Mia:
Efter jeg har sagt de ord, har jeg det som om mit hjerte banker helt ud af min krop.
Jeg kigger op på Harry som bare ser forivret ud.
"Lad-"
"Jeg-" siger vi i munden på hinanden.
"Kør bare" smiler han.
"Lad os stoppe med at snakke om det. Bare før det ender galt" siger jeg stille.
"Undskyld" siger han stille og trækker mig ind i et kram.
"Vi skal nok finde noget der gør os begge glade" smiler han og kysser mit hår.
"Lad os komme tilbage til hotellet" smiler han og tager min hånd, mens vi går tilbage til bilen.
"Er du okay?" spørger han da vi kommer ind på hotellet.
"Jeg har det bare nederen over min kommentar lige ødelagde hele ferie" siger jeg stille og undgår at kigge på ham.
"Hey hey hey" siger han og får mig til at kigge på ham.
"Du ødelagde ikke noget" smiler han og tørre mine øjne.
"Vi vidste det her ville være svære emner, men vi har lært ikke at råbe. Vi skal nok finde en løsning det er jeg sikker på" smiler han.
"For vi vil begge være sammen resten af vores liv, så vi skal nok komme op med en løsning" smiler han og kysser mig.
"Du har ret" smiler jeg og kysser ham igen før vi går i seng.
Jeg vågner op til Harrys snorken. Jeg hader og elsker den lyd helt utrolig meget. Jeg kan ikke beskrive det, men den er så dejlig at høre på, men jeg kan stadig ikke fordrage når folk snorker.
Jeg vender mig om og kigger på Harry. Han ser så smuk ud når han sover. Jeg er så lykkelig over at jeg skal være sammen med ham resten af mit liv. Eller det håber jeg da at jeg skal.
Jeg sætter mig op i sengen og skulle lige til at rejse mig, men jeg bliver hævet tilbage i sengen.
"Du skal ingen steder" siger Harry.
"Jo, for ellers tisser jeg på dig" smiler jeg og kysser ham.
"Okay, så" griner han.
"Skynd dig" smiler han og kysser mig igen.
Da jeg kommer tilbage sidder Harry på kanten af sengen med hans mobil.
"Hva så taber?" smiler jeg og sætter mig ved siden af ham.
"Hej smukke" smiler han og smider sin mobil væk.
"Er du klar til at gå i bjerge?" smiler han.
"Mere end klar" smiler jeg og kysser ham.
Vi går begge i bad. Mens jeg tørre hår bestiller Harry mad.
Jeg ved godt noget af det kedeligeste er morgenmad fra et hotel. Men vi skal bare hurtigt af sted så det er fint nok.
"Der er mad om 10 minutter" smiler han.
"Lækkert" smiler jeg.
Efter vi har spist børster vi tænder og pakker vores rygsække, eller hvad man nu skal kalde dem.
Og så er vi ellers der er skredet.
Vi går i noget tid, det er ikke fordi det er hårdt og vi har det ret sjovt.
"Jo Mia" smiler Harry pludselig.
"Jo Harry" griner jeg forvirret.
YOU ARE READING
Forgotten // H.S Dansk
FanfictionAFSLUTTET Vi er tilbage med en ny boooog!! Den her lidt anderledes end de andre Danske, MEN den handler stadig om Mia og Harry. Denne gang er, med et helt nyt twist. - Det hele gik som normalt, Mia og Harry var gode venner, bedste venner. Ing...