I aften er det nytårs aften. Vi er lige kommet hjem fra HC, så vi har faktisk en smule travlt. Vi skal nå at klæde om og køre over til Louis og klokken er allerede 18.
Jeg finder et par sorte jeans frem, surprise... Så finder jeg også en hvid t-shirt frem og en jakkesæts jakke.
"Er det her for meget hverdags agtig?" spørger jeg Mia og kommer gående med det.
Da jeg kigger op på Mia står hun med en lårkort kjole, med massere af glimmer og alt det der.
"Wauw, du er lækker" siger jeg.
"Tak" griner hun og går over mod mig.
"Hvad skulle du have på?" spørger hun igen og kommer over mod mig.
"Ligemeget, jeg tror jeg skal have noget pænere på" griner jeg og går ud igen.
Den her gang finder jeg en hvid skjorte skjorte frem og et par pæne sko.
"Det her?" spørger jeg og kommer gående i det.
"Hold da helt op" siger hun overrasket og kommer over til mig.
"Du ser skide godt ud" smiler hun og kysser mig.
"Tak" smiler jeg og kysser hende.
"Harry hjælp mig lige" griner hun og hiver mig over til sengen.
"Hvilke sko skal jeg tage på?" spørger hun med et grin.
"De her sorte høje stiletter, eller de stiletter med glimmer?" smiler hun.
"De sorte" smiler jeg.
"Du har ret" smiler hun og tager dem på.
"Er vi klar til at tage afsted?" spørger jeg.
"Ja, jeg kan lave mine makeup hos Louis" smiler Mia og tager sin toilettaske med sig.
"Er det ikke sjovt at tænke på, for et år siden kunne vi ikke huske hinanden og det her år så starter vi et nyt år som et kærestepar" smiler jeg.
"Det er sjovt at tingene spillede sig den vej" griner Mia.
"Jeg er rigtig glad for at de gjorde det" smiler jeg.
"Også mig" smiler Mia.
-
Da vi kommer over til Louis skynder vi os ind fordi det er skide koldt.
Da vi banker på døren åbner Louis lige efter.
"Sh, vi er alle sammen gået i tænkeboks" siger han.
"Hvorfor?" spørger vi forvirret.
"Fordi vi kan ændre hold fra i dag af" siger Louis.
"Gud ja!" siger Mia og jeg i kor og skynder os ind.
Vi sidder alle sammen med vores mobiler og kigger på hold. Det gælder om at søge ind så hurtigt vi kan så vi er sikre på at komme ind.
Pludselig mærker jeg Mia rejser sig. Jeg kigger efter hende og ser hun tager sin mobil op til øret.
"Hvad tager i?" spørger Liam, som bare har kedet sig i mens fordi han skal forsætte på sit hold.
"Jeg holder mig på VØ" siger Caroline.
"Ja det hold hopper jeg også over på" smiler Louis og kysser Caroline, hvilket minder mig om Mia.
Jeg kigger rundt efter hende og ser hun heldigvis kommer gående med et smil.
"Jura" smiler Niall.
"Aaaah" griner jeg og klasker ham en high-five.
"Har i valgt?" spørger Mia og sætter sig ned ved siden af mig.
ESTÁS LEYENDO
Forgotten // H.S Dansk
FanficAFSLUTTET Vi er tilbage med en ny boooog!! Den her lidt anderledes end de andre Danske, MEN den handler stadig om Mia og Harry. Denne gang er, med et helt nyt twist. - Det hele gik som normalt, Mia og Harry var gode venner, bedste venner. Ing...