Ik lig snikkend in de armen van Anas. "Alsjeblieft! Blijf hier!" Snik ik huilend. "Ik wou dat het kon" fluistert hij. "Nee! Anas! Ik heb je nodig! Zeg me alsjeblieft wie! En blijf dan! Ik ga je kapot hard missen!" Snik ik.
Hij laat me met moeite los en kijkt me doordringend aan. "Ik hou van je..." zegt hij zacht en word verstoort door Faissel die luidruchtig kucht. "Als vriend...ik moet gaan!" Vervolgt hij waarna hij me een kus op mijn wang geeft en vertrekt.
Ik huil het uit en Faissel trekt me in een knuffel. "Het komt goed!" Fluistert hij lief. Hij veegt mijn tranen weg met zijn duim en trekt me mee naar zijn auto. "Saaf..het is klaar. Anas is weg. Stop met huilen om hem...jullie kunnen nog altijd een keertje afspreken." Zegt hij als we in de auto zitten. Ik knik en snuit mijn neus.
Ik werk nog snel mijn make up bij en glimlach dan zwakjes. "Naar waar gaan we?" Vraag ik zacht. "Nu? Breng ik je naar huis. Tenzij je met me mee wilt? Maar in de avond gaan we uit eten" zegt hij lief en drukt een kus op mijn hand. Ik glimlach en zet mijn gordel om. Ik ga goed zitten en Faissel start de auto.
Hij stopt voor mijn huis en ik stap snel uit. Ik loop naar binnen en drop mijn tas op het keukenaanrecht. Ik pak een paar milka repen en zet ne3ne3 thee. Ik vul 3 glazen en loop naar boven naar mijn kamer. Ik zucht en ga zitten. Om 19:00 komt Faissel me halen. Het is nu 16:00...ik heb nog 3 uur. Ik haal mijn schouders op en zet Gossip Girl op. Ik open een milka reep en neem een slok van mijn 1ste glas thee.
3 uur later:
Ik kijk op de klok en zie dat het al 19:58 is. Awilie 3la schande. Ik stuur Faissel snel dat ik wat later kom. 'Oke kom dan meteen naar mijn huis.' krijg ik meteen als antwoord. Ik ren naar mijn kast en pak een lichtroos jurkje tot aan mijn knieen. Ik doe daar onder witte louboutins aan en krul mijn haar. Ik werk mijn make up bij en pak mijn witte Michael Kors tas. Als ik op de klok kijk zie ik dat het al een halfuur later is. Pff. Ik zet nog voor de laatste keer een lichtroze lipgloss op mijn lippen en ren naar buiten.
Ik begin aan een wandeling en bekijk de prachtige bomen en bloemen die al in volle bloei staan. Subhanallah. Hoe mooi alles is geschapen. Geweldig dit. Voor dat ik het weet sta ik al voor de appartement van Faissel. Ik bel aan en hij opent meteen.
Hij heeft een grijze t-shirt aan van tommy hilfiger. Hij heeft een zwarte broek eronder en staat al klaar in zijn zwarte nikes. Ik scan hem van top tot teen. "Zie je het goed?" Haalt hij me uit mijn gedachten. "Nee...ik moet nog even langer kijken" zeg ik twijfelent.
Hij grinnikt. "Jij ziet er ook goed uit" zegt hij lief. "Van waar die ook? Ik heb niet gezegd dat je er goed uit ziet" zeg ik met gespleten ogen. "Ik WEET dat ik er on point uit zie" zegt hij arrogant.
Mijn rechterwenkbrauw schiet omhoog. "Dan heb je het fout. Je ziet er uit als een zwerver" zeg ik snel. "Je liegt" zegt hij grijnzend. "Nee...hoe weet je zo zeker dat ik lieg?" Zeg ik uitdagend. "Omdat ik het voel wanneer mijn vrouwtje liegt of de waarheid spreekt. Ik ken je daar te goed over. Dus haal het maar niet in je hoofd om ooit tegen me te liegen" antwoord hij.
Ik frons mijn wenkbrauwen bij het horen van die zin. "Ohw...dus nu ben ik je vrouwtje?" Zeg ik knikkend. "Ja...problemen mee?" Vraagt hij terwijl hij tegen de muur gaat leunen. "Een paar" zeg ik schouderophalend. "Noem er 2" zegt hij heel snel. "1..euhm...je doet er irritant over. 2...euhm...eh...er is een tweede reden! Ik weet het alleen niet meer!" Zeg ik teneergeslagen. Hij knikt. "Tuurlijk dat" zegt hij sarcastisch.
Ik zucht. "Euhm...gaan we echt naar buiten? Ik heb geen zin? Ik wil netflixe met je" jammer ik. "Jawel! Ik heb tafel en alles al gereserveerd! Niet moeilijk doen!" Zucht hij. Ik draai met mijn ogen en kijk hem droog aan. "Oke best." Zucht ik. "Ik ga al naar beneden!" Zeg ik snel en maak me uit de voeten.
Ik sta voor de deur en kijk rond. Het begint al te schemeren. Geweldig. Ik zucht en loop wat verder. Plots voel ik een hand op mijn mond en adem ik iets walgelijks in. Niet veel later zie ik niets meer. What the fuck?
30 stemmen😌😏
Omgg morgen weer school. Vermoord me gwn😭😭😭 ik wil niet? Mohim zet in de reacties wat jullie er van vonden.Ow en yasmintjeeh heeft me inspiratie gegeven voor dit deel en de volgende delen. Dus als jullie dit leuk vonden is dat te danken aan haar! Dus...volg haar zeker! Bye! Kga ff uit raam springen
JE LEEST
Pain will never Stop
Teen FictionDit is een vervolg op Mishandeld en uitgehuwelijkt?! Dit gaat over de dochter van Laila. Nora. Als ze op een dag word ontvoert en weer losgelaten. Krijgt ze een dreigement mee. Sindsdien krijgt ze opdrachten van de anonieme personen. Doet ze niet wa...