Kapitel 49

179 8 0
                                    

Harry:

Så er det i dag. Jeg er officelt færdig med at gå på uni efter i dag. Jeg er advokat. Tænk jeg faktisk klarede den. Den havde jeg ikke rigtig troet for at være ærlig. 

Jeg havde troet jeg ville blive smidt ud eller sådan noget fordi der var en periode hvor jeg tænkte mere på Mia end på min udannelse. Men jeg klarede den.

"Hva så, er vi klar?" griner Louis.

"Sidder de andre der ude?" spørger jeg.

"Alle som ikke er os to, Niall, Caroline, Emil og Mikkel" smiler han.

"Også Mia?" spørger jeg.

"Selvfølgelig sidder din kæreste derude" smiler han og slår mig.

"Hun skulle rigtig arbejde i dag, det kunne da godt være hun ikke kunne få fri" siger jeg stille.

"Hun er ligesom sin egen chef" griner han.

"Ja ja" smiler jeg.

"Okay er i klar?" råber en lære jeg ikke rigtig har set før.

"Bare gå som vi har øvet" smiler han.

Jeg stiller mig op ved siden af Hannah. Det er nok det værste af det hele at jeg skal stå ved siden af hende. 

Nogle gange ville jeg ønske jeg ikke hed noget med H men det er jo ikke verdensundergang at jeg skal gå ved siden af hende i 2 sekunder.

"Så går vi" smiler læren og sender os ind.

Da vi kommer ind i salen finder jeg hurtigt Mia som bare er ved at flække af grin fordi hun ser Hannah og jeg går akavet ved siden af hinanden.

Under hele ceremonien kigger jeg over på Mia, hun sidder for det meste og snakker med Gemma. Der er godt nok et par gange hvor hun også kigger ned på mig og smiler.

"Fra klasse 12F, Harry Styles" bliver der kaldt.

Alle i salen begynder at klappe. Jeg kigger op mod min familie. De smiler alle sammen, selvfølgelig græder min mor, mens ellers smiler de alle sammen. Mia sender mig et luft kys da jeg får øjen kontakt med hende.

Jeg gjorde det. Jeg er færdig.

-

"Jeg er så stolt af dig" smiler min mor og kysser min kind.

"Tak" smiler jeg.

"Så gjorde du det lille" smiler Gemma og krammer mig.

"Så er det, det virkelig liv der kalder" smiler Robin og giver mig et klap på skulderen.

De rykker sig alle sammen lidt da Mia og de andre kommer gående.

"Tillykke tillykke tillykke" smiler Mia og hopper ind i armene på mig.

"Tak" smiler jeg og kysser hende.

"Okay, vi ses senere. Jeg skal lige over på arbejdet og aflevere noget" smiler Mia.

"Vi ses bare ved restauranten" smiler jeg.

"Ja vi gør" smiler hun.

"Jeg tager lige med dig" smiler Gemma til Mia.

"Vi ses" smiler Mia og kysser mig hurtigt før hende og Gemma går.

"Skal vi komme afsted?" smiler min mor.

"Ja" smiler jeg og følger efter hende.

Vi har planlagt en familie frokost, og så i aften tager Mia og jeg over til Louis som holder en 'lille' fest, hvor helle gruppen kommer. Vi har ikke rigtig være samlet siden Mias fødselsdag for sådan 3 år siden så det glæder jeg mig til.

Forgotten // H.S DanskWhere stories live. Discover now