Kapitel 4

258 8 2
                                    

Harry:

Da jeg kommer ind i klassen sidder Mia på anden række og snakker med en af sine venner. Jeg finder bare Louis og sætter mig ned ved siden af ham.

"Okay alle sammen, velkommen til Økonomi 24 A" smiler vores lære.

Han er sådan en rigtig sterotyp uni lære, gammel lille og rund med briller og gråt hår.

"Hvis vi starter med at sætter jer sammen to og to så i lige bliver rystet sammen" smiler han.

"Vi tager jer efter navne listen" smiler han og begynder at råbe to op af gangen.

Det er også surt at hede noget med S, det tager altid så lang tid.

"Scott, Mia Scott" bliver der råbt.

Gud ja hun hedder noget med S, please lad det kun være os to med S, please please please!

"Styles, Harry Styles" bliver der råbt. 

Tak Tak tak!

Jeg rejser mig og sætter mig hen til Mia og ingen af os kan stoppe med at grin lidt.

"Vi kan bare ikke komme af med hinanden" griner jeg.

"Det må være rigitg" griner hun.

"Okay, jeg vil have i bare skal spørge ind til lige hvad i føler for. Der må selvfølgelig gerne være grænser, men prøv at svar på det hele" smiler han og sætter sig.

"Hvad sker der så i dit liv?" smiler Mia.

"Ikke så meget, efter jeg fandt ud af jeg skulle flytte til London efter sommerferien skete der ikke rigtig så meget" smiler jeg.

"Hvad med dig?" spørger jeg.

"Min familie flytter tilbage til de præcis samme hus vi boede i" griner hun.

"Nej, mener du det?" griner jeg.

"Ja" griner hun.

"Freja og jeg bliver selvfølgelig her" smiler hun.

"Hvad med kærester?" smiler jeg.

"Single, og det forbliver jeg i noget tid" griner hun, eller halv griner hun.

"Hvorfor?" spørger jeg.

"Harry vi har lige mødt hinanden, og har ikke snakket sammen i 7 år ikke tro jeg fortæller dig alt" smiler hun stille.

"Mia vi har været bedste venner" siger jeg forvirret.

"Ja, har været. Vi er ikke nu, ikke endnu ihvertfald" siger hun stiller.

"Laver du sjov med mig eller sådan noget?" spørger jeg.

"Øhm nej Harry. Der er grænser for hvad jeg vil fortælle dig når vi ikke har snakket sammen i 7 år" siger Mia mærkeligt

"Fair nok" siger jeg og læner mig tilbage i stolen med krydsede arme.

"Bare find jeres pladser igen" smiler læren og går efter igang med undervisningen.

Da vi endelig skal rykke videre skal vi have Virksomhedsøkonomi, eller VØ som det nu bliver kaldt.

Louis har ikke det her fag men heldigvis har Caroline det.

Da jeg kommer hen mod lokalet kommer Caroline gående lige ved siden af mig.

"Har du hørt det helt nye?" spørger hun da vi sætter os ind.

"Hvad?" griner jeg og sætter mig.

"Prøv og se der over" smiler hun og kigger over mod Mia og Mark der sidder og snakker sammen.

Forgotten // H.S DanskWhere stories live. Discover now