35.

193 33 1
                                    

,,Takže v tej uličke keď som ťa nevidela som dúfala, že si nejaký opitý chlap, ktorý ma obíde. Keď si ma chcel zabiť tak som si o tebe myslela, že si sprostý upír. Keď som pred tebou utekala tak som ťa vnímala ako nepripraveného trúbiroha, aj keď som si myslela, že ma zabiješ. Keď som sa u teba prebrala tak som si myslela, že si somár, keď svoju obeť necháš len tak bez dozoru aby mohla ujsť. U mňa v izbe som zas zmenila názor. Prišiel si mi ako riadna starostlivá citlivka. Ale po chvíli som ťa začala vnímať ako nechutného úchyla. Pri jazere si mi prišiel ako dotieravý úchyl a keď som sa zobudila tak si bol zase starostlivá citlivka. Keď som sa na teba naštvala tak mi to bolo ľúto. Ani neviem prečo. A teraz mi prídeš fajn," dokončila som. V skutočnosti mi prišiel viac ako fajn. Pozrela som na neho. ,,No teraz mi vlastne nepripadáš fajn. Skôr super," zamrmlala som. Tiež to nebola úplná pravda, ale nechcela som mu na rovinu vyklopiť, že ho milujem.

Zasmial som sa a objal ju. "Som rád, že si úprimná."

,,Ani nie," priznala som. ,,Nepovedala som ti úplne presne ako ťa teraz vnímam."

"Tak to povedz."

Pokrútila som hlavou. ,,Mám právo na tajomstvá," zatvárila som sa tajnostkársky.

"Vo vzťahu by tajomstvá nemali byť, pokiaľ má fungovať."

Prevrátila som očami. ,,Aj ty určite nejaké máš," namietala som.

"Nie sú to tajomstvá. Iba o mne nevieš všetko. Sme spolu krátko."

,,No a ja som na tom v tomto rovnako."

"Hmm.."

,,No čo. Nemusím ti to predsa povedať. Veď sme spolu len deň," objasňovala som mu môj postoj.

Zasmial som sa. "Dobre, dobre." Pobozkal som ju na čelo.

,,Takže vaša rodina sa hneď na prvý pohľad zamiluje?" zmenila som späť tému. Bála som sa, že zo mňa vytiahne, že ho milujem.

"Už som to povedal najmenej trikrát. Áno, zamiluje... Hm.. Čo ty? Máš ma rada?"

Ale nie. Presne tejto otázke som sa chcela vyhnúť. ,,A na ako dlho sa do tej osoby zamiluje?" zahovárala som.

"Navždy. Prečo sa vyhýbaš odpovedi? Alebo vieš čo, neodpovedaj." Postavil som sa. Cítil som sa ako idiot. Ona ma zrejme nemá rada a snaží sa z toho nejako vkrútiť. No bolo neskoro. Ja som ju už miloval....

,,Proste je mi hlúpe mi povedať ti na rovinu, že som sa do teba zamilovala keď som ťa pobozkala, keď neviem či to cítiš rovnako!" skríkla som. Postavila som sa a vonku udreli blesky a hromy, ktoré mojím slovám dodali vážnosť.

Otočil som sa k nej a hneď k nej pribehol. Chytil som jej tvár do dlaní. "Ty ma miluješ?" Opýtal som sa so širokým úsmevom.

,,Hej," odvrkla som. Nechcela som aby sa to dozvedel takýmto spôsobom.

"Milujem ťa."

,,Aj ja teba," povedala som mu a hnev ma začal opúšťať.

Pobozkal som ju.

The Way Of Love [DOKONČENÉ]✔Where stories live. Discover now