Kapitel 38

161 8 10
                                    

Det kolde vand som rammer min krop er lige hvad jeg har brug for. Ferien er forbi og nu begynder livet. Selvom jeg ikke har fundet et rigtig arbejde endu skal jeg stadig op og igang. Jeg har lovet Magnus jeg ville køre ham i skole fordi hans bil er gået i stykker. Så har jeg lovet Gemma at spise frokost med hende og så give nogle ting fra hende til Harry, så jeg har en meget presset hyggeligt dag.

Da jeg kommer ud af badet står Magnus og børster tænder.

"Godmorgen" smiler jeg.

"Godmorgen" smiler han tilbage.

Jeg har det som om han ved alt. Jeg har det som om han kan læse mig som en bog. Mens Magnus var i Italien med sin familie i ferien bruge Harry og jeg ferie i HC. Jeg har det så dårligt med at jeg var i seng med Harry og jeg kyssede ham. Jeg ved ikke hvad der gik af mig. Jeg ved godt det er dårlig stil at jeg slog op med Harry fordi han løj omkring Stephanie og jeg så selv gør det overfor Magnus. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.

"Jeg tager lige tøj på så er jeg klar" smiler jeg og kysser hans kind før jeg går ud fra badeværelset.

Da vi kommer til skolen følger jeg Magnus helt ind,  bare så jeg håber på at se Harry. I mit held kommer han gående ud af sit værelse lige da vi træder gennem døren.

"Jeg går lige herover" siger Magnus og peger over på nogle fra sin klasse.

"Okay" smiler jeg og kigger over på Harry som har set mig.

"Hej" smiler han og går mod mig.

"Hej" smiler jeg og krammer ham.

"God sommer?" smiler han.

"Harry ingen må vide noget" siger jeg stille.

"Men vi har stadig en aftale i eftermiddag ikke?" spørger han.

"kl. 13 hos mig, kom til tiden" smiler jeg.

"Det ligner da heller ikke han er helt uskyldig" siger Harry og peger over mod Magnus der krammer en pige og hun kysser hans kind.

"Det er Ella. De er lige som os to" smiler jeg.

"Eller du ved hvad jeg mener. De har kendt hinanden lige så længe som os to" smiler jeg.

"Vi ses klokken 13" smiler Harry.

"God skoledag" smiler jeg til ham.

"Tak tak" griner han og går mod Nialls værelse.

Da Magnus kigger over på mig vinker han bare farvel før han går med de andre over mod hans klasselokale.

Min fremtidige mand. Yes.

Jeg kigger stadig efter Harry som stadig går mod Nialls værelse.

Hvordan kan han være så smuk bagfra?

-

"Hej Gemma" smiler jeg da jeg ser hende på caféen.

"Hej" smiler hun og rejser sig for at kramme mig.

"Hva så, er du klar til at snakke om fremtiden?" smiler hun.

"Ja" griner jeg.

Vi sidder i en times tid og snakker om den virksomhed vi gerne vil åbne sammen. Vi får ordnet ret meget før jeg ser hvad klokken er.

"Gud er klokken allerede 12.45" smiler jeg.

"Jeg bliver nødt til at løbe" smiler jeg.

"Vi ses på onsdag" smiler hun og krammer mig.

"Ja" smiler jeg og pakker det hele ned.

"Her er det du skulle give til Harry" smiler hun.

"Tak" smiler jeg og skynder mig ud til min bil.

Forgotten // H.S DanskTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang