Nastal deň mojich 18tych narodenín.. Ja a Warren sme boli spolu.. Zaujímalo by ma, či Rosy nezabudla na moje narodeniny a tiež ako sa má s Quinom. Celý deň som bola mimo mesto.. Rozmýšľala som. Čo ak aj Warren zabudol na moje narodeniny? Celé ráno sa tváril akoby nič.. Keď som už bola z chôdze unavená. Tak som sa vrátila späť k nemu. Dnes som bola aj po dlhom čase v škole. Bolo to úplne iné. Bola som tam prvý krát odkedy som s Warrenom. Všetci na nás len prekvapene pozerali.. Určite to nečakali.. A však.. Kto by áno? Ja rozhodne nie. Šikanoval ma toľké roky a celá škola o tom vedela. Všetci sa ho báli.. No a teraz ako bol somnou sa len prekvapene obzerala.. Bolo to neopísateľné.. Cítila som sa síce trochu zvláštne ale aj dobre, pretože som bola s niekým koho tak moc milujem. Nakoniec som došla k nemu a skoro som odpadla. V mojom dome bol Warren, Rosy a Quintin.. Šokovane som hľadela pred seba so šťastím v očiach.,,Všetko najlepšie!" Povedala všetci naraz. Warren hneď prišiel ku mne a pobozkal mňa.,,Spravil som ti tortu" Chytil ma za ruku a ťahala ma do kuchyne. Rosy a Quin išli za nami. Rosy samozrejme hneď s nadšením chytila nôž do ruky.. Ona to vždy robí na moje narodeniny.. Vždy mi kraja tortu ona. Rozkrojila ju a kúsky nám položila na tanier.,,Och.. To si pre mňa vážne spravil?" Neveriacky som pozrela na Warrena.,,Pre teba čokoľvek" Povedal a pobozkal ma na čelo. Všetci sme si sadli k stolu a začali sme jesť. Bolo to výborné.,,Ďakujem vám.. Všetkým.. Za všetko" Pozrela som po nich.,,Spravili ste môj život lepším" Usmiala som sa na nich.,,No a... Tiež mám.. Dobre.. Ale aj zlé správy" Pozrela som na Rosy. Všetci sa tvárili prekvapene a s očakávaním na mňa pozerali.,,Otec sa vrátil.. A my Rosy.. Musíme ísť domov" Povedala som. Všetci sa vystreli.,,Čo znamená domov?!" Hneď na mňa s obavami pozrel Quintin.,,No.. Mali by sme mu ísť oznámiť, že už sme sa presťahovali.. A vy idete s nami ako podpora" Zachechtla som sa. Všetci sme sa teda vrátil ku mne domov, kde na nás čakal otec. Otvorila som dvere a on sa na mňa s Rosy pozrel. Chalani nás čakali vonku.,,Otec.. Si späť" Zamrmlala som hneď ako sa k nám rozbehol a obe nás objal.,,Som tak šťastný.. Ako ste tu to zvládali toľko bezo mňa?" Zdvihol obočie.,,No.. Ja a Rosy.. Máme.. Správy.. Vieš... Veľa sa zmenilo a bolo by to dobré, keby si nepanikáril.. Vieš, že ťa ľúbime a navždy budeme.. Ale..." Už ako som začala sa tváril horné zdesene. Pozrela som na Rosy, ktorá sa rozhodla, že to dokončí za mňa.,,Zamilovali sme sa.." Doplnila.,,A tiež.. Presťahovali.. K nim" Zahryzla si do pery. Otec na nnu zarazene pozrel.,,Čo? A do.. Do koho? A tiež.. Presťahovali? Rosy.. Ty ešte niesi plnoletá.. A k tomu.. Jade.. Všetko najlepšie k narodeninám" Dal mi vyl rýchlosti bozk na čelo ale pohľad sa mu nemenil.. Zostal rovnaký.. Zarazený.,,Prepáč otec.." Zamrmlala Rosy.,,Nemusíš sa o nás báť.. Dokonca ani o ňu.. Je už dosť veľká a dokáže sa o seba postarať.. A začala žiť život na novo.. Už sme pripravené na odchod.. Na začatie vlastných životov" Povedala som.,,Ale.. Jade",,Otec" Prerušila som ho.,,Budeme v poriadku. A nemusíš sa báť, že budeme bez teba, alebo že ťa necháme samého.. To nikdy.. Budeme ťa chodievať navštevovať pravidelne každý druhý deň.. Všetci štyria.. My a naši chlapi" Zachechtla som sa.,,Už môžte vojsť" Povedala som a dnu vošiel Warren a Quin. Quin chytil Rosy za ruku a Warren mňa. Usmievali sme sa, ale taktiež som s obavami čakala, čo povie.,,Warren?! Jade ty si robíš srandu! On.. On ťa ničil tri roky! Tri roky na tejto škole ťa šikanoval a ubližoval ti." Zakričal rozhorčene. Quina a Rosy si ani nevšímal pre tento moment.,,Ja viem otec.. Ale.. Zmenil sa.. A navyše.. Vieš ako sa hovorí, že chlap robí babám zle, keď sa mu páčia.. No.. Nejako sa to medzi nami za ten čas zmenilo.. Rozprávali sme sa. A vlastne som zistila, že nieje tak zlý.. Sadli sme si.. Spriatelili sa a sme spolu" Pozrela som na Warrena a on sa na mňa mierne usmial.,,Ach" Povzdychol si otec.,,Fajn.. Ak sa teda milujete buď s ním.. A ty!" Pozrel na Warrena.,,Ty sa jej neopováž ani skriviť vlas na hlave, lebo ťa pošlem na druhý svet!" Zavrčal naňho. Warren sa len usmial.,,Samozrejme.. Jej by som nikdy neublížil" Pozrel mi do očí. V mojom bruchu lietali motýliky.. Musela som sa usmiať a objala som ho okolo ruky a pritisla sa k nemu.,,A.. Ty si?" Pozrel na Quina.,,Som Quintin. Warrenov brat" Povedal. Otec sa prekvapene zatváril..,,On má brata?" Na viac sa nezmohol.,,Miluješ ho?" Pozrel na Rosy.,,Najviac na svete" Odpovedala mu so šťastným úsmevom.,,Fajn.. A pre teba platí to isté, čo preňho" Ukázal prstom varovne na Quina.,,Ok.. Dovolím vám byť spolu a žiť u vás.. Máte moje povolenie.. Ale.. U teba" Otočil sa na Rosy.,,Žiadny skorý sex jasné, mladá dáma?!" Zdvihol obočie. Rosy sa začervenala. Bolo vidno ako sa trápne teraz cíti pri Quinovi. Ten si ju len za pás k sebe priatiahol..,,Žiadne obavy.. Nikdy by som neurobil nič, čo by sama nechcela" Žmurkol na otca. Mierne som sa zachechtla.. Čo by nechcela.. Otec len pretočil očami.,,Dobre... No.. A.. Teraz.. Čo tak si dať koláč?" Otočil sa q už išiel do kuchyne.. Bolo mi blbé povedať, že sme len teraz jedli, takže som ho nasledovala.,,A vy dvaja mi poviete všetko..." Začal hovoriť a ja s Rosy sme sa na seba usmiali a žmurkli.. Začína sa náš spoločný život.. Konečne s otcovým povolením a láskami našich životov. Rosy s Quinom žili šťastne uňho.. Ja som žila šťastne u Warrena a každé dva dni sme chodili navštevovať otca. Warren zo mňa a Rosy urobil nesmrteľné, aby sme spolu všetci štyria mohli stráviť večnosť. Budeme sa milovať navždy.. Ten kto si myslí, že je to nemožné, alebo že sa pocity po dlhom čase k milovanej osobe zmenia a už sa milovať nebudú, sú riadne na omyle.. Pretože my sami spolu už žijeme sto rokov.. Zatiaľ.. Otec je už bohužiaľ po smrti, no za tie roky sme sa s tým zmierili.. Obe máme rodiny.. Sú to upíri a čarodejníci.. Ja mám momentálne 7 detí a Rosy 6. A naše deti majú zas ich deti a som si istá, že toto niesu všetky deti, ktoré budeme mať.. Žijem ten najšťastnejší život, aký môžem. Najmä s mužom, ktorého milujem.. Ktorého som si vzala.. Tak ako aj Rosy svojho.. A obe stále vyzeráme mlado.. Ako študentky. A to sme vychodili tri školy. Základnú, strednú a aj vysokú, lebo sme chceli ísť. Mam počuť, že sme najšťastnejší na svete. A asi to je aj pravda.
KONIEC! DÚFAM, ŽE SA VÁM TENTO PRÍBEH PÁČIL.. MÁ ŠŤASTNÝ KONIEC.
Za Jade som písala ja: @TikaTuka💜
Za Rose písala: simasis💛
Za Warrena a potom Quintina písala: SweetBlueMbj💙.Reklama - ja a Blue píšeme veľa spoločných príbehov na upírske žánre a taktiež aj také, čo nie sú spoločné, takže ak chcete.. Môžete pozrieť naše profily špecializované na Fantasy & Vampire.
Ďakujeme za prečítanie tohto príbehu 💜
S pozdravom Tika💜
ČTEŠ
The Way Of Love [DOKONČENÉ]✔
FantasyMáte radi milostné trojuholníky a neskutočne zamotané situácie? Dve sestry človek a čarodejnica - Jade a Rosy. Jeden upír - Warren. Príbeh je písaný z troch pohľadov! Prvý krát. Pohľady sa odlišujú každým odsekom a musíte sledovať, ktorý pohľad j...