Kapıdan geri çekildim. Tunahan sanki bir şey dememi beklermiş gibi duruyordu. Yüzüme ifadesizlik maskesini taktım ve gülümsedim.
" Tebrikler. Çok mutlu oldum. " Lan ! Çok mutlu oldum nedir ? Senin mi sevgilin ? Hayırdır ? Bu biraz fazla oldu sanırım. Yağmur üstümdeki kıyafetten tutup beni daha da geri çekerken abisine kızgın gözlerle baktı.
" Tanıştığıma memnun..." Bana dönerek devam etti. " Ol-ol- oldum. " dedi ve derin bir nefes aldı. Kız gülümsedi ve konuşmaya başladı.
" Çok tatlısın. " Üçü konuşmaya başladığında kendimi orada fazlalık gibi hissetmiştim. İlk başlarda kızı sevmeyen Yağmur bile onu sevmeye başlamıştı. Midemin bulanmaya başladığını hissettim.
" Şey, ben yukarı çıksam sorun olur mu ? Yarın işe gideceğimde. " Tunahanın birşey demesine fırsat bırakmadan Yağmur cevap verdi.
" Evet. Sen çık yukarı. Bende birazdan yanına gelmeyi düşünüyorum. Uyuma hemen. " Kafamı salladım ve midem yerinden çıkacak gibi oldu. Elimi ağzıma kapatarak yukarı çıktım. Direk banyoya yöneldim ve boş olan midemi daha fazla boşalabilirmiş gibi boşalttım. Ayağa kalkıp banyonun kapısını kilitledim. Aynanın karşısına geçip yüzüme baktım. Gözlerimin altı çökmüş ve morarmıştı. Yüzüm bembeyaz olmuştu. Hatta dudaklarım bile beyazlamıştı. Musluğu açıp yüzümü yıkadım. Yeniden gelen mide mulantısıyla tekrar klozetin başına oturdum. Ama sadece midem bulanıyordu. Her ihtimale karşı yine de ayağa kalkmadım. Annem midem bulanırken evde kovayla gezerdi. Çünkü mide bulantım aniden geliyor ve ben evin her yerini mahvediyordum. Midemden yükselen sıvıyı hissettiğimde klozete eğildim ve içimde bir şey olmamasına rağmen öğürdüm. Ben hasta olucağımı biliyordum. Ne diye yağmurun altında oturduysam ? Kapının çalmasıyla gerçek dünyaya geri döndüm.
" Baş belası ! Orada iyi misin ? " Baş belası ?
" Evet çok iyiyim. Kusuyorum. Yanıma gelip benimle birlikte kusmak ister misin ? " Tunahan kapının ardındaydı ve bu sözümle dudaklarını gülmemek için birbirine bastırdığını biliyordum.
" Aslında iyi fikir. Kapıyı aç. " dedi ve benim midem tekrar ayaklandı. Lanet olsun !
" Aç şu kapıyı. İyi değilsin. " Ayağa kalkıp kapıyı açtım. Ama onun yanında durmak yerine odama yöneldim. Bileğimi yakalayıp beni kendine çevirdi.
" Ben giderken gayet iyiydin. Nasıl bir anda bu kadar hasta olabilirsin. Yoksa hasta numarası mı yapıyorsun ? " Sinirle gözlerinin içine baktım. Ben buydum işte. Bir anda hasta olup bir anda iyileşen.
" Evet ben geri zekalıyım ya ! Hasta numarası yapıyorum zaten. " dedim. Tamam. Belki hastayken biraz huysuz oluyor olabilirim.
" Ne oluyor sevgilim ? " Hah ! Bir sen eksiktin zaten. Sende geldin tam oldu. Dişlerimi sıkıyordum ve muhtemelen birazdan kırılacaklardı.
" Önemli birşey yok bitanem. " deyip ardına bile bakmadan giden Tunahanın arkasından bakakaldım. Ne bekliyordum sanki ? Odama girdim ve yatağın içine girdim. Aradan 5 dakika geçmeden Yağmur odaya girdi.
" İyi misin ? " Kafamı iki yana salladım. Midem bulanıyordu ve abisi biraz önce kalbimi kırmıştı. Yanıma gelip yatağın ucuna oturdu.
" Hastaneye gitmeye gerek var mı ? " Hastanelerden nefret ediyordum.
" Hayır. " dedim çatlak çıkan sesimle. Gözlerini gözlerime dikti. Eyvah ! Önemli bir konu geliyor.
" Sen abimden hoşlanıyorsun. " Yatakta hızla ayağa kalktım. Ama bunu yaptığıma anında pişman olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ AŞK
RomanceYeni bir şehir. Yeni bir iş. Yeni bir aşk. Bunlar eski bir eşle kıyaslanabilir mi ?