Da Niall åbner døren, får jeg øjenkontakt med Mia men bliver hurtigt skubbet ind på værelset så der sker ikke mere mellem os.
Hun kan sikker heller ikke huske mig.
"Det her er min roommate Mark" smiler Niall.
"Mark?" griner jeg.
"Harry din lille" griner Mark og klasker min hånd i hans.
"Kender du nu også ham?" griner Liam.
"Ja, ork ja, vi gik i folkeskole sammen" griner jeg.
"Har du set andre fra klassen?" spørger jeg.
"Caroline, Mikkel, Emil og jo øhm Mia" griner han.
"Var det hende jeg så lige der ude?" spørger jeg overrasket.
"Caroline eller Mia?" spørger han forvirret.
"Mia, hun gik derude med hele sin familie, tror jeg." siger jeg og peger over skulderen.
"Ja det tror jeg nok, hun bor i 315" smiler han.
"Det er lige over for mig" griner jeg.
"Sjovt at efter hvad 7 ender i med at bo over for hinanden" griner Mark.
"Det er mærkeligt" griner jeg.
"Det er lige før du burde lave sådan et hold med alle dem du kender" griner Liam.
"Så ville vi sgu være mange mennesker" griner jeg.
Tænk jeg overhovedet var bange for at jeg ikke ville passe ind. Der er så mange jeg kender her det bliver så sjovt.
"Hvad er jeres hoved-fag så?" spørger Mark.
"Første år har jeg Økonomi som jeg så kan lave om til juridisk næste år" smiler jeg.
"Jeg har international økonomi som jeg så kan lave om til juridisk næste år" smiler Niall.
"Jeg har Busniess elite hele vejen igennem" smiler Liam.
"Jeg har også international økonomi som jeg så kan lave om til Mangenment" smiler Mark.
"Skal vi komme afsted til den fest?" griner Niall.
"Lad os" smiler vi og går ud af døren.
Festen er heldigvis udenfor på boldbanerne så vi skal ikke gå så langt væk.
Da jeg kommer hen prøver jeg at finde flere jeg nu kender, det lykkedes mig ret hurtigt at finde Emil og Mikkel og med dem kom Caroline også ret hurtigt.
"Hvad er jeres hoved-fag så?" spørger jeg.
"Salg" smiler Emil.
"Salg" smiler Mikkel.
"Virksomheds økonomi" smiler Caroline.
"Ej det har jeg som linjefag" smiler jeg.
"Så kan de jo være vi mødes" griner hun.
"Hey har i set Mia?" spørger Caroline.
"Mark sagde hun var startet men jeg har ikke set hende nogen steder" siger Mikkel.
"Det ville bare være meget hyggeligt at se hende igen. Jeg har ikke rigtig set hende i hvad 7 år" smiler Caroline.
"Ja, det ville være meget hyggeligt" smiler jeg.
"Men Harry du har vel set hende siden" smiler Emil.
"Nej, jeg har faktisk ikke set hende siden den dag de rejste" siger jeg stille.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgotten // H.S Dansk
Hayran KurguAFSLUTTET Vi er tilbage med en ny boooog!! Den her lidt anderledes end de andre Danske, MEN den handler stadig om Mia og Harry. Denne gang er, med et helt nyt twist. - Det hele gik som normalt, Mia og Harry var gode venner, bedste venner. Ing...