Kapitel 65

134 8 4
                                    

Jeg ved ikke hvordan, men der er allerede gået to måneder og nu skal vi til tredje scanning. 

Det er også i dag, vi tager til LA så det bliver nok en rigtig voldsom dag. 

Vi har fået en morgen tid hos Louise, så vi kan nå på arbejde før vi skal ud i lufthavnen. 

Man kan efterhånden begynde og se Mias babybule. Mia er rigtig glad for at man kan se hendes bule en lille smule. Hun er en tynd pige, så man kan ikke rigtig se hendes mave som man kan på mange andre, men den er der og det kan man godt se hvis man kigger på den.

"Kan man se min mave i den her?" spørger Mia og kommer gående i en sort stram kjole, hvor man tydeligt kan se hendes mave, selvom den ikke er særlig stor.

"Sagtens" smiler jeg.

"Yay" griner hun.

"Okay, så for at være helt enige" smiler jeg.

"Vi vil gerne vide kønnet" smiler Mia.

"Og du er sikker?" spørger jeg.

"Ja" griner Mia.

"Okay" griner jeg.

"Kom min lille ven" smiler hun og tager sin jakke på.

"Er du sikker på vi ikke bare skal tage min bil, den er meget større" smiler jeg smørret og tager min jakke på.

"Nope, jeg skal hente dig, så det bliver min bil" smiler hun og kysser mig før hun tager sin taske.

"Ondt" griner jeg og tager min taske før jeg låser døren.

"Hvad tid kommer vores familier?" spørger jeg, mens vi sidder i Londons morgen trafik.

"Malle har fri klokken 13, så jeg tror de alle sammen er her omkring klokken 18" smiler Mia.

"Og hvornår er flyet?" spørger jeg.

"Klokken 22" smiler Mia.

"Så har vi jo god tid" griner jeg.

"Er det okay hvis jeg kommer og henter dig klokken 17?" spørger Mia.

"Ja, det er helt fint" smiler jeg.

"Super" smiler hun.

Da vi endelig kommer til hospitalet finder Mia en plads lige ved døren.

"Se, der havde ikke været plads til din gigantiske bil her, men der var plads til min lille mini" smiler Mia stolt da vi kommer ud af bilen.

"Det er godt med dig" griner jeg og tager armen om hende.

Da vi kommer ind til receptionen, er der næsten ingen. Kun en meget højgravid, og en som man ikke kan se er gravid, og ja os selvfølgelig.

Vi sætter os over til vores "faste" plads og venter på vi bliver kaldt ind.

"Sker der så noget spænende i dag for dig?" smiler jeg.

"Ikke andet end jeg skal planlægge hvornår de forskellige mærker skal gå" smiler hun.

"Det lyder meget hyggeligt" smiler jeg.

"Hvad med dig?" spørger Mia.

"Uh, jeg skal sige farvel til Magnus" griner jeg.

"Stopper han i dag?" spørger Mia med et grin.

"Nej først når juleferien begynder, men jeg ser ham bare ikke før det" smiler jeg.

"Skal du så have kage med på dit arbejde?" spørger hun.

Forgotten // H.S DanskWhere stories live. Discover now