Mia:
"Jeg elsker dig" de ord køre inde i mit hoved og der skal meget til for at jeg ikke vender mig om og stikker af med ham.
Jeg elsker også dig Harry.
Da jeg åbner døren ser jeg, Caroline, Malle, Sophia, Eleanor, Anne, Louis, Niall, Liam, Mikkel og Emil står med store smil.
"kom med mit slør og min blomster" siger jeg stille.
Deres ansigter går fra at være smilende til at være helt forvirret. De kigger alle sammen over på Harry og det samme gør jeg.
Han står og kigger ud af vinduet og ser intet.
"Kom så" siger jeg og får opmærksomheden over på mig igen.
Ingen siger noget men giver mig mit slør på.
"Lad os komme igang." siger jeg stille og tager min blomster og går over mod kirken.
"Mia stop" siger Louis og hiver mig tilbage.
"Hvad fanden har du gang i?" spørger han.
"Jeg skal giftes" siger jeg og prøver ikke at kigge på ham.
"Mia, Harry og dig-" starter han.
"Stop" siger jeg og hæver min stemme.
"Der er ikke noget Mia og Harry mer'. Jeg skal giftes med Magnus nu. Ikke Harry" siger jeg og går væk fra Louis.
Jeg kigger over på Harry en sidste gang. Han kigger over på mig og ryster på hovedet. Jeg kigger hurtigt væk igen og går videre.
Før vi stiller os klar kommer Magnus' mor løbende.
"Er du okay?" spørger hun.
"Ja, vi kunne bare ikke finde sløret" siger jeg stille.
"Skal vi så ikke få det her bryllup op og køre?" smiler hun og går tilbage.
Da dørene åbner og jeg skal til at gå ind, begynder jeg at græde.
Det her er virkelig ikke det jeg vil. Jeg vil løbe væk med Harry. Men det kan jeg ikke.
Jeg gifter mig ikke engang på grund af kærlighed, jeg gifter mig kun fordi jeg vil være i sikkerhed.
Da jeg kommer op til Magnus, ser jeg ikke ham jeg vil være sammen med i fremtiden. Jeg kigger ned på hans familie hvor Ella sidder ved siden af ham.
Han vil hellere være sammen med Ella end med mig.
Jeg kigger ned i bunden af kirken og ser Harry står og kigger ind.
Jeg ville hellere være sammen med ham, end med Magnus.
Jeg kan ikke stoppe med at kigge på ham.
"Vi er samlet her i dag, for at fejre kærlighed. I dag skal vi fejre kærligheden mellem Mia og Magnus." siger præsten.
Der er ikke noget.
Han forsætter med at snakke mens jeg stadig kigger ned på Harry.
Magnus giver min hånd et klem så min opmærksomhed er på ham. Han ryster stille som om jeg ikke må kigge på Harry.
"Hvis der er nogle der mener, de her to ikke passer sammen, bør snakke nu ellers tie resten af deres tid" siger han.
Jeg kigger straks ned mod Harry igen, og det samme gør Anne, Gemma, Caro og alle dem.
Han tager et skidt frem som om han skulle til at sige noget. Han trækker vejret dybt. Mit hjerte banker rigtig hurtigt nu. Kom nu Harry. Lige i det han skulle til at tage skridtet frem tager han det til siden og går ud af kirken.
Farvel.
"Så tilspørger jeg dig, Mia Sophia Scott, tager du Magnus Light, som hos dig står til din ægtemand indtil døden skiller jer ad?" spørger han.
Jeg kigger ned i jorden og kigger så op på Magnus, over på Caroline, ned på Anne og Gemma, over på Malle som ryster op hovedet, og så der hvor Harry stod.
Jeg kigger op på Magnus igen og ryster på hovedet.
"Nej" siger jeg stille.
Alle i salen gisper. Undtagen Gemma, Malle, Anne, Caroline og alle de andre der nu heller ville have jeg skulle være sammen med Harry.
"Vi elsker ikke hinanden" siger jeg stille og fjerner mine hænder fra hans. Jeg tager fat i min kjole og løber ned af kirke gulvet igen.
"Find Harry!" råber Malle efter mig. Jeg kigger hen på hende og smiler til hende, jeg kan kun takke hende lige nu.
Mens jeg løber ser jeg Anne og Gemma, smiler som bare fanden.
Jeg skal finde ham.
Nu skal jeg finde ham.
Der er en gammel mand som åbner døren for mig.
"Han tog en taxa" smiler han.
"Tak" smiler jeg og løber ud.
Jeg kommer ud foran kirken og skynder mig ind i vores bryllupsbil.
Jeg ved ikke engang hvor jeg skal tage hen og kigge efter ham.
Hvis jeg kender ham rigtig godt, hvilket jeg håber at jeg gør, så vil han have noget alkohol i sig nu. Et sted hvor der er mange minder.
Jeg ved præcis hvor han er
"Kør mig til Hard Rock Café inde i byen" siger jeg.
"Så gerne" siger han.
"Hurtigt" siger jeg da jeg ser kirke døren åbnes igen.
"Så du hvor taxaen kørte hen?" spørger jeg.
"Ind mod byen" siger han stille.
"Okay" siger jeg stille.
"Bare kør til Hard Rock" siger jeg stille og læner mig tilbage.
Jeg har ikke engang min mobil med mig så jeg kan ikke ringe til ham.
Han har bare at være der, ellers ved jeg ikke hvor jeg skal tage hen.
"Det er meget flot at du ikke græder" smiler han pludselig.
"Hvad mener du?" spørger jeg forvirret.
"Alle de gange hvor jeg har kørt en brud uden en gom plejer de at græde som bare fanden" siger han.
"Det er vel bare en anden måde at sige det slet ikke var meningen ham og jeg skulle giftes" smiler jeg stille.
"Du skal nok klare det" smiler han.
"Tak" smiler jeg.
Vi køre i noget tid indtil han stopper.
"Så er vi her" smiler han.
"Vent her" siger jeg og skynder mig ud.
Da jeg kommer op til dem som finder borde kigger de meget mærkeligt på mig.
"Jeg skal bare lige finde en der inde" siger jeg stille.
De siger ikke engang noget men nikker bare forvirret og lukker mig ind.
Alle kigger på mig som om jeg er sindsyg da jeg kommer ind. Jeg er pisse ligeglad, jeg skal bare finde Harry.
Jeg kigger lidt rundt og ser om han er her. Jeg kigger op i baren , men der er ikke nogen somer ligner Harry. Han må være her.
Jeg skynder mig over til baren.
"Undskyld" spørger jeg en gammel mand der står i baren.
"Hold da op, skal du giftes?" spørger han med et smil.
"Det er meget svært at forklare" siger jeg stille.
"Men har i set en mand lidt over 20, med brunt hår, en hvid skjorte-" siger jeg men bliver afbrudt af ham.
"Det er dig! Er du ikke Mia?" spørger han.
YOU ARE READING
Forgotten // H.S Dansk
FanfictionAFSLUTTET Vi er tilbage med en ny boooog!! Den her lidt anderledes end de andre Danske, MEN den handler stadig om Mia og Harry. Denne gang er, med et helt nyt twist. - Det hele gik som normalt, Mia og Harry var gode venner, bedste venner. Ing...