Mia:
2 semester here we go. Jeg glæder mig ret meget til at starte, og så den her gang med det jeg har drømt om. Jeg kommer til at savne Harry i timerne fordi nu er jeg ret vant til at han bare er ved siden af mig stort set hele tiden.
Jeg vågner op omkring klokken 7, Harry og jeg har aftalt at spise morgenmad sammen så meget vi nu kan, bare så vi kan se hinanden før frokost. Vi har alle sammen fået vores skemaer og hele gruppen har frokost på samme tid hver dag, undtagen omkring fredagen hvor Harry, Niall og jeg har en time før de andre, men det klager vi ikke over.
Hannah er ikke på værelset igen igen igen, jeg overvejer snart at spørge Harry om han vil flytte herind for jeg keder mig ret meget. Hannah er hele tiden sammen med en ny dreng, heldigvis er de aldrig her når jeg er.
Pludselig banker det på min dør.
"Der er åbent" kalder jeg mens jeg pakker min taske.
"Godmorgen" smiler Harry og kommer ind på værelset.
"Godmorgen" smiler jeg og kysser ham.
"Skal vi?" smiler han.
"Ja" smiler jeg og tager min taske over skulderen og går efter ham ud.
"Skal du bare have hvad du plejer?" smiler han.
"Meget gerne" smiler jeg og sætter mig ned ved et bord mens han går op og bestiller.
"Her" smiler han og sætter min kaffe og bolle foran mig.
"Tak" smiler jeg.
"Hvad starter du så med at have i dag?" spørger han.
"Markedsføring" smiler jeg.
"Hvad med dig?" smiler jeg.
"Retssystemet og juridisk metode" smiler han.
"Lyder kompliceret" griner jeg.
"Jeg var også ved at blive skræmt væk da jeg så hvad alle de ting hed" griner han.
"Hva så, vil du sove hos os i nat?" spørger han.
"Det lyder meget hyggeligt. Mit værelse er nok hvad man kaldet dødt" griner jeg.
"Er Hannah der stadig ikke?" spørger han overrasket.
"Nope, det eneste tidspunt jeg ser hende er når vi har fri hvor hun så løber rundt for at finde lokaler" siger jeg stille.
"Hvis jeg vidste det ville være sådan ville jeg ikke have solgt min lejlighed" smiler jeg.
"Vi må finde på en eller anden løsning" siger Harry stille.
"Min er at tage til undervisning" griner jeg og rejser mig.
"Gud er klokken så meget" siger Harry overrasket.
"Vi ses til frokost, hvis ikke før" smiler jeg.
"Held og lykke" smiler han og kysser mig før han går ned mod Nialls værelse.
Jeg ville lidt ønske jeg havde en ven der hvor jeg skulle starte.
Da jeg kommer hen til lokalet sidder der en pige ude foran ellers er der ikke andre.
"Er det her eventmangenment?" spørger jeg.
"Ja" smiler hun.
"Skal du gå på det hold?" spørger hun.
"Ja" smiler jeg.
"Skal du?" spørger jeg.
"Ja" smiler hun.
YOU ARE READING
Forgotten // H.S Dansk
FanfictionAFSLUTTET Vi er tilbage med en ny boooog!! Den her lidt anderledes end de andre Danske, MEN den handler stadig om Mia og Harry. Denne gang er, med et helt nyt twist. - Det hele gik som normalt, Mia og Harry var gode venner, bedste venner. Ing...