Deel 22

1K 75 9
                                    

Ik sta op en kleed me aan. Dina ligt nog te slapen dus sluip ik rustig uit de logeerkamer van Zaka. Ik ga naar de woonkamer en kijk achter me.

Plots bots ik tegen Faissel aan. "naar waar ga je?" Vraagt hij met zijn hese slaapstem. "Naar huis" zeg ik terwijl ik op mijn wangen bijt. "Maar je hebt niet eens ontbeten" zegt hij zuchtend. "Leuk dat je dat opmerkt. Ga nu aan de kant. Ik wil naar huis" zeg ik plots boos.

Geen idee waar deze boze toon vandaan komt. "Ik zeg dat je nog niet hebt ontbeten en dan word je gelijk boos?" zegt hij verward. Ik zucht en loop langs hem heen. Hij pakt mijn arm vast en kijkt me doordringend aan. "Wat is er met je?!" Vraagt hij boos.

Ik lach sarcastisch. "Wat er met mij is? Niks. Alhamdoullilah. Maar wat is er met JOU!" Zeg ik boos. "Hoe bedoel je?" Vraagt hij als een debiel. "JE HEBT ME GISTEREN GENEGEERT! IK KREEG GEEN AANDACHT VAN JE EN DAT NADAT IK DACHT DAT WE BESTE VRIENDEN WAREN!" Schreeuw ik woedend. Ik trek mijn arm los en stamel boos weg. Ik spring in mijn schoenen en ren naar de bushalte.

Ik pak de bus en ga ergens zitten. Plots zie ik een jongen instappen. Anas. Ik ren naar hem toe en trek hem in een omhelsing. "Anas!" Zeg ik blij. "S-sorry. Wie ben je?" Vraagt hij verward. Ik maak met mijn mond een O-vorm en kijk hem geschrokken aan. "Ik ben Nora" piep ik eruit. "Ik ken geen Nora. Sorry" zegt hij terwijl hij weggaat.

Hij gaat zitten en ik ga snel naast hem zitten. "Maar...je moet me vertellen wie me heeft bedreigt en mijn vader pijn heeft gedaan!" Zeg ik gefrustreerd. "Ik denk dat je beter naar de politie kunt gaan. Sorry ik kan je echt niet helpen" zegt hij terwijl hij me met medelijden aankijkt. "Nee! Alleen jij weet dit! ANAS JE MOET ME HELPEN!" Schreeuw ik gefrustreerd.

Ik begin te huilen en hou mijn handen op mijn gezicht. "Ik denk echt dat je naar de politie moet gaan met deze informatie." Zegt hij terwijl hij mijn schouder aanraakt. Ik schud mijn hoofd en slik de enorme brok in mijn keel weg. "Ik moet gaan" zeg ik terwijl ik huilend afstap. Ik ren naar huis en gooi de deur dicht.

Ik ren naar mijn kamer en val huilend op mijn bed. Plots komt Mohamed binnen. "Ben je zó naar buiten gegaan?!" Vraagt hij plots. Ik draai me om en kijk hem huilend aan. "G-ga weg" zeg ik zacht. "Nee! Bij wie was je?" Vraagt hij boos. "Ga weg a homo" zeg ik kalm. "Vertel me eerst waar je was!" Zegt hij boos. "NEE GA WEG!!!" Schreeuw ik woedend.

Gelijk gaat hij naar mijn kast en pakt hij 3 kleedjes die tot net boven mijn knieën komen. Hij rent ermee uit mijn kamer en ik ren achter hem aan. Plots pakt hij een schaar en knipt hij de kleedjes door 2. "BEN JE KAULO DOM?!" Schreeuw ik woedend. Hij knipt er nog eens in en gooit dan alles op de grond. "FUCK YOU A WELD DLHRAM!" Schreeuw ik histerisch.

Don't blame me. Ik heb die jurkjes samen met mijn moeder gekocht, kort voor haar dood. Gelijk haalt hij uit met zijn hand naar me en raakt mijn wang. Dus deze hmar denkt dat hij me een lap kan verkopen wanneer hij wilt. "WIE DENK JE WEK NIET DAT JE BENT?!" Schreeuw ik. "MOHAMED JE BROER A HMARA" Schreeuwt hij terug. "Fuck you. Hoor je me? Fuck. You. Jij verdient geen liefde. Jij verdient de straat en de koude ervan. Jij verdient geen warm huis als dit. En zeker de liefde van mijn vader niet!" sis ik. "Hoor wie het zegt" kaatst hij.

Wallahi nog even en ik krab zijn ogen eruit. "Val. Dood" zeg ik boos en ga weg. Ik ga terug naar mijn kamer en ga zitten op mijn hand. Ik barst in huilen uit. Gelijk hoor ik mijn ringtone en neem op zonder te kijken wie. "WAAR BEN JE?! WOLLAH IK KRIJG JE NOG WEL A KAK! ZEHMA MIJ DROPPEN! EWA WE GAAN ZIEN!" Schreeuwt Dina door de telefoon heen. Nog voor ik iets kan zeggen hangt ze op en ik zucht. Ik bel haar terug op en grijns.

N: hey schat
D: nee je hoeft niet meer af te komen
N: let me explain this. I need youuu
D: fakka bitch
N: ewa Dina inou. Niet zo doen tegen me. Love you bæ
D: Nora what the hell. Ben je dronken?
N: Ik probeer het goed te maken a bitch
D: Yallah zied. Laat zien wat je in huis hebt
N: wat wil je dat ik doe?
D: we gaan ergens eten en dan naar de bioscoop op jou kosten. En dan blijf ik bij jou slapen.
N: wollah is duur broer.
D: oke. Saaf. Bye.
N: nee nee! Oke. Is goed. Weet je zeker je wilt niets anders? Skeere tijden. You know the feeling.
D: yes I do. But you have to make it goed with me anders mag je oprotten.
N: oke. Wanneer heb je test van engels?
D: volgende week
N: ewa leer maar goed. Engels niet zo very goed
D: oke saaf. Mohiem. Ik zie je zooo
N: Dina doe me dit niet aan!
D: Noortje beertje van me. Laf you. See you later bitch
N: ik haat je. Weloe medelijden.
D: niet vandaag.
N: mohiem. Bye bitch
D: bye.

Ik hang zuchtend op en kijk in mijn portomonee. Awilie. 20 euro. Dat word bedelen. Ik loop naar de kamer van mijn vader en zie niemand. Ik loop rechtsreeks naar zijn jaszak en vis daar wat geld. 45 euro. Niet slecht.

Ik loop tevreden de kamer uit en mijn gezichtsuitdrukking verandert meteen als ik Mo bij de deuropening zie. "Geld stelen van je vader? Hoe laag kun je zinken?" Zegt hij teleurgesteld. "Ik zeg het later." Antwoord ik kortaf. "Met wie ga je deze keer?" Vraagt hij. "Gaat je helemaal niks aan eigenlijk. Of wacht met shut the fuck up" antwoord ik boos. "Gaan we papa bellen en hem informeren over het geld?" Vraagt hij terwijl hij zijn wenkbrauwen fronst. "Je doet maar." Zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. Ik loop langs hem heen en vloek binnenmonds. Fakking kuthomo. Waar moeit hij zich mee?

Ik weet. Dit deeltje was fakking slecht. Maar school...ruïneert mijn leven. School heeft geen medelijden met me. Mohiem. Kusjes bbi. Vote. Comment. Thnx. Btw er zit een jongen naast me in de klas en die haalt het bloed vanonder mijn nagels vandaan. Oke dat was de mededeling van vandaag.❤❤❤

Pain will never StopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu