27.

231 34 2
                                    

Zamračil som sa. "Ako to vieš? No jasné. Čarodejnica." Zavrčal som.

,,Nie.. Warren" Nadýchla som sa.,,Chodím s Warrenom" Vydýchla som.

Zarazil som sa. "On je mŕtvy."

,,Nieje.. Je to nosič života.. Oživil sa" Odtrhla som sa a pozrela naňho.

"Kde je?!"

,,Uh.. Ja.. Neviem?" Zamračila som sa. Nechápala som jeho otázke.. Ak mu zhorel dom tak je asi vo svojom.. Neviem, čo mu povedať, aby to neznelo drzo.

Zavrčal som. "Chodíš s ním a nevieš kde je?!"

,,No.. Doma?" Nechápavo som ho sledovala.

Bože! Ja ju zabijem!

Odišla som od neho. Išla som hľadať Rosy.

Kde zas išla! "V ktorom meste žije? Tvoja sestra je na druhom poschodí, posledná izba vľavo." Išiel som za ňou. Warren by ma zabil, ak by som im ublížil.

,,Clifenton.." Povedala som a išla som ako ma navigoval.

"A kde žije? Naše sídlo vyhorelo."

,,Ja neviem.. Asi v jeho dome" Mykla som plecom.

"Dievča... S tebou je tak ťažká reč. Vezmi ma za ním."

Otočila som sa k nemu. Usmiala som sa.,,Len čo vezmem sestru"

Prikývol som.

Prebrala som sa. Vyšla som z dverí. Uvidela som tam Jade. Preboha! Čo tá tu robí?

Hneď som sa otočila.,,Rosy!" Bola som šťastná, naštvaná a sklamaná v jednom.

Uškrnul som sa.

Podišla som k nej. Krk mala od krvi. Odhrnula som jej vlasy. Mala tam ranu po jeho tesákoch. ,,Ty si...!" Zavrčala som a otočila sa k nemu.

Zdvihol som pred seba ruky do obrany. "No čo. Bol som na love."

Zavrčala som.,,Idiot!" Odhodila som ho mágiou na zem. Snáď mu to aspoň trochu ublíži. Mojej sestry sa nikto nedotkne!,,Keby si nebol jeho brat, tak ti ublížim oveľa horšie!" Zakričala som naňho.

Postavil som sa. "Kebyže s ním nechodíš, zabijem vás obe!" Zavrčal som.

Zavrčala som.,,Si monštrum!" Skríkla som tak silno, že sa musel chytiť za uši a padol na zem. Za to som mu rozbila okná všade naokolo. Aj ja a aj Rosy sme sa museli uhnúť sklu. Našťastie sa nám to podarilo..

Bola  naozaj silná.

Pozrela som na svoje ruky. Ok.. Toto som nečakala.. Po chvíli mi ho však začalo byť ľúto. Bože.. Musím byť tak citlivá?! Podišla som k nemu.,,Si.. V pohode" Zohla som sa nad neho.

Prikývol som. "Som. Vy?" Opýtal som aj keď som necítil žiadnu krv. Okná som dal mágiou do poriadku.

,,Hej.. Prepáč" Primkla som pery do rovnej čiary a podala mu ruku.

The Way Of Love [DOKONČENÉ]✔Where stories live. Discover now