Ik open de deur en zie hem op bed zittend naar de muur staren. Hij let er niet eens op dat ik binnen ben. "Faiss..." "Faiss!" "Faissel!" Eindelijk merkt hij me op. "Wat is er?" Vraag ik en ga naast hem zitten. Hij haalt zijn schouders op en zucht. "Niks. Het is niks. Mohim ik ga me omkleden." Ik knik en verlaat de kamer.
-
Inmiddels is de heks al weg en zit Dina met Ishaaq in haar armen zacht een liedje te zingen. "Ocharme zijn oren" zeg ik lachent. Ze steekt haar middelvinger op en rolt met haar ogen. "Kiss my ass slet" "hoer" "prostituee" "slettekop" "liever dat dan prostituee" zegt ze met een knipoog. "Prostituee my asssss" "omg shit. Safouan heeft me al 3 keer gebeld. I'm dead. Ik ga naar huis. Bye bitch!" Zegt ze en vliegt de deur uit.Ik pak Ishaaq op en ga naar boven. Faissel zit een boek te lezen voor het eerst in 5 jaar ofzo. Ik leg Ishaaq in zijn bedje en ga naast Faissel zitten. "Vertel wat" "Niks" "jawel! Vertel!" "Er is niks." " je snapt toch dat ik dat niet geloof?" "Nee ik wil gewoon lezen" "sinds wanneer wil je lezen?!" "Sinds 15 minuten geleden denk ik" "ik wil geen moeial lijken, maar sinds het gesprek met je moeder ben je fucking down. Wat heeft ze gezegd?" Hij blijft stil en leest verder. "Het zijn je zaken niet." Zegt hij ineens.
"Wel als je humeur daardoor helemaal verandert is!" "Rot op!" "Oke, van mij heb je geen last meer." Ik sta woedent op en knal de deur van de slaapkamer achter me dicht. Ik ga liggen op de bank en zet de tv aan.
-
2 uur later komt hij naar beneden. "Geef afstandsbediening ik wil kijken" "nee? Rot maar op?" "Gaan we samen kijken?" "Het is maar dat je het weet, ik ben nog steeds boos op je. Dus. Rot. The. Fuck. Up" "pff. Mag ik geen privegesprekken hebben met mijn moeder?" "jawel. Maar niet als het gesprekken zijn over mij." "het ging niet over jou" "je weet dat je het alleen maar erger maakt door te liegen. Toch?" Hij zucht en gaat zitten.Hij kijkt me vermoeid aan en ik kijk hem droog aan. "Ze vind dat je te veel vrijheid hebt. Dat ik regels moet opstellen. Maar als ik dat ga doen lijk je mijn hondje wel, dus dat ben ik niet van plan. No worries" "mmh het is je geraden" Hij zucht en krabt aan zijn nek. "Sorry, door mij heb je ruzie met je moeder" hij kijkt boos voor zich uit en staart naar de tv. Ik bijt op mijn lip en sta op.
Perspectief Faissel:
Ik volg mijn moeder naar de keuken en kijk haar vermoeid aan. "Wat is er, mama?" "Ze nodigt hier zomaar mensen uit." "Dina is ook mijn vriendin dus wat maakt het uit?" "Nora heeft te veel vrijheid! Je moet een echte man zijn en regels opstellen!" Ik zucht diep en ga zitten op een stoel. "Vertel dan...zoals wat?" "8 uur thuis zijn, niemand uitnodigen zonder dat jij ergens van weet. En gewoon de baas zijn!" Ik kijk haar droog aan.
"Dus je wilt dat ze mijn hond word?" "Een vrouw hoort je te respecteren! Tfou! Ik dacht dat je aan de kant van je moeder stond! Ik heb je 9 maanden gedragen en daarna opgevoed! Ben je dat soms vergeten?!" "Ik sta aan niemand z'n kant. Je overdrijft nu gewoon" Ik loop de keuken uit en knal de deur achter me dicht.
Ik loop naar boven en ga zitten op het bed. "Faiss..." "Faiss!" "Faissel!" "Wat is er?" Vraagt Nora en komt naast me zitten. Ik haal mijn schouders op en zucht. "Niks. Het is niks. Mohim ik ga me omkleden." mompel ik. Ze staat op en loopt snel de kamer uit.
Ik pak een short en kleed me uit. Ik doe snel mijn short aan en doe mijn t-shirt uit. Is warm man. Ik ga liggen op bed en pak mijn telefoon. Ik check snel al mijn social media.
Ik leg mijn telefoon neer en pak een boek. Wollah lang geleden.
De deur gaat open maar ik schenk er weinig aandacht aan. Nora legt Ishaaq in zijn bedje en komt naast mij zitten.
"Vertel wat er is Faissel" "Niks" zucht ik. "jawel! Vertel alsjeblieft!" "Er is niks." "Is alles oke dan?" Vraagt Nora. "Ja" " je snapt toch dat ik dat niet geloof?" "Nee ik wil gewoon lezen" "sinds wanneer wil je lezen?!" "Sinds 15 minuten geleden denk ik" "ik wil geen moeial lijken, maar sinds het gesprek met je moeder ben je fucking down. Wat heeft ze gezegd?" Ik blijf stil en staar naar het woord 'zijn' in mijn boek. "Het zijn je zaken niet." Zeg ik ineens. "Wel als je humeur daardoor helemaal verandert is!" "Rot op!" Snauw ik.Pff deze kent het woord stop niet? "Oke, van mij heb je geen last meer." Nora staat woedent op en knalt de deur van onze slaapkamer achter haar dicht. Ik gooi mijn boek op de grond en sta op. Leven kan soms echt fucked up zijn. Ik loop langzaam naar Ishaaq toe en zie hem slapen in vrede.
Als ik struikel en val wordt hij wakker en begint luid te wenen. Ik pak hem snel op en meteen is hij weer stil. Ik ga op bed liggen met hem naast mij. Hij kijkt me met zijn grote ogen aan en ik pak zijn handje vast. "Ewa kleintje" ik druk een kus op zijn handje en zie hem me aanstaren. Ik grinnik en glimlach liefjes naar hem.
-
Ik schiet wakker en kijk op mijn klok. 2 uur geslapen. Pff...ik wandel naar beneden en zie Nora tv kijken.My turn.
"Geef afstandsbediening ik wil kijken" "nee? Rot maar op?" "Gaan we samen kijken?" "Het is maar dat je het weet, ik ben nog steeds boos op je. Dus. Rot. The. Fuck. Up" "pff. Mag ik geen privegesprekken hebben met mijn moeder?" Zucht ik. "jawel. Maar niet als het gesprekken zijn over mij." "het ging niet over jou" "je weet dat je het alleen maar erger maakt door te liegen. Toch?" Ik zucht weer en ga zitten.
Ik kijk haar vermoeid aan en ze kijkt me droog terug aan. "Ze vind dat je te veel vrijheid hebt. Dat ik regels moet opstellen. Maar als ik dat ga doen lijk je mijn hondje wel, dus dat ben ik niet van plan. No worries" "wollah het is je zoooo geraden dat je niet ja hebt gezegd." ik zucht weeral en krab aan mijn nek. "Sorry, door mij heb je ruzie met je moeder" ik kijk boos voor me uit en staar naar de tv.
Ik pak snel de afstandsbediening en zet een random film op. "Ben je boos op me?" "Nee...maar..." "nee maar wat?" "Ik had het je wel verteld...ik kan er niet tegen dat je je zo opdringde" "maar kijk je knalt eerst de deur dicht, daarna las je een boe..." "ik weet waarom je het deed. Je moet je niet verantwoorden. De volgende keer niet zo opdringen...ik vertel je toch alles?" Ze knikt en bijt op haar lip.
Volgende dag:
Ik wordt wakker en voel een hevige buikpijn samen met hoofdpijn en heb het ontzettend warm. Ik zucht van de pijn en sta langzaam op. "Faiss...alles oke?" Vraagt Nora slaperig. "Nee man. Wajow deze pijn in mijn buik pff." "Misschien ben je zwanger" Grinnikt ze. Ze staat op en loopt naar me toe. "Ooh aapje is ziek" lacht ze en drukt een kus op mijn wang. "Tfou nu wordt ik ook ziek pff. Rot van me op." Zucht ze en duwt me weg. Ik rol met mijn ogen en sta moeizaam op.
OKE DUS DE DOMMERIK DIE IK BEN
IS UPLOADEN COMPLEEEET VERGETEN? Elke dag nieuw deel vanaf vandaag Xxx
JE LEEST
Pain will never Stop
TienerfictieDit is een vervolg op Mishandeld en uitgehuwelijkt?! Dit gaat over de dochter van Laila. Nora. Als ze op een dag word ontvoert en weer losgelaten. Krijgt ze een dreigement mee. Sindsdien krijgt ze opdrachten van de anonieme personen. Doet ze niet wa...