Stála som oproti Quintinovi. Obaja sme mlčali. Ticho som sa rozhodla prerušiť ja. ,,Tak ja už musím ísť. Snáď sa ešte niekedy stretneme. Zbohom," povedala som. Bolo mi s ním fajn, ale svojho pôvodného plánu odísť som sa držala.
*Quintin*
"Počkaj!" Chytil som ju za ruku.,,Áno?" neisto som sa opýtala.
"Ak chceš naozaj odísť, môžeš ísť ku mne. Žijem o mesto ďalej. Sám vo veľkom dome.. Mala by si všetko, nič by ti nechýbalo, sestra by sa o teba nebála.. Mal by som ťa na blízku..." Povedal som neisto. Neviem čo mi to napadlo, no keby odišla, prišiel by som o ňu.
Jeho ponuka ma zaujala. Bol milý a priateľský. Ale bála som sa. Vedela som aký bol Warren zo začiatku s Jade. A Quintin a Warren sú rodina. Čo ak by mi ublížil? Zostala som zarazene stáť. ,,Ja... Neviem. Nie som si istá, že či je to dobrý nápad. Čo ak dostaneš hlad?" opýtala som sa. Toho som sa naozaj bála. Nechcela som skončiť s prepichnutým krvavým krkom.
"Tak pôjdem na lov. Ak sa bojíš, že stratím kontrolu, tak to sa báť nemusíš. Viem sa ovládať. A takej kráske ako si ty.." Žmurkol som na ňu. "By som neublížil."
Prevrátila som očami. Kráske? No to mu tak verím. Je upír. Má svoju krásu a šarm (ktorý som si zatiaľ nevšimla). Mohol by mať hocijakú ženu. Omnoho krajšiu ako som ja.
"No tak Rosy, nenechávaj ma samého." Povedal som smutným hlasom a spravil psie oči. "Prosím." Usmial som sa najlepšie ako som vedel.
Stále som to nechápala. Prečo sa okolo mňa tak motá? Nie je možné aby som sa mu páčila. Nie je na mne nič výnimočné. Dokonca aj búrku, ktorú som mala ako najsilnejšiu moc zničil bez problémov. Som úplne obyčajná. Nevýnimočná. Bez talentu.
Čakal som na odpoveď.
,,Prečo ja?" nesmelo som sa opýtala.
"Úprimne? Si to najkrajšie, čo som kedy videl. A chcem vedieť, či si takáto aj zvnútra. Si nesmelá, roztomilá, zlatá, nádherná, tvoj úsmev, no... Z toho som vždy dosť mimo. Krajšie oči ako máš ty, už nemôže mať nikto. A chcem ťa spoznať. Chcem vedieť, aká si. Toto... Ako sa správaš, čo som mal možnosť vidieť.. Podľa mňa nie si celá ty. Skrývaš sa. Neviem prečo, no chcem ťa vidieť. Teba skutočnú. Jednoducho, páčiš sa mi. Hm... Som dosť úprimný, takže mi môžeš veriť." Usmial som sa.
Zostala som šokovane stáť. Toto mi ešte nikto nikdy nepovedal. Bolo to krásne. Ale nevedela som či hovorí pravdu. Poznali sme sa predsa pol dňa. Možno trištvrte. A pri našom prvom stretnutí ma chcel zabiť. Mozog mi hovoril, že som naivná. Aby som si dávala pozor. Ale moje srdce si to nemyselo. Pozrela som mu do očí. Mal v nich úprimnosť. Podišla som k nemu. Neverila som tomu čo som práve išla urobiť. Postavila som sa na špičky a pobozkala ho. Potom som sa rýchlo odtiahla a odvrátila tvár.
Ona ma pobozkala! Na nič som nečakal a pritiahol si ju k sebe. Pobozkal som ju. Nie tak krátko ako ona mňa, ale dlhšie. Bol to úprimný bozk.
Prekvapene som sa na neho pozerala. On ma bozkáva? Ešte nikdy ma nikto nebozkával. Nevedela som čo mám robiť. Ešte som to nezažila. Len tam stála v jeho náručí a nechávala sa bozkávať.
Usmial som sa jej do bozku. Neskúsená. Odtiahol som sa od nej a usmial sa. "Budeš teda so mnou bývať? Alebo ešte lepšia otázka. Aj keď to všetko až príliš rýchle.. No nevadí. Budeš so mnou chodiť?" Opýtal som sa s úsmevom.
Bolo toho na mňa priveľa. Bez slova som prikývla. Na viac som sa nezmohla. Stále som vstrebávala čo všetko sa za posledné minúty udialo.
S Warrenom sme sa ocitli v nejakom dome. Moje srdce už išlo závratným tempom. Hľadala som Filipa.. No som si vôbec istá, že ho chcem vidieť? Nechcem,ale.. Potrebujem.. Potrebujem ho konečne vymazať z môjho života. Vošli sme do obývačky, z kadiaľ bral Warren jeho pach (predpokladám) a všetci traja sme zostali stať oproti sebe a šokovane sme na seba pozerali.
*Warren*
Stálo ma veľa síl, nerozbehnúť sa a nezabiť ho.,,Čo tu robíte?!" Spýtal sa Filip zmätene. Zahryzla som si do pery.. Čo teraz? Čo teraz?
Uškrnul som sa. "Prišiel som dokončiť to, čo som minule nedokončil."
,,A ja.. Som tu... S Ním" Zamračila som sa. Čo to trepem? Vzchop sa! Vzchop sa!,,Ja som ho požiadala, aby ma vzal za tebou.." Povedala som už odvážnejšie.,,Je čas pomsty" Uškrnula som sa.
Uškrnul som sa. To je moje dievča.
Filip sa začal smiať?,,Pomsty? Ty sa mi chceš pomstiť?! V živote som nevidel väčšiu naivku a hlupaňu, no a k tomu si slaboch!" Zavrčal. Zavrčala som hneď na to. Toto ma ranilo, no nedala som to poznať.,,Veľa vecí sa zmenilo" Povedala som chladne. Wow.. Takýto hlas som ešte ani nemala.
Ha! Idiot!
,,Nemusím sa ti snáď spovedať, aké" Pretočila som očami. Okay.. Pár krát po maminej smrti, keď som bola sama pri jazere sa somnou niečo stalo.. Moja ohnivá mágia, šla vybuchnúť. Cez tie týždne som sa naučila zvládnuť všetku mágiu. Takže teraz som pustila tú ohnivú mágiu na povrch. Moje oči horeli. Jednoducho blčal v nich plameň nenávisti voči nemu.. A to doslova, vďaka mojej mágii. Videla som, že sa v jeho tvári zračili obavy.,,Chcem, aby si trpel, tak ako som trpela ja!" Zavrčala som. Teraz by sa dalo povedať, že vďaka mojej mágii vyšlo na povrch moje najhoršie ja.
Odstúpil som od nej, nech má viac miesta.
Pozrela som na Warrena. Len dúfam, že sa ma nebojí, aj keď teraz by bolo lepšie sa držať odomňa ďalej.. Pozrela som na Filipa.,,Ty máš mágiu.. No wow.. Hráš sa s ohníkom. Už sa bojím.. A povedz, čo urobíš? Vrhneš sa somnou do postele a potom ma necháš? Vieš.. Aj keď si takáto.. Žhavá.." Uškrnul sa.,,Bral by som to.. Pristane ti to.. Si sexy" Žmurkol na mňa.
Zavrčal som. "Ešte jedno také slovo a zabijem ťa tou najhoršou možnou smrťou."
Namierila som na Warrena rukou, nech to nechá na mňa. Popritom som ho nechtiac prepaľovala mojím pohľadom. Neviem to momentálne ovládať. Nechcem.
Zahryzol som si do pery. Naozaj bola teraz na zjedenie. Tak sexy až sa mi zdalo, že sa tu oteplilo.. A nemyslel som jej oheň.
ESTÁS LEYENDO
The Way Of Love [DOKONČENÉ]✔
FantasíaMáte radi milostné trojuholníky a neskutočne zamotané situácie? Dve sestry človek a čarodejnica - Jade a Rosy. Jeden upír - Warren. Príbeh je písaný z troch pohľadov! Prvý krát. Pohľady sa odlišujú každým odsekom a musíte sledovať, ktorý pohľad j...