Kapitel 75

155 5 0
                                    

"Min mor og Robin kommer klokken 17" smiler jeg og kommer ind i stuen.

"Og de mødes med og ved showet?" spørger Mia.

"Ja, de tror de skal ind i se et show" smiler jeg og sætter mig ved siden af hende.

"Så har vi alt på plads. Min familie, din familie, Louis, Eleanor, Sophia, Liam, Niall, Emil, Mikkel, Caroline, manden fra rådhuset, ringene, jakkesæt og kjole" smiler Mia.

Vi gik først i seng omkring klokken 4 i går fordi vi lige planlagde hele brylluppet. Da vi blev enige skyndte vi os ud for at finde en kjole, et jakkesæt og ringene. Og resten af aften skulle vi finde på en plan der ville fungere.

"Vi skal giftes i eftermiddag" smiler jeg til hende.

"Det skal vi ihvertfald" griner hun og kysser mig.

"Du har sagt til dem at de skal tage pænt tøj på ikke?" spørger Mia.

"Ork jo" smiler jeg.

"Argh det er for vildt" griner Mia og kysser mig igen.

"Kan du hente ringene i eftermiddag?" spørger Mia.

"Sagtens" smiler jeg.

"Skal vi så ikke få pakket den bil og komme over mod det show?" smiler Mia.

"Det lyder som en plan" smiler jeg og rejser mig.

Vi får pakket bilen med champagne glas, champagne, lys, Mias kjole, mit jakkesæt og vores sko.

"Okay så planen" smiler Mia da vi sætter os ind.

"Vi tager fra showet klokken 16.30, omklædt, og skynder os over til stranden så vi kan stille det hele op. De mødes alle sammen ved stranden klokken 17. Så skriver du til dem alle sammen at de skal komme ned til vandet. Hvor vi så står med manden fra rådhuset" smiler Mia.

"Yes" smiler jeg.

"Det bliver den bedste dag nogensinde" smiler jeg.

"Den bliver ihvertfald svær at slå" griner Mia.

Jeg ser ikke rigtig Mia det meste af dagen. Hun skynder sig rundt en masse forskellige steder jeg sidder bare bag det hele sammen med Lottie og snakker med hende.

Det er ikke fordi jeg kender hende så godt, men vi har kendt hinanden i et par år efterhånden.

Pludselig kommer Mia gående med hurtige skridt mod os.

"Er du klar?" smiler hun.

"Hvad er klokken?" spørger jeg.

"16, men hvis der skal skiftes har vi travlt" smiler hun.

"Let's go" smiler jeg og rejser mig.

"Vi ses Lottie" smiler vi og krammer hende farvel.

Jeg løber tud til bilen og finder vores tøj, mens vi findet et toilet hvor vi kan skifte. 

Folk kigger ikke rigtig overraskende på mig når jeg kommer gående med tøjet, men så slår det mig at alle kommer gående med tøj til et modeshow.

Jeg finder hurtigt Mia og skynder mig ind til hende.

"Hvad gør vi hvis Gemma opdager os?" spørger jeg.

"Det håber jeg bare ikke hun gør" griner Mia.

Mens jeg binder mit slips retter Mia sin makeup. Jeg kan stadig ikke helt forstå det her faktisk sker. Jeg skal giftes med Mia om en time. Det er for vildt.

"Så er jeg klar" smiler jeg.

"Også mig" smiler Mia og træder væk fra spejlet.

Hun har en lang hvid kjole på, med tyndt stof som kan blæse i vinden. Men kan sagtens se hendes mave, og hun ser bare faktastisk ud.

Forgotten // H.S DanskWhere stories live. Discover now