Zazvonilo na koniec prvej hodiny. Z triedy som vyšla ako posledná. Nemala som sa kam ponáhľať. Do konca prestávky zostávalo veľa času. Zrazu som na chodbe uvidela Jade. Jej vlasy boli do polky čierne. ,,Konečne vyzeráš aspoň trochu normálne," povedala som jej keď som sa k nej priblížila. Nič mi na to nepovedala, len sa mračila. ,,Vyzerá to super. Odkiaľ to máš?" vyzvedala som.
,,To nemyslíš vážne, že?" Zamračila som sa na ňu. Za túto hodinu stihla poklesnúť aj moja nálada.,,Warren mi to spravil" Obzrela som sa naňho, keď som ho zbadala vychádzať z triedy. Vraždila som ho pohľadom.
,,Možno, že by mi to mohol urobiť tiež," uvažovala som nahlas. ,,Trebárs modré."
Išiel som okolo Rosy a žmurkol na ňu.
Zdvihla som obočie. Zavrčala som ako som si všimla ako si ju obzerá.,,Niesi normálna" Pokrútila som nad ňou hlavou.
Rozhodla som sa ísť za ním. Nikdy za nikým nechodím, ale taký účes ako má Jade sa mi páčil. Vedela som, prečo na mňa žmurkol. Chce zbaliť Jade. Je to jasné. Každý chalan, ktorý je do baby jej robí zle. A mojej sestre najlepšie ľudia ubližujú cezomňa. Aj keď sa im to samozrejme nedarí. A to, že je Warren do Jade je jasné podľa všetkého, čo jej robí. Farbí jej vlasy, schováva veci, robí si z nej srandu a ak náhodou prejde okolo mňa žmurkne na mňa.
Mne to však bolo jedno. Ten Jadin účes je bombový a rozhodla som sa, že ho musím mať.Sledovala som sestru ako odchádza za ním. Za tým idiotom. Pretočila som očami a vrátila sa do triedy.
"Ahoj." Uškrnul som sa, keď ku mne prišla Rosy.
,,Ahoj," odvetila som trochu odmerane. Ešte som sa nerozprávala s druhým najhorším človekom na škole.
Zasmial som sa. "Ako sa máš, Rosy?" Opýtal som sa s úsmevom. Na začiatok to predsa stačí, no nie?
,,Keď ťa vidím ani nie moc dobre," odpovedala som úprimne. Potom som si však uvedomila, že s takýmto prístupom mi tie vlasy neprefarbí. Rozhodla som sa zmeniť postoj. ,,Teda skvelo," s nechuťou som sa opravila. ,,Vidno, že ťa baví hnevať Jade. Nechcel by si prefarbiť aj mňa? Napríklad modré konce. Alebo červené. To by ťa mohlo baviť. A zároveň by to nahnevalo aj Jade," povedala som. Pokúsila som sa aj o úsmev. Neusmievala som sa však už dlhšiu dobu a tak môj úsmev nevyzeral tak rozkošne ako u Jade. Preto som radšej hneď prestala.
"Mala by si sa usmievať. Si s ním zlatá." Zasmial som sa. "Hm... A červená by ti išla. Bola by si viac sexy, aj keď u teba je to už teraz veľa." Prezrel som si ju. Prišiel som k nej bližšie a chytil jej vlasy. "Červená...." Povedal som zamyslene.
,,Sexy?!" zvolala som. To ma dosť urazilo. Ja nechcem byť nejaká sexy štetka. Dala som mu facku a odkráčala preč. Veď vlasy si dokážem zafarbiť aj bez jeho pomoci.
Pretočil som očami. Baba...
Vzdychla som si. Typický chlap. Myslí len na sexy dievčatá a sex.
Nuda. Odišiel som preč.
Sedela som v triede a už som len čakala, čo ďalej.. Takto nudne prebehol celý deň.
Keď som išla zo školy videla som Jade aj otca. Obaja by ma určite chceli odviesť domov. Radšej som prešla nenápadne okolo kríka a vyhla sa ich prítomnosti. Chcela som byť sama. Len ja a ja.
Čakala som pri aute s otcom.,,Kde je tá Roxy?" Spýtal sa ma.,,Ja neviem.. Asi zas zdrhla" Mykla som plecom.,,Mám ju ísť ešte vôbec nájsť?" Zdvihla som obočie.,,Hm.. Nie.. Keď chce byť sama.." Mykol plecom. Prikývla som a nasadli sme do auta. Odviezol nás domov.
Kráčala som pomedzi stromy. Ako vždy osamelá. Do malého lesa pri škole okrem mňa nechodil nikto. To sa mi páčilo. Mohla som premýšľať bez toho aby som bola obklopená ľuďmi. Ľuďmi, ktorý ma nechápu. Zľahka som mávla rukou a zadul vietor. Prehrabol mi čierne vlasy a ja som sa v duchu usmiala. Opäť som mávla a nad mojou hlavou sa objavil mráčik. Malý a čierny. Spustil sa z neho dážď. Ľahla som si do trávy. Pršalo len mňa. A zvuk kvapiek ma príjemne uspával.
Došla som domov a zhodila zo seba veci. Išla som sa najesť a potom rovno do sprchy.
Otvorila som oči. Hneď som ich však zatvorila, lebo mi do nich napršalo. Jednou mojou myšlienkou sa mrak rozplynul a ja som sa postavila. Bola som síce celá premočená, ale cítila som sa skvelo. Osušila som sa jemným vetríkom a ponáhľala som sa domov.
Keď som sa osprchovala spravila som jedlo, keďže mama je celý deň v práci a otec je už zatvorený vo svojej pracovni.
Nuda, nuda, nuda.... Tí ľudia sú každým rokom sprostejší. Ak idem zabiť nejaké dievča, tak je to naozaj ťažké, keďže myslia iba na sex. Hm... Aj keď je pravda, že keď lovím v noci, v kluboch, nič iné čakať nemôžem. No na druhej strane je to skvelé. Aspoň so mnou idú dobrovoľne. Môj šarm našťastie funguje. Vždy svoje obete nechám najprv vytriezvieť, keďže alkohol v krvi... Hm... Je to odpad, hnus. Krv v alkohole, je už ale iná vec. Slovne tam nie je takmer žiaden rozdiel, no v chuti a účinku... Je to obrovský rozdiel. Dnes som sa túlal nocou, keď ma prepadol pocit, ktorý u mňa nie je častý. Chcel som byť sám. A vedel som iba o jednom mieste, kde môžem byť naozaj od ľudí a nebudem ich cítiť. Les. A tam som presne išiel. Nedával som pozor s nevnímal nič okolo seba. Bolo už neskoro, keď som zachytil ľudský pach. Pomerne známy. Rosy. Ležala neďaleko predo mnou, keď sa postavila a odišla. Pre istotu som sa skryl a preto som na ňu nevidel. Bohužiaľ. Bola by celkom sranda, špehovať ju. Keď odišla, vyšiel som z úkrytu. Sám. Konečne.
YOU ARE READING
The Way Of Love [DOKONČENÉ]✔
FantasyMáte radi milostné trojuholníky a neskutočne zamotané situácie? Dve sestry človek a čarodejnica - Jade a Rosy. Jeden upír - Warren. Príbeh je písaný z troch pohľadov! Prvý krát. Pohľady sa odlišujú každým odsekom a musíte sledovať, ktorý pohľad j...