"Er du klar til at blive mor?" smiler jeg, da vi sætter os ind i bilen.
"Jeg ved det ikke" smiler hun og aer sin mave.
"Det føles bare mærkeligt at jeg skal føde nu, men vandet er ikke gået eller noget" smiler hun.
"Det skal nok gå" smiler jeg.
"Du bliver mor ligesom mange andre gør" smiler jeg.
"Lad os bare komme afsted" smiler hun.
Da vi kommer ud til hospitalet bliver Mia lagt i sengen og jeg sætter mig i en stol ved siden af.
"Vi sætter fødslen igang lige som lidt" smiler Louise.
"Når den er blevet sat igang kan det godt tage ret lang tid før du mærker noget. Men det er helt normalt du skal slet ikke være bange" smiler hun.
Jeg ved Mia er utryk så jeg holder ekstra godt om hende.
"Vi gør det her hver dag, så det er slet ikke noget farligt vi går igang med" smiler hun og går ud af døren.
"Hvad nu hvis han ikke klare den?" spørger Mia og kigger bange op på mig.
"Det gør han" smiler jeg og aer hendes mave.
"Fordi han har Scott og Styles blod i sig så kan er en fighter" smiler jeg.
"Host host, jeg er også en Styles" retter hun mig.
"Jamen det ødelagde mit sætning hvis jeg sagde han havde Styles og Styles blod i sig" griner jeg og Mia griner med.
"Har du skrevet til vores forældre?" spørger hun.
"Jeg skrev da vi tog hjemme fra og der var de allerede på vej" smiler jeg.
Pludselig kommer Louise og en sygeplejerske ind.
"Så går vi igang" smiler hun og går igang.
-
"Okay, så når du har født" smiler Louise og sætter sig.
"Så kan i se ham hurtigt, men bare hurtigt for så skal vi lige se hvordan han har det og om han skal i en kuvøse eller om i bare kan få ham" smiler Louise.
"Er det farligt?" spørger Mia.
"Han skal nok klare den" smiler Louise og trykker Mias skulder før hun rejser sig.
"Det hele skal nok gå" smiler jeg og kysser Mias hånd.
"Jeg kommer tilbage om lidt så skal vi se hvor meget du er åbnet" smiler Louise og går ud af døren.
"Jeg har aldrig været så bange" siger Mia og kigger på mig.
"Det skal nok gå" smiler jeg og kysser hende,
"Og om lidt har vi en søn" smiler jeg.
Pludselig banker det på døren.
"Hej" smiler min mor og stikker hovedet ind.
"Hej" smiler vi i kor og jeg rejser mig op.
"Hvordan går det?" spørger hun og krammer mig.
"Fødslen er lige gået igang" smiler jeg.
"Uh spænende" smiler hun.
"Vi sidder alle sammen ude og venter så bare kom hvis der sker noget" smiler hun og kysser min kind.
"Held og lykke" smiler hun og går ud.
"Av av av av" siger Mia og sætter sig op i sengen.
Jeg skynder mig over til hende og tager hendes hænder.
YOU ARE READING
Forgotten // H.S Dansk
FanfictionAFSLUTTET Vi er tilbage med en ny boooog!! Den her lidt anderledes end de andre Danske, MEN den handler stadig om Mia og Harry. Denne gang er, med et helt nyt twist. - Det hele gik som normalt, Mia og Harry var gode venner, bedste venner. Ing...