'Kun je alleen naar huis? Ik moet 2 uur langer blijven" krijg ik als bericht van Faissel. Ik uit een diepe zucht en sta op. "Ben je hier nog?" Vraagt Badr achter me. Ik draai me om en zucht. "Ja ik wou mijn taak eerst afmaken. Maar nu ga ik naar huis" zeg ik zacht en maak aanstalte om te vertrekken. "Wie komt je halen? Of ben je met de auto?" Vraagt hij plots. "Nee ik moet met de bus. Mijn verloofde haalt het niet" zucht ik vermoeid. "Maak je grapje? In de nacht alleen rondlopen is de grootste fout die je kan maken" zegt hij snel.
Ik haal mijn schouders op. "Heb ik een keus?" "Dan breng ik je wel" zegt hij en pakt zijn autosleutels erbij. "Hoeft niet hoor! Ik kan heus wel alleen!" "Dat weet ik maar het is gevaarlijk. Dus ik breng je" "maar echt het hoef..." "geen discussie! Meekomen!" Onderbreekt hij me ruw. Ik zucht en achtervolg hem.
"En hoelang zijn jullie al verloofd?" Zegt Badr plots. Ik recht snel mijn rug en zucht. "Een maand ofzo" antwoord ik zacht. "Dus maar pas..." zegt hij waarna hij een diepe zucht uit. "Ja inderdaad" zeg ik kuchent.
Deze stilte is pijnlijk ugh. "Leuk" antwoord hij kil. "Hoe zit het met jou?" Vraag ik dan. "Hoe bedoel je?" Zegt hij verward. "Heb jij iemand op het oog?" Vraag ik voorzichtig. "Neen" antwoord hij droog. "Is Amir je broer?" Vraag ik snel. "Ja...sorry als hij je weer lastig viel. Hoe dan ook, val nooit in zijn spelletjes. Hij speelt met vrouwen alsof ze speelgoed zijn." Zucht hij. "Geen zorgen...ik ben trouw aan mijn verloofde" zeg ik zacht.
Hij knikt. "Ja...Amir is niet bepaald iemand om trots op te zijn." Zegt hij vermoeid. "Geef hem een kans...waarom bied je hem geen job aan in je bedrijf?" Vraag ik en frul aan mijn nagel. "Omdat hij alles zou verknallen...we zijn er. Beslama" zegt hij snel. "Chokran." Zeg ik zacht en stap uit. "Denk er over na Badr. Geef hem een kans. Dat verdient iedereen" zeg ik en sluit de deur.
Ik ga naar binnen en plof neer op de bank. "Wie bracht je?" Vraagt mijn vader achter me. Ik draai me om en uit een diepe zucht. "Mijn baas. Hij wou me niet alleen over straat laten lopen." Zeg ik snel terwijl ik tv aanzet. "Waar was Faissel?" Vraagt hij streng. "Op het werk. Hij moest 2 uur langer blijven." Zeg ik en druk op Gossip Girl. Mijn vader knikt en verlaat de woonkamer.
2 dagen later:
"Nee! Wollah meh ik loop mijn kamer nog binnen!" Jammer ik bang. "Dat ding is hayek klein" antwoord Faissel zuchtend. "Het was een tarantula!" Schreeuw ik. "Het was een klein beestje! Geen tarantula!" Zegt hij en rolt met zijn ogen. "Ben je gek?! Het was gigantisch! Het ging me opeten!" Zeg ik hoofdschuddend. "Oke op die muur staat die nu. Ik ga h'm vermoorden" zegt hij en beent op het monster af.
Hij drukt een schoen ertegen en kijkt me aan. "Wollah ik hou van je!" Zeg ik opgelucht. Hij rolt met zijn ogen en kijkt me droog aan.
*************
Ik zwaai mijn vader uit op het vliegveld en glimlach nog een keer naar hem. Hij gaat naar Amerika voor 1 maand. Ugh. Ik veeg mijn tranen weg en voel 2 armen me langs achter omhelsen. "Voor je het weet is die maand voorbij" zegt Faissel troostend en drukt zachtjes een kus op mijn wang.Ik glimlach waterig en zie mijn vader verdwijnen achter de deuren. Ik draai me om en knuffel Faissel terug. Ik begraaf mijn gezicht in zijn stevige borstkas en snik zachtjes. "Wat is er hbiba?" Vraagt hij lief.
Ik haal zachtjes mijn schouders op. "Ik voel me gewoon niet veilig zonder hem in het land" fluister ik snikkend. Hij pakt mijn hand vast en trekt me naar zijn auto.
Pov Faissel:
Ik plof naast haar neer op de bank. "Wil je dat Dina langskomt?" Vraag ik lief. "Ja is goed. Ik stuur haar wel." Zegt ze zacht en pakt haar telefoon erbij. Ik sla een arm om haar heen en zet een film op.
"OLAA STINKORDEEEN" schreeuwt Dina. Ik schrik wakker en kreun vermoeid. "FAISS MA BEST FRIENDOOOO" schreeuwt ze en vliegt rond mijn nek. "Ahum" kucht Nora ongemakkelijk. "ARE YOU JEALOUSSS MA BITCHOOO?" Schreeuwt Dina.
Nora rolt met haar ogen en springt op Dina. "IIII am your best friendo" zegt Nora en omhelst Dina stevig. "Is waar" zegt Dina en grinnikt. "Ga pizza halen voor ons?" Zegt Nora snel. "En jullie alleen laten in mijn huis? Wesh denken jullie dat ik gek ben?" Zucht ik. "Hij heeft gelijk" zegt Dina en gaat liggen op de grond.
*************
"Wat is er" vraagt Dina en knijpt in mijn wangen. "Jullie zijn hayek irritant samen" zucht ik. "Besef even we zijn shi 20?" vervolg ik. "Ik moet naar toilet...THALLAAA" Zegt Nora en rent naar toilet. "Faiss..." zegt Dina zachtjes. "Mhm?" Kreun ik. "Heeft Zakaria ooit van me gehouden?" Fluistert ze.Ik kijk haar verbaasd aan. "Ja..hoezo?" Vraag ik. "Gewoon...en hoelang ben je al in love with Nora?" Vraagt ze plots grijnzend. "Wat maakt jou dat uit?" Snauw ik. "Alles. Im her best friend" zegt ze en geeft me een klap. "Het zijn je zaken niet...klaar" zucht ik. "Vertel gewoon! Please!" Jammert Dina. "Neen" zeg ik staalhard. "Mmh dus het is al lang" zegt ze met spleetogen. "What the fuck Dina?" Zeg ik en uit een diepe zucht. "Waarom is dat plots zo belangrijk?" Vraag ik met een boze toon.
Het kwam er anders uit dan gewilt. "Doe rustig! Oke...als Nora het vraagt, antwoord je dan wel?" Vraagt ze uitdagend.
Ik rol met mijn ogen. "Ik ga je klappen!" Dreig ik. "Oke sorry...mag ik raden?" Vraagt ze hoopvol. "2 keer dan" zeg ik zacht. "Oke...sinds je 18!" Begint Dina. "Nee" antwoord ik grijnzend. "TFOE! Euhm...sinds je...19?" Vervolgt ze. "Nee" zeg ik en grijns breder. "OH MY GOD! DAN 20 MA DAT IS NOG MAAR PASSSS...OF JE 17 OF JONGER EN DAT IS HAYEK CUTE!" Schreeuwt ze.
Ik sta op en spring op haar. "Hou je kop?" Sis ik. "Zeg me exact en ik zweer ik zwijg. Wollah" fluistert ze. "17" Fluister ik. Ze gilt en schiet in de lach. "Wollah je bent hayek cute. My cutieee" zegt Dina lachent. "Hij is van mij a hmara" hoor ik plots. We draaien ons om en we zien Nora daar staan met haar handen in haar zij.
35 delen is nieuw deel
JE LEEST
Pain will never Stop
Fiksi RemajaDit is een vervolg op Mishandeld en uitgehuwelijkt?! Dit gaat over de dochter van Laila. Nora. Als ze op een dag word ontvoert en weer losgelaten. Krijgt ze een dreigement mee. Sindsdien krijgt ze opdrachten van de anonieme personen. Doet ze niet wa...