduğu düşünülürse sanırım vazgeçirmezdi. Bana yaklaşıp kulağıma eğildi.

" Arkandaki çocuk sevgilin mi? '' Arkama bakmadan bahsettiği kişinin kim olduğunu biliyordum. Ben daha cevap vermeye fırsat bulamadan Besim'in sesini duydum.

" Tunahan! " Arkama dönüp ne olduğuna bakmaya çalıştım.  Tunahan arabasına doğru yürürken onu arkasından izledim. Beni bırakıp gidiyordu yani. Neden umursuyordum sanki?  Tunahan arabayı çalıştırıp bize doğru sürmeye başlayınca geri çekildim. Amacı neydi?  Ne yapmaya çalışıyordu bilmiyordum. Ama aklındakinin pek iyi şeyler olmadığı ortadaydı. Araba tam önümüzde durdu. Dudaklarını kıpırdatarak birşeyler söyledi.  Sadece dudaklarının hareket ettiğini görüyordum. Ne söylediği anlaşılmıyordu. Camı açıp tekrar söyledi.

" Bir daha buraya gelir ve ona yaklaşırsan bu sefer durmam. " Burak yanımdan hemen uzaklaşırken arkasından baktım. Yani ben onu bu zamana kadar hep uzaklaştırmaya çalıştım. O uzaklaşmadı ve şimdi mi uzaklaşmıştı. Ne olursa olsun Tunahan'a birşeyler söylemeliydim.

" Aklın nerede senin! " Arsız bir sırıtış dudaklarına yayıldı.

" Sende kaldı ya güzelim.  " Dudaklarımı birbirine bastırdım. Verdiği cevap ne kadar hoşuma gitsede sinirli gibi davrandım.

" Çağlada kalmıştır senin aklın.  " Bir an için yüzü düştü ama hemen toparladı. 

" Onda kalsa şu an onun yanında olurdum. " Arkamı dönüp arabama

ilerledim. Dekanın dersi!? Arabayı çalıştırıp hızla mahalleden çıktım. Kırmızı ışıkları umursamadan ilerliyordum. Muhtemelen ceza yiyecektim ama önemli değildi. Sonunda okula gelip derse dekandan sadece saniyeler önce girdiğim için kendimi kutladım. Sonrada yavaş ve sıkıcı bir şekilde ders anlatan dekanı dinlemeye başladım.

----

Dersten çıkıp kursuma ilerlerken son ses şarkı dinliyordum. Bu aralar Lady Gaga'ya takmıştım ve hep onu dinlemek istiyordum. Alejandro'yu açtım ve ona eşlik etmeye başladım. Allahtan arabadaydım da kimse duymuyordu. Arabadan indiğimde hala mırıldanıyordum. Boks kursuna bakıp gülümsedim. Seviyordum ya ben burayı. Içeri girdiğim anda yüzümdeki halimden memnun gülümseme silindi. Tunahan'ı burda görmek istediğim son şeydi sonuçta. Karşıma dün yumruk attığım boks hocası tekrar çıkınca gözündeki morluğa bakıp gülmemek için kendimi zor tuttum. Bana her zaman yaptığının aksine laf atmadan geçerken bunu daha önce neden yapmadığım için kendimi azarlıyordum.

YENİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin