Deel 42

974 77 4
                                    

1 maand later:

Ik loop door de winkelstraten met Dina naast me. "En die jurk?!" Vraagt ze blij. Ik schud mijn hoofd. "Nee niet mooi" zucht ik. "Tazz! Niet moeilijk doen!" Zucht Dina. "Je trouwfeest is al over 5 maanden!" Zegt ze snel.

Ik rol met mijn ogen en schrik als ik Zakaria zie staan met een paar vrienden. "Dina!" Sis ik zacht. Ze kijkt me vragend aan. "Zakaria!" Zeg ik en wenk snel naar Zaka.

Ze krijgt spontaan tranen in haar ogen en ik zucht. "Beter voor hem huilt hij elke nacht om je" zeg ik zuchtend. "Wollah je hebt geluk met iemand zoals Faiss. Jullie gaan over 5 maanden trouwen. En ik zit hier nog steeds te janken om Zakaria" zegt ze jammerend. "ZAKARIA" Schreeuw ik plots.

Geen idee waarom. "Ben je gek?!" Zegt Dina boos. Zaka komt op ons af en hij kijkt subtiel naar Dina. "Zeg tegen Dina voor eens en voor altijd wat je voor haar voelt...en of je iets voor haar voelt" zeg ik kordaat. "Ik laat jullie alleen" vervolg ik en been weg. Gelijk word ik gebeld door Faissel.

N: wat?
F: geen salam? Oke.
N: wat?
F: waar ben je nu?
N: in stad
F: waarom?
N: om te dansen. Waarom denk je a hmar? Trouwens we zijn Zakaria tegen gekomen. Dina is momenteel met hem aan het praten
F: tazz die gast verdiend geen tweede kans
N: Faiss...Zaka is echt lang goed bevriend met je geweest.
F: maar hij raakte iets aan dat van mij is.
N: ik wil niet de verpester zijn van jullie jarenlang vriendschap!
F: dat is hij. Hij moest je maar niet aanraken.
N: maak het goed met hem
F: maak je grapje?
N: nee! Faiss maak het goed met hem a debiel.
F: Nora neen
N: wollah je irriteert nu
F: klaar. Ik wil hem niet meer zien.
N: misschien heeft hij goed excuus?
F: welk excuus? Ik vond je vriendin lekker en daarom heb ik haar bijna ingeslikt
N: maar zeg eerlijk...ik ben lekker? Ik snap hem wel.
F: wil je klappen krijgen?
N: nee maar Faiss! Je maakt het goed. Einde discussie. Beslama

hangt op

Ik kijk naar Dina en Zaka en zie hem haar omhelsen. Cute. Dina komt mijn kant op gestapt en barst dan in huilen uit. "Hij voelt niks voor me! Maar hij wou met je spreken" zegt ze snikkend. Ik omhels haar en kus haar op haar wang. 

Ik zucht en ga zijn kant op. "Wat?" Vraag ik snel. "Je moet iets weten" zegt hij zuchtend. "Ik weet dat het fout is wat ik heb gedaan maar de waarheid is Nora. Ik hou van je. Ik wil jou. Niemand anders! Nora mijn liefde voor jou is groot!" Zegt hij lief en pakt mijn handen vast.

Dan zie ik iets dat mijn hart naar boven laat schieten en uit mijn neus dreigt te laten ontsnappen ontsnappen. "Ik zweer je raak haar met nog 1 vinger of teen aan en je overleeft het niet!" Zegt Faissel achter Zaka.

Hoe is hij hier zo snel geraakt? "Ze moest de waarheid weten. En ik wist niet dat jullie weer samen waren" zegt hij snel. "Wij zijn verloofd" zegt Faissel en slaat trots een arm om me heen.

Ik rol met mijn ogen en uit een diepe zucht. Zaka's ogen vergroten en hij kijkt me geschrokken aan. Ik bijt hard op mijn lip en weet niet hoe ik die ongemakkelijke stilte wegkrijg. Fuck.

**************
Hij kijkt me doordringend aan. Ik zucht en wend me snel van hem af. "Kijk me aan" zegt hij snel. Ik blijf staren naar een winkel. "Nora" zegt hij streng. Ik uit een diepe zucht en weiger hem aan te kijken. "Wat deed je in zijn buurt?" Vraagt hij weer en probeert oogcontact met me te zoeken. "Praten" zeg ik snel zonder hem aan te kijken. "Kijk me aan" zegt hij weer.

Ik zucht en kijk hem aan. "Waarom sprak je met hem?" Vraagt hij met duidelijke walging in zijn stem. "Omdat hij me wou spreken" zeg ik en klak mijn tong. "En nadat hij je kust ga je met hem mee?!" Zegt hij plots boos. "Luister. Als je boos gaat worden stap ik nu meteen uit deze auto" zeg ik snel.

Hij spant zijn kaken op en zucht. "Waarom deed je dat?" Zegt hij snel. "Omdat ik wil dat alles word zoals vroeger" zeg ik met een brok in mijn keel. Hij zucht en begint te rijden. Ik zet mijn gordel goed en staar uit het raam.

******************
"Ik wil dat je de winst van de afgelopen 6 maanden berekent. Hier zijn de documenten." Zegt Badr streng. Ik knik en pak de mappen vast. "Je krijgt 48 uur" vervolgt hij. "Maar dit is echt veel! Het gaat toch niet zo snel?!" Zucht ik. "Welkom in de echte wereld prinses. School is voorbij. Dit is de harde wereld. Aan het werk!" Zegt hij op het nippertje van kwaad.

Ik zucht en rol met mijn ogen. "Komt in orde" zeg ik geperst en verlaat het kantoor. Ik ga achter mijn bureau zitten en pak alle documenten. Ik word gebeld en neem op. Dina.

N: Dina?! Waarom huil je?
D: T-T...
N: wat T?!
D: T-TOBYYYY
N: wie the fuck is Toby?
D: VAN PRETTY LITTLE LIARS A GRA
N: wat is er met hem?
D: TE VEEL IK ZWEER JE! IK KAN DIT NIET DOOR DE TELEFOON! TE VEEL PIJN! KOM SNEL!
N: NEEEE ZEG NIET IS ECHT ERG?!
Iedereen kijkt Nora aan alsof ze een hmara is.
D: JAWEL KOM NAAR ME HUIS NUUU
N: SAAAFFFF OMWWW

Hangt op.

Ik ren naar buiten en neem snel de bus naar Dina. Aangekomen bel ik aan en doet Dina meteen open. "KOM BINNEN!" Schreeuwt ze jankent. Plots hoor ik een pets en valt Dina bijna op de grond. Haar moeder gooide slipper naar haar hoofd. "NJIT SCHREEUW IN MAJN HAUS" schreeuwt gelti Aicha. Ik grinnik en ren naar boven. Ik bekijk de aflevering helemaal opnieuw.
*************

1 dag later:

Ik sla Dina's voeten weg en sta op. Ik check me telefoon en zie 8 gemiste oproepen van Faissel. Ik zucht en bel hem. Dit word weer preek.

N: hallo?
F: a hmara als je eerste keer niet opneemt snap ik het wel maar niet als je na 8 keer nog steeds niet opneemt! Waar was je? Wat deed je? Waarom deed je het? En wat doe je nu?
N: ik wil je klappen nu
F: antwoord
N: ik was en ben nog steeds bij Dina. We keken Pretty little liars en Gossip Girl.
F: die series zijn echt saai.
N: zeg nog 1 keer zo een uitspraak en ik vermoord je met een poppenvoet!
F: psycho ass bitch
N: thats my name
F: waar ben je nu?
N: bij Dina zoals eerder vermeld.
F: moet je niet naar werk?
N: FUUUUUCKKKK! KOM ME HALEN?!
F: ik ben al op het werk.
N: pech?!
F: pfff. Maak je klaar. Over 10 minuten ben ik er
N: oke.

Hangt op.
*****************
"Wat doe je?" Hoor ik Badr zeggen. Ik draai me in een ruk om en val dan van mijn stoel. Hij zucht en schud zijn hoofd. "Ik ben bezig met opzoekwerk over de concurrenten" zeg ik als ik opgestaan ben. "Oke is goed. Je mag over een halfuur naar huis" zegt hij snel.

Ik knik en ga weer zitten op mijn bureaustoel. "Aye knapperd hoe kan ik je helpen?" Vraagt Amir als hij over me is gaan zitten. "Euhm opzoekwerk over de concurrenten?" Bied ik aan. "En je taak over de winst van de voorbije 6 maanden dan?" Vraagt hij snel.

Mijn ogen vergroten en ik scheld binnenmonds. "Gelukkig is Amir er. Ik ken je inmiddels wel al en ik heb al van 4 maanden uitgerekent" zegt hij en geeft me een paar mappen. Ik pak ze snel aan en zucht opgelucht. "Oh Amir! Hoe kan ik je ooit bedanken?" Zeg ik zonder mijn ogen af te wenden van de mappen. "Iets gaan drinken met mij?" Zegt hij snel. "Ik ben verloofd" zeg ik en steek mijn hand uit voor dat hij de ring kan zien. "Dus? Ik vroeg je om een drankje, niet om met me te trouwen" zegt hij schouderophalend. "Nee klaar Amir" zucht ik en berg de mappen op in mijn tas. "Maar welke maanden moet ik dan nog doen?" Vraag ik snel. "Afgelopen 2" zegt hij zuchtend. Ik knik en begin eraan.

35 stemmen is nieuw deel ❤ love you my dears

Pain will never StopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu